Yli 10000 pelikaveria ja hakkailet tietokonetta vastaan.
Miksi?
Printable View
Yli 10000 pelikaveria ja hakkailet tietokonetta vastaan.
Miksi?
Jumalauta koko talo kyllä kuulee kun Thinkpadista loppuu akku.
Meinasin jo vetäytyä salaiseen selviytymis bunkkeriini.
Ihan vaan omaksi iloksi pelailen. :) Tietokoneessa eri tasoja, niin voi ottaa sellaisen vastuksen mitä haluaa. Suurin osa pelaajista haluaisi pelailla Minuutin ajalla, enkä jaksa huidella.
Jaahas metri tullut lunta ja 30 sivua spämmitty paskaa [emoji106]
Kats kats Eki on sentää tolkun mies kun Lenovoa käyttää [emoji106]
Suussakin maistuu jo nuo Spämmit. :laugh: Mutta eipä tuokaan haittaa.:wheee:Huomenta vaan Ässällekin.:yeah:
En oo heränny vielä siksi en toivota huomenia
Katsotaan parin tunnin päästä uudestaan [emoji15]
Saunanpadallinen kunnon Kaffetta ja Höyryä pikkuisen. Siitä lähtee hyvä päivä.:thumbup:
Oho :blink: Off Topicin lukijamäärä mennyt yli Miljoonan tänään.:thinking:
- Vastaukset: 41,775
- Lukukerrat: 1,000,585
Mulla ei mene Tukka sekaisin. Koitan pitää sen verran lyhyenä.:unsure:
Jaahas Jamo. Aamukysymys.:) Mikä on suurin elossa oleva Taimenlajike ja kuinka isoksi se kasvaa?
https://www.flickr.com/photos/juanwei/5136389022/
Olispa tuollaisia Taimenia Suomessakin.:)
Ihailtava on kyllä taas saman virtaa. Mulla vasta 2. koneellinen pyykkiä menossa ja vessanpesu oottaa viikonlopun työleirillä.
Aikaa meni kun piti tutkia garderobi ensi viikonlopun hautajaisiin. Ei kiva. Kaiken lisäksi villapalttoo on mystisesti kutistunut kaapissa. Vastahan se 10 vuotta sitten oli ihan sopiva. Saman ilmiön olen havainnut urheiluvaatteiden kanssa - ne kutistuvat kun niitä ei käytä.
Ekaa kertaa pitkästä aikaa, Ruokakin ilmeisesti jotenkin imeytyy Elimistöön. Kyllähän tuo noin 6 Litran Douppaus 2 Päivässä teki ihmeitä. En uskalla arvata paljonko virtaa olisi, ilman Antibiottikuuria.:facepalm:....:wheee:
Äiti saatettu eilen haudan rauhaan. (Tullut kyseistä tapahtumaa stressattua aivan helvetisti lähiaikoina.) Helpottunut olo.
Perhe lähti toisaalle, Me-time eli minä ja vain minä minulle! Kylmää olutta,ja paljon ruokaa jääkaapissa.
Kyllä kiitos otan, samalla kun lueskelen off-topicin jumalauta +800 uutta viestiä sitten viime käynnin! :)
Osanotot phagelle. Onhan ne hautajaiset hyvä riitti jälkeenjääneille mutta järjestely voi olla raskasta ja kuolemaan sattuu liittymään tuhat muutakin stressinaihetta.
Minä stressaan kyllä ihan noita hautajaisia. Ahdistaa. Luulin, että nyt pääsisi kevyemmällä setillä, kun vainaja ei kuulunut kirkkoon, mutta perinteiset menot taitaa tulla. "Onneksi" siellä on muitakin sosiaalisesti neuroottisia, joiden kanssa voi jakaa ahistusta.
Nämä hautajaiset ahdistaa siksikin, kun tuntuu, että tästä se sarja alkaa. Omat vanhemmat jne alkaa olla huonossa kunnossa. Viimeinen aikuistumisriitti edessä.