Itse sekoitettua pekonipatukkaa. Snickersiä ja Bubbas big sappia. Toimii!
Printable View
Itse sekoitettua pekonipatukkaa. Snickersiä ja Bubbas big sappia. Toimii!
Gentlemans Whisperiä missä seassa hieman Inaweran Desert Voyageria. Tuossa GW:ssä on ihan järkyttävän kova kurkkutuntuma, jota loivensin tuolla DV:llä. Omaan suuhun ihan ultimaattisen hyvää oluen kanssa.
Itellä ei iskenyt gentleman's whisper yhtään.. Hukkaan män.. Pandemic fuel CRL on nyt maistunu hyvin, ihan adv:na menee todellakin :P
Serpentistä Alchemist Elixir mikä on muuten yllättävän hyvä omaan makuun.:smoke:
K-Boom - Blue Bomb. En saa nyt päähäni että mitä karkkia tää maku imitoi, mutta jotain sellaisia kovia karkkeja mitä esim. Makuunin irtokarkkivalikoimissa on. Aivan törkeän hyvä neste, en tiedä kyllä onko tästä ADV-juissiksi.
DIY reseptiä Mother's Unicorn Milk. Aivan loistava neste. Menee ADVks
Vampire vapesin Pinkmania. Meshillä ihan loistavaa tavaraa, yhä.
PSV:n Lemberry Cooler. Oli aikanaan pitkään adv, sitten tuli kertakaikkinen stoppi. Nythän tämä taas tauon jälkeen maistuu.
Päärynä-persikka-omena Inawerasta. Perhanan tarkkana saa olla tuon persikan kanssa, koska ~2% on melkeinpä liikaa.
AtmosLab bebeca. Tupakkimaku. Hönössä? tämmöisen pullon joskus tilannut ja nyt uskalsin maistaa..hitto tämähän on ihan kelpo mehua. Ei maistu tuhkakupille kuten niin monet "tupakalta maistuvat".
Oluen kanssa vallan mainiota.
Nim. WHAT! No more Guinnes?
CRL kloonia nam nam
22mm Griffinistä Happyjuicen mieskastike 0.3ohmisella hive coil setupilla. Tää on kyllä valmisnesteiden kuningas aivan ylivoimaisesti. Niin älyttömän hyvää :)
Ska pallivaha :)
Lähetetty minun SM-G901F laitteesta Tapatalkilla
BoOom raspberry custard. Kahvin kera ihan menevä maku!
Kappas, yllättävä valintani on RY4D. :worship:
Paniikkiniksan mukana näköjään tilasin Copsan Bat Mousea joten sitä maistellaan. Ei muuten lainkaan pöllömpi. Taitaa olla eri lakupohja kuin muissa Copsissa, mutta kai tälläkin kämppä muuttuu intialaisen raflan hajuiseksi?
Tänään tuli postista uusi EGO AIO tikku ja Inaweran nesteitä Lemon mix 6mg sekä Little space drop 12mg, joita kerkesin tankilliset höyryttää. Molemmat melko hyviä, mutta vähän randomilta tuntu tilata, kun edes PG/VG suhdetta ilmottettu. Todellakaan tiedä onko diasetylivapaita :D
Damselia on Nextasis täynnä.
Bchelorissa Waynen Bronuts reseptiä
SubMinissä diy, 70/30 VGP 2mg, 3% Fuji Apple (FA) + 3% Pear (FA) +3% French Vanilla (Cap). Vaatii vähintään viikon muhimisen. Oma suuni löytää mukavasti kaikkia kolmea makua.
Ukki täytyypi kokeilla! Tuo fuji on kyllä aika kirpsakka.
Con Liquid The key! 70vg/30pg 7 päivää kypsytelty ja hyvää on!
MJuice Sookie :thumbsup: voi luoja miten puskee kahvi himot tämän kanssa päälle.
Deep Blue Sea @ Cleito 55w nam
Handen Herkkua.
Am4a Starresta ja niksaa sikamaiset 3mg. Oikein mainio kännihöyry.
24 tsunami rda:sta 100watilla @ 0.35ohmia Jalmarin Juissia Jäillä. Viikon kypsyttelyn jälkeen tosi kiva raikas hedelmäinen neste. Kauheita pilviä, ei näe mitään kämpässä...
Keisarin Keisarinnaa, 3mg. Höyryksi nesteen muuttaa 0.3ohm clapton ja Serpent mini.
Vampire vapesin Paradise Island tms. Ananas tässä päällimmäisenä maistuu, ja kutosen niksoilla myös throat hit on ihan paikallaan.
Happy Juicen Punainen kala 3mg...on tää vaan hyvää
5mg flavor westin mandariiniä ja mangoa
Kuukauden tai parikin muhinutta tuplaryynästä. Kypsyttely on amatöörien hapatuksia, maistuu aivan samalta kuin tuoreena.
CRL + Kayfun 5
Ska slak :)
Lähetetty minun SM-G901F laitteesta Tapatalkilla
The Black+trolli V1
Lähetetty minun ONE E1003 laitteesta Tapatalkilla
Nautiluksessa > 5% Raspberry Sweet (TPA) + 5% Pear Candy (TPA), 60/40 2mg. Alkuun puski päärynää aika voimakkaasti, nyt 4 päivää muhineena pääsee myös vadelma esiin. Melkein adv, mutta kaipais jotain lisuketta, vaniljaako....?
@Ukki555 munkin täytyy saara maistella tuota joskus kuullostaa hyvälle :)
Lähetetty minun ONE E1003 laitteesta Tapatalkilla