Liite 30167
:eek:
Printable View
Liite 30167
:eek:
Ootko miettiny että ne kevyemmätkin jättää vastaamatta sulle jos sulla lukee ilmotuksessa max painoraja tai jos kyselet painoo heti, antaa aika tylyn mielikuvan. :lol: Ennemmin kannattas sanoo että etsin aktiivista ja urheilullista naista tms. kiertoilmaisua käyttää ;)
Ota huomioon,et ikäraja on sangen väljä. Sitä paitsi jos eukko jättää painonsa sanomatta,niin se on läski. Sanoo 185 76kilonen heinä. Mä jaksa ees alkaa painimaan painavampien eukkojen kanssa.
Juu, ei näköjään kannata suoraan mitään sanoa naisille.
Yks töissä tuli valittaa selkäkipua. Kysyin vaan että alatko tulee vanhaksi?
Joko olen tyly tai jotain mutta ei jäänyt juttelee.
Tai sit mun huumori ei nappaa...
No se. Eräs mun entinen valitteli myös selkäkipujaan ja totesin,että vanhuus ei tule yksin. Suuttu ihan silmittömästi...eikä siihen auttannu kun lievensin,että mulla on molemmat polvet paskana
Itse asiassa se on maaginen raja. Kun 25 tulee mittariin ihon kollageeni alkaa antaa periksi ja alamäki alkaa. :D Geeneistä, ihonhoidosta, ruokavaliosta ja aurinkoaltistuksesta riippuu kuinka nopeasti vauhti alkaa kiihtyä, mutta jarruja ei siinä kelkassa ole. Ikääntyminen alkaa. :eek:
Mun kaikki eukot on ollu yleensä lyhyempiä. Ja jonkun näköinen käsitys on painon ynnä pituuden suhteesta. Pidän ns. runsaista naisista kun ei mene lihavan puolelle. ei tuota tuskaa esmes 76 kilonen kakskyt kolkyt senttiä lyhkäösempi kuin minä. Toisaalta selkeästi lihava ei vaan sytytä. Jotkut muuta saattaa tykkää kyl,mut minä en vaan pysty,
Totta tuo, mutta kaikki ei sitä välttämättä ajattele noin. Joillekkin voi puskea näitä 30/40/50 jne. -"kriisejä", ei kai ne ole ihan tuulesta temmattuja juttuja. Eli parempi olla asiasta pahemmin vitsailematta, jos ei ole ihan varma, miten toinen ikäänsä suhtautuu.
Tai no, tarkemmin kun miettii, jos leikistä suuttuu niin suuttukoon... :sarcasm: