En usko että macbook prolle pärjää :D
Mikä aivopieru! Oikeesti macin ostamalla säästää rahaa kun ottaa huomioon niiden käyttöiän.
Printable View
Mulla 7 plussa 256 Gt muistilla :D Joo kateus on kansan tauti suomessa. Mä oon sitä mieltä et vittuako se kenellekkään muille kuuluu jos jollakin on varaa ostaa kelkka, Audi tai ihan mikä tahansa vehje. Jokainen ostaa omillaan mihin perse kestää ei siinä muilla ole paljon itkemistä.
Juu kateus on kansantauti. Itseäkin jopa joskus hävettää ajaa vanhalla autolla vaikka se on ihan hyvä kone... Se on vaan se kun ihmisen arvo usein mitataan omaisuudella jne... Itseäkin toki toisinaan harmittaa kun ei oo varaa ostaa sitä uutta mersua... Kateus on se toiseksi pahin kansantauti juu. Ahneus se pahin :D
Täällä kirjoitellaan viisaita sanoja. En oo ikinä ollut rahan/statuksen perään. Siisti paritalonpuolikas joka sekin on pankin omistama, vitusti velkaa, mitsu täyttää ens vuonna 10v ja pahanen metsästysmökki maalla sekin kaverin mailla😂
Silti joka vuosi tulee käytyä lomailemas ulkomailla se yx viikko ja siihen saa säästää koko vuoden. Siitäkin on jotku kateellisia. Lapissa ja suomessa yleensäkin mielelläni lomailisin mut ei vaan perse kestä😣
Kyllä se ihmisen hyvä olo tulee ihan jostain muusta ku rahan kautta.
Mä ajan viime vuoden autolla, vaihdan autoa parin kolmen vuoden välein ja omistan sitä sun tätä mut joka ikinen asia mitä mulla sattuu olemaan on kovalla työllä hankittu, ei ole syntyny kultalusikka suussa ja pappa petaalar vaan kaikki on itse maksettu ja maksetaan. Selkänahasta on revitty joka ostos, enkä häpeile yhtään jos jotain omillani ostan. Eikä ole mitään rikkauksia vaan ihan normaali työläinen joka painaa viikonloppusinkin duunia aina kun sitä on vaan tarjolla.
ps. En sentääs tämän vuoden autolla ajele vaan viime vuoden malli kyseessä.
Liite 30108
Moon jo aika iso poika, en pissi enään sisälle ja painan jo yli 6kg.
Hienosti sain liitettyä ton kuvan:lol:
Se on kyllä niin totta että se todellinen onni tulee jostain muusta kun omistamisesta ja ostamisesta, toki jos voi käydä matkoilla niin se kyllä tuo onnea kokemusten muodossa :D Ja joo harrastusten suhteenkin onnea voi ostaa rahalla, mutta voi sitä olla onnellinen ihan ilmaiseksikin ja on pakkokin olla jos aidosti haluaa olla onnellinen. Kyllä niitä lottovoittajiakin jotka on masentuneet kun ovat huomanneet ettei edes miljoonat tuo automaattisesti onnea...
Mitä sä oikein niille läppäreille teet :blink:
Totta töriset :thumbup: Eikä mun mielestä ole häpeämistä tai nöyristeltävää edes vaikka olisi rikas perinnön vuoksi tai lottovoiton takia. Jos on onnekas niin siitä pitää nauttia täysin rinnoin.
Kyllä vaan hyvin pörröinen kaveri kyseessä, aivan uskomattoman paljon ja paksu turkki eikä lähde karvaa irti yhtään. Ja muuten ihan ite oon ton ponnarin laittanu, nyt tosin poikien värinen eli sininen. Jos tolla ei pidä ponnaria tos niin silmät ihan piilossa:lol:
En mä osaa olla kateellinen. Pari mettäkaveria kuuluu ns. hyvätulosiin, molemmilla omat bisnekset mut ikinä et vois uskoa et jätkillä on omaisuutta ihan riittävästi. Jätkät painaa duunia ja ovat sen kyllä ansainneet👍
Eniten vituttaa ns paremmista piireistä tulleet pyrkyrit, pitää näyttää et paalua riittää mut tosiasiassa pankkitili huutaa hoosiannaa ja luotot tapissa😂 Tulee se romahdus sit jossain välissä.
Mä en myöskään oo osannu ikinä pahemmin olla kateellinen ainakaan mistään semmosista rahalla saatavista jutuista, ja luulinki pitkään oikeesti että kateusjutut on liiottelua ja että ei kai ny kukaan oikeesti voi olla kateellinen toiselle... Mut sittemmin oon joutunu ottamaan ruusunpunaiset lasit silmiltä ja tajuamaan että ei ne "kateelliset suomalaiset" jutut taidakkaan olla pelkkää tyhjän puhumista... Mutta MIKSI :thinking:
Nyt puhuu jasso asiaa, en oo oikeen koskaan ymmärtäny sitä et miksi pitäis olla jonkun toisen omaisuudesta kateellinen? Eihän se omaa persettä auta pätkääkään vaikka kuinka kadehtis toisen omaisuutta. Vaikka olisin kuinka kateellinen naapurin jaskan hienosta autosta niin omalla autolla mä joudun kuitenkin ajamaan, ei se jaskan auto mua paljon auta niin miksi siitä pitäis kateellinen olla?
Taitaa enemmän olla kouluttajasta kiinni kuinka tyhmä tai viisas koira on. En mä ole tota edes viemässä ikinä mihinkään näyttelyyn, toi ukko on meille "terapiakoira" hyvin viisas tuo on jo nyt vaikka ikää vajaa 6 kuukautta. Ei tosta edes yritetä kasvattaa mitään vahtikoiraa. Mä en jotenki usko noihin tilastoihin, toi on mulla varmaan seitsemäs koira ainakin eikä toi ole yhtään sen tyhmempi tai viisaampi kuin muutkaan mulla olleet koirat.
Linkki tämmöseen listaa? Kyllä niissä rakeissa on tyhmiä saappaita joka rodussa ja sit niitä fiksuja yksilöitä... Esim. nykyään sakut suurin osa turhia heikkohermoisia piippaavia luiskaperseisiä pölkkypäitä, vaikka niillä vieläkin kulkee vanhoilta hyviltä ajoilta muka kovinkin älykäs maine.