Stadium on hyvä :thumbup: Intersportit on aika perseestä vaikka tänää kävinki :D
Printable View
Stadium on hyvä :thumbup: Intersportit on aika perseestä vaikka tänää kävinki :D
Intersportille peukut täällä. Aina löytynyt paremmin sopivat lenkkikengät sieltä kuin muualta. Ja palvelu on aina ollut parempaa.
Tosin xxl:stä löytyy paremmin paukkuja ja metsätys osasto joten peukut myös sille.
Mä vihaan Intersporteissa sitä että ne myyjät hyökkää. Ja muutenki jotenki ankeeta kun niillä oli LUKOT SOVITUSKOPPIEN OVISSA ja lappu jossa luki että pyytäkää myyjää avaamaan että pääsee sovittaan WTF
Niin törkeetä asiakkaiden rikollisena pitämistä että päätin taas boikotoida seuraavat 5 vuotta vaikka nyt tuliki sit ostettua ku piti saada vaatteet ja kello oli jo paljon, muualle ei ois ehtiny
Ottaisko luopiomarsun kainaloon ja kattois Downton Abbeysta loput :wheee: Vika kausi :crying:
Mun mawwwsu on luopiomarsu :D Tai siis "mun" marsu. :D Sillon kun muutin Ouluun en ottanu marsuleita mukaan kun toinen oli heikko sairastelujen ja antibioottikuurien jäljiltä, vaan pyysin että iskä ottais ne hoitoon. Iskä otti, vaikka oli alkuun vähän pitkin hampain että kauanko hän niitä joutuu hoitamaan. Se vanhuudenhutera marsu ei koskaan vahvistunu niin että niitä olis uskaltanu muuttaa monen tunnin matkaa. Siinä vaiheessa kun se sitten siirtyi sateenkaarisilloille niin huomasin että iskä oli vähän vastahankaisen oloinen kun oli puhetta siitä jos hakisin tuon toisen kun se oli salaa tykästyny niihin tosi paljon. :laugh: Mummomarsu sekin jo on. Iskä lukee sille Aamulehteekin välillä. :rolleyes: Vaikka selvästi se muistaa mutkin vaikka välillä oon pitkään poissa kun on aina innoissaan. :love: Mutta on se selvästi ruvennu ihan iskän marsuks, siks sanon sitä vitsillä "luopiomarsuks". :laugh: Parempi antaa mummelin puiputtaa täällä sen aikaa mitä on jäljellä.
Näin käy monelle. Esim. itse en aikanaan tykännyt koirista yhtään, kunnes tuli eka hauveli kynnyksen yli, niin olin myytyä miestä...
Niinhän sitä helposti käy että se karvapallo vie varkain sydämen vaikkei niistä eka niin perustaiskaan... :D Marsutkin on niin hirveen sosiaalisia, puheliaita ja huomion/hellyydenkipeitä pikku tankkeja että se yllättää. Esim. kanit on marsuihin verrattuna kiukkuisia adhd tuholaisia. :D Mutta se on aika liikuttavaa kuinka eka iskä oli silloin että kauanko hän nyt joutuu niitä hoitamaan ja koko ajan pitää siivotakkin jne. mutta nyt sitten kun kauhistelin tuossa että onpa Muru jo vanha niin iskä oli sillai että "ei kai se nyt niin vanha vielä ole, se on niin ponteva ja iloinen ja kyllä se ny varmaan elää vielä monta vuotta" :') <3 Onhan mullakin pulleroo ikävä joka päivä, mut nyt kävi näin ja pulleron kannaltakin tää on varmasti paras ratkasu.
Saavuinpas pitkästä aikaa tänne aiheuttamaan pahennusta :sarcasm:
Lällälläää, ette voi mitään. :p
Älä vie mun hommia!!
No katotaan kumpi pystyy aiheuttaan enemmän pahennusta :D
Jaahas, pitäskö lähtee koisiin kohta.