Serpentistä Strawberry yogurts ja Velocitystä CAP Cool minttiä
Printable View
Serpentistä Strawberry yogurts ja Velocitystä CAP Cool minttiä
Mini subista e-Liquid Calculator :: DIY Rhodonite by [ ENYAWREKLAW ] ejuice
TPA:n Acetyl Pyrazine korvattu TPA:n Graham Cracker Clear 0.5% ja inan Rasberry FA:n vastaavaan 0,3%.
Tää menee heittämällä päivittäiseen käyttöön ja alkuperäinen resepti pakko testata jahka puuttuvat tiivarit löytyvät.
Kaiffari 4:sta ?SICLE ? DIY OR DIE VAPING
Toimii:thumbup:
Goblin ministä Kahvi sekoitusta / Avocadolla Jungle Juicea.
Health Potion Kayfun Ministä.
Viikon muhinutta Kaboomin Blue Bombia.
Jaahas, talonnurkalle menee kaadettavaksi, se kiva "sininen" maku hävinnyt jonnekin.
Jälleen lisää tiivistevalmistajia sarjaamme "Älä saatana kokkaa kerralla enempää, kuin päivässä höyryttelet".
Liberty flightsin Burleytä. Maku on vähän niin ja näin, mutta ei käy mulle kurkkuun ja auttaa tupakinhimoon aika hyvin.
10% Solun Snake v2, muhinut viikon sinkku-dripperistä.
Saattoi lonahtaa vähän liikaa tiivistettä, on aikas ärhäkkää tavaraa tämä.
En tiedä. Viidettä päivää flunssassa, aivan samalta maistuu kaikki.
Tänään pakon edestä laitoin ihan valmista nestettä tankkiin eli ColinsS Energy Cola ja maistuu kohtuu hyvältä. Tämä menee jatkoon.
Jukra. Pitkästä aikaa tuli laitettua Nextgen tulille kun on tottunut AIO:n kanssa poskihoitoihin. On toi mesh vaan kovaa shittiä kun kuun asento on oikea. Nyt imeskellään karskeja tupakkamiksejä ja nautiskellaan. Menee Vanilla for pipe just nyt. Kohta persikkatupakkaa.
Cohiban Steeppiä
Copsan :hatsoff:(RIP) ja karmaisevan vapers tonguen kunniaksi. Jo rupesi maistamaan jotakin.
Ilmeisesti puoli litraa Solubaromen Bikersiä putkeen oli liikaa...
Unicorn milkin reseptistä muuneltua blueberry hässäkkää.... Ainakin aspiren cleitosta, pienessä humalassa vedettynä toimii.
Tankissa Manneria aka sitruunavohvelia. Kyllä tää edelleen erittäin pätevää kauraa on.
Dripperissä Solubin Framboise Sabayon, erittäin positiivinen yllättäjä. Vadelmaa ja muroa. Tankissa Solubin Nuage Caramelique. Todella hyvä karamelli, tosin erittäin voimainen maku, tasaantuu kyllä hetken aikaa muhiessa.
Trollista Acid Rain. Miks ihmeessä en ole aikaisemmin maistanut. Pirun toimiva hedelmä/absintti. Tai ilmeisesti absintti, koska jännä mausteinen pippurisuus puskee pintaan. Nam. Crius sai sisäänsä omaa huippuvaikeaa salmiakkivattua.
Criuksesta energy potionin versiota 0.42, minttuvivahteinen tiivari lähti, tilalle lakua ja anista vähemmän. Salmiakkipuoli alkaa olla paketissa, seuraavassa versiossa tulee hedelmät selkeytymään ja vaihtumaan.
RH:sta french vanillaa aika tiuhaa tahtia. namskis
Simple as fuck salmiakki caramel. on kyl aika loistava neste, ehkä paras salmiakki saatu tähän
Inaweran sex on the beach, 50/50 ja 3mg. Ekaa kertaa dripperilllä omalla coililla, ja hyvin toimii vaikka coili ei kaunis ole :D
RY4 double. Tuntuu sopivan mulle.
TPA cream strawberries, ihan jees. Usein tulee puolasta tilattua TPA tiivareita, koska ovat halpoja :D
Aamukahvin kanssa solubin framboise sabayon, mukavan makea seuralainen kahville.
