Osaanotot ja jaksamisia koko poppoolle phage4i:lle Satakunnasta
Printable View
Osaanotot ja jaksamisia koko poppoolle phage4i:lle Satakunnasta
Onkos Ässällä tänään työpäivä taas?
Vois melkein tilata lisää myrkkyjä / romuja tänään kyllä
Tilaa tuo akut oli 4400mAH Smok Xpro M80 Plus 4400mAh
Täälläkin olis 1 minipottu mis lukee Ässän oma.:thinking:Joku tunkenut sun Tiivareita minun pöydälle.:unsure: Onkos Ässällä reviirin laajennus menossa.:whistle:
Kiitokset osanotoista!
Surutyötä on tavallaan tehty jo viime kuukaudet,siitä lähtien kun mutsi syöpänsä kanssa terminaalisairaalaan passitettiin ja lääkäri totesi et eipä tässä enää muuta voi kuin koitetaan kipuja pitää poissa raskaan lääkityksen voimin.
Viime- ja kuluvan kuun lopullisen päätöksen surutyö on ollut toisaalta helpottavaa koska kaikki ylimääräinen kituminen ja tuskailu loppu,ja toisaalta tietty helvetin mieltä musertavaa.
Onneksi on ollut ystävät,veljet,vaimoke,ja pieni lapsi (joka ei mistään näistä vielä mitään ymmärrä) tukena ja lohtuna.
Melkein, vaikka Äiti läheisempi olikin,ni faijan kuolema oli pahempi. Äitin takia suurelta osalta jo koska jäi leskeksi,ja ilman toveriaan jonka kanssa kulutti elämäänsä 55v.
Itselle faijan kuolema 3 vuotta takaperin opetti sen et tämä tilanne tulee vastaan jossain kohtaa myös äidin kanssa,ja jollain pienellä tapaa siihen oli valmistautunut. Ainakin yrittänyt. Etenkin kuin näki äidin selkeästi vanhenevan.
Juuri niinkuin SVK ylempänä totesi,josta kyllä olen samaa mieltä. Viimeinen aikuistumisriitti todellakin!
Hautajaisten järjestely oli rankkaa surutyön ohella.
Itse en kirkkoon kuulu enkä varsinaisesti moisiin jeesuskristus-hömpötyksiin juurikaan usko,sekä tilannetta EI auttanut se että lähes koko elossa oleva suku löytyy äidin puolelta (hänen 7 sisarusta+ heidän lukematon määrä lapsia + muut) ja suurinosa lestadiolaisia tai muuten vaan kovassa uskossa eläviä immeisiä joita osaa en ole nähnyt 15-20 vuoteen.
Onneksi tässä(kin) 2 vanhempaa veljeäni tekivät suurimman osan järjestelyistä.
Seuraavana sitten perunkirjat ja se säätö ja mahdollinen eripura kämpistä,mökeistä yms. jota jo hieman veljieni keskuudessa on esiintynyt. Minä sitten "joo-joo-miehenä" siinä välissä koitan ylläpitää sopua. Helvetin ikävästi kaikki ratkaisut vaan tuppaa osumaan mun päätettäväksi koska olen 3 osapuoli enkä voi vastata kaikkeen "ihassama".
Pitäkää huoli vanhemmistanne!
Mutjoo.. Tänään,ja huomenna vapaata. Olutta,ruokaa. Fressit setupit,ja Cosmic Fogin Nutzia. Rauhallista yksinoloa.
Kyl se tästä taas! :thumbup:
Oliskohan Viikolla jossain välissä Kaffee aika? Vois taas istua hiljaa pari tuntia.?
Ok. No Hätä.:) Ehkäpä keritään myöhemminkin. Koitanpas piruuttani tehdä sulle Kaffeen makuisen Tiivarin.:thinking:Kunnollisen.
Samanlainen kun Black Flag Falleni ja resepti tänne kiitos
Katotaan mitäs kaikkea sen tiimoilta keksitään. Tippa tarvii joskus saada Dripperin nokkaan sitä, ni tietää mitä hakusalla.:thinking:
Oliko niitä 50ml lasipulloja järkevään hintaan jossain?
Hieno homma, naamakirjassa vapottajilla uusi villitys. Ota höyryt nenän kautta ja kuvaa se videolle :facepalm: