Ei kerta homoks tee :popcorn: Ja kymmenestä nollaantuu, eiks se nii menny? :D
Printable View
Ei kerta homoks tee :popcorn: Ja kymmenestä nollaantuu, eiks se nii menny? :D
On se kelejä pidelly, emäntä läksi yöksi töihin ja nuorin muksu meni kaverille yöksi. Pitäsköhän nykässä pienet sievät. Heitin muuten wintöötin mäkeen ja ostin macin tässä jokunen aika sitten.
HYVÄ ROKULI OSTIT MACIN IHANAA HALATAAN PUS JEEEE HYVÄ HYVÄ HYVÄ JEE
Vielä naamis linjoille ni voidaan kaivaa popparit esiin?
Nyt kuule Rokuli :cheers: sen kunniaks
En mä tykkää käydä mäkkärissä. Siitäks höpötätte😯
Juu omppukerhoon kuulutaan, ja kuten sinäkin nyt tiedät niin ei ne kehut ole turhaa länkytystä :D Täällä ei vaan viitti enää ompun ilosanomasta puhua kun siitä tulee paha mieli. Joudun moottorikelkoistakin jo puhumaan polkupyöräilynä ja A:lla alkavista autoista renaultteina kun kateus on niin paha tauti.
Oli mullakin mäkki joskus kauan sitten :)
Liite 30106
Heh, toi on kyllä totta et jengi on ihan vitun kateellisia jos joillakin menee hyvin. Joo ei ole turhaa kehua jos mäkkiä kehuu onhan tää joitain aivan erinlaista kuin mikkis koneet. Onhan mulla omppu luuri ollu jo edellinenkin malli ja watch kädessä et sikäli ommpukerhoon kuulutaan jo, kattelin tänään jo ipadeja jos sellasen ostais:lol:
Mä en kyllä noista rupee tappelemaan. Paskoja molemmat😣
Tarttis päivittää kyl läppäri, mäkki tietty ois kova sana mut ei perse kestä ja kuitenkin vähän käyttöö ku on känny ja tabu. Jos firman 30v lahjana ottas läppärin. Vittu 30 vuotta ja lahjan arvo 400e😣
Muutenkin jännä homma ku kaivoin 4v vanhan tilitiedon niin saatana vähemmän jää käteen nykypäivänä vaik palkka on vähä noussu🤔
Joo kyl ne on. Jotain harrastemuseocorollaa saa esitellä 10 kertaa enemmän kun puhua harrastuksesta johon liittyy vaikka moottorikelk... siis polkupyörä. Se vanhat vehkeet ei jostain syystä iske ärsytyshermoon samalla tavalla.
Viime keväänä mietin iPhonea mutta päädyin sitten Samsungiin kun niiltä tuli kaunis kultainen puhelin lasisella takakannella markkinoille, mutta siitä alkaa varmaan kohta olla kilsat täynnä ja varmaan se on seuraavaks appleklaaniin siirtyminen puhelintenkin osalta. Ne ruusukultaiset iPhonet on niin aah.
Mulla oli 10 vuotta sitten parempi tuntipalkka kuin edellisessä duunissa nyt. Ja silloin 10 v sitten kehtasin valittaa palkasta. Ei mee benjillä ihan hyvin nyt :blink: :D
Mulla on fujitsu-siemens pöytäkone jaksanut tahkoa jo 7 vuotta. Edellisessä fujitsu- siemensissä oli lämpö ongelmia. Tässä ei.