MBV - Hawk Sauce. Sinällään ihan jees neste, mutta mentholisuus alkoi tökkiä tän vikan tankillisen kohdalla :)
TFV4 Microista Strongman ja Baby Oilsnake ja STEAMeristä The Black käden ulottuvilla.
Ska liquidsin menthistä. Tosi hyvä omenainen mentholi. Vähän limeä mukana. Meni kärkeen kyllä kaikista menthol nesteistä mitä oon maistanu.
Finnvapen Smooth Tobacco 18 mg, kombona .4 dual parallel Hasturissa @40 wattia SCn Squonboxista.
joku cold air candy, eli tuttavallisemmin yleispesuaine. Maistuu siltä, mille joku keittiön sitruunan tuoksuinen yleispesuaine haisee. Vaimokin hetken luuli, että olin alkanut siivoamaan.
Talvivaara...15% tiivarilla hyvin mitäänsanomaton tuotos
ja viel Insomnia
Vanha, tuttu ja turvallinen, Health Potion suhteella 10% Serpentistä.
Kaverilta saatua tuplaminttua. On kyllä freesi maku!
Le Cake dripperissä. Eilen sekoitettua ja pikakypsytetty, nyt jo aika maukasta.
Starresta Vape Instituten Bolore, hyvällä tavalla Butterfly baitin tyylinen persikkahässäkkä.
Ihan vaan Capellan Vanilla Custard v1, Origen dripperistä singlellä ja ohminen coili. Rauhallisen illan setup.
tripla vitosta tän hetken lempparista (kopper g-tubs ja 13h/9h dripperistä jossa kopper sleeve) :wheee:
SKA Liquids nesteet ollut nyt testissä vihdoin ja viimein ja voin vaan todeta, että ei ilmettä. Odotin kaiken tämän face hehkutuksen jälkeen edes hieman parempaa. Ei nyt ainakaan hehkutuksen arvoisia eikä edes hintansa arvoisia. Halvemmalla saa parempaa. Talvivaara nyt oli ihan ok ja sitä on vielä tankissa. Muut ei mene jatkoon. Puolet halvemmalla hinnalla menis jatkoon ehkä pari muutakin.
Vista Selectin Atlantic on vähän turhan kuivaa omaan makuun ja olenkin sekoitellut sitä makeampiin nesteisiin, kuten noihin vetisiin Flavourtecin Irish Creamiin ja Vanillaan, jotka ovat maultaan ihan hyviä. Sellaisenaan ne on kuitenkin niin vettä täynnä että putki poksuu ihan älyttömästi veden kuumentuessa yli kiehumispisteen. Eräs ohi kulkeva pariskunta säikähtikin kerran. Mikä juttu toi veden lisääminen oikeen on?
On myös Flavourtecin omenaa, joka tuottaa astmakohtauksia, mutta onhan tossa joo varoituskin kyljessä. Jotain leikatun ruohon makuainetta tunkenut sinne. *facepalm* Huonoin omena mitä olen maistanut ja ainoa joka ahdistaa. Lisäksi vielä saman valmistajan vadelmaa, eikä sekään oikeen maistu millekään.
..Halvalla kun sain.
Niin joo ja Vapefunin full VG mentholia. aika stydi mentolin maku ja hyvin höyryää, joskin wikkaaminen tuottaa ajoittain tuskaa. Ihan jees, vaikka alkaakin tulla jo 60ml jälkeen korvista.
Olen muuten höyrytellyt noita niin, että odottelen ensiksi savurengasta tipistä ja imuttelen vasta sitten. :laugh:
Alchemist elixiriä n.50/50 4,5mg 25% cleitosta.
Ollut pitkään mun rakas. Tämä on neste jota ekaa kertaa maistaessa olin pudota polvilleni, luulin saapuneen paratiisiin. Mikään muu tuotos ei ole tähän pystynyt.
Capellan Lemon meringue pie velocity mini dripperillä
Lähetetty minun HUAWEI MT1-U06 laitteesta Tapatalkilla
TFV4 Microsta Gold Tiger, toisesta TFV4 Microsta Baby Oilsnake (jouduin lisäämään hiukan 60% kossua kun ei jostain syystä jaksanut kunnolla wickata ja viimeinen milli ainetta menossa), Goblinista The Black.
Nyt sitten onkin tenkkapoo, mistä tota Toverin Baby Oilsnakea taikoo, kun Finnvapella ei sitä näytä enää olevan listoilla...hirveä tilanne. Ensin katosi KBC ja nyt tämä :crying: