Mua ei tosissaan kiinnosta tippaakaan, että mihin porukka rahansa laittaa. Jokaisen oma päätös, millä saa itsensä (tai toiset...) onnelliseksi. Turha sitä on näin lyhyttä elämää toisten miellyttämiseen kuluttaa.
Printable View
Minkäs vuotinen fiiatti sulla on vai onks se salaisuus? :D Tulikin muuten mieleeni että ehkä polkupyöräilystä puhumisesta vois luopua jos sanoisin että mun skidoo on tämmöinen :lol:
http://www.veteraanikelkat.net/uploa...17039_orig.jpg
HUAAAAA MITÄ VITTUA EN OIKEEN EES SISÄISTÄ TÄTÄ VOIKS TOI EES OLLA TOTTA TOLLANEN KELKKA EIIIIII MITÄ MÄ JUST KATON EIIOIJADoijoeögjaeröhgiötrg
HAHAHAHAHAHAHA HA HAHAAAAAA HUAAAAAAAAAAAAAA EN KESTÄ ONKS TOI TOTTA
Hirveä salaisuus, 00-vuoden fiiatti ja rullattu toistasataatuhatta :lol: Ei tolla turhan paljoa pääse siis ylpeilemään, mutta toisille se riittää, että se on se Audi.
E: Nyt on muuten komee fillari tossa kuvassa! Noi on melkein jopa arvostetumpia, kun uudemmat :o
Oon joskus kokeillut järven jäällä kaverin kelkalla. Oikeestaan jätkät muistuttaa meikäläistä vieläkin kun tulin takasin rantaan ja tokasin että: "Tää 100 kilsaa tunnissa tuntuu ihan perkeleen kovalta," jonka sanomisen kanssa samaan aikaan tajusin, että siinähän oli mailimittari kiinni.
Mites ois tämmönen seuraavaks? :D Vois hurruutella kesälläkin menemään. :)
Liite 30118Liite 30119
No hyi 160km/h :D Siellä voi olla jotain kivoja ylläriröykkyjä tai railoja ja sit mennään. Ainakin merellä. :D Jos haluu oikeesti kovaa päästää jäällä niin fiksuinta on ajaa koskematonta lunta järkevää vauhtia johonkin ja tulla vasta sit sitä omaa varmistettua jälkee takas nii paljon ku kelkka kulkee. :laugh:
Siinä tosiaan oli ihan koskematon, paksu lumikerros jään päällä. Jostain oli vaan päähän tullut, että pakkohan toi satanen on rikki laittaa :rolleyes:
Samasta syystä melkeinpä meinaa prätkällä ajaminen olla itselleni jokapäiväinen haaste Korttikin on käynyt kuivumassa, jonka jälkeen pyörän myin kokonaan pois. Parin vuoden jälkeen alkaa taas pärräkuume nousemaan, mutta vähän hillitymmät vehkeet katseessa. Josko se siitä kokemuksen kautta rauhottuisi.
Ja Petskulle hyvät illat, muitakin paikalla! :yeah:
Iltaa iltaa! Perus iltavuoroviikko, ni on vuorokausirytmi aika ilta-yö painotteinen. :D