http://img.tapatalk.com/d/13/08/18/y4abuta6.jpg
Onhan nämä parisuhdekuviot menneet samaa rataa varmaan aikojen alusta..
Printable View
http://img.tapatalk.com/d/13/08/18/y4abuta6.jpg
Onhan nämä parisuhdekuviot menneet samaa rataa varmaan aikojen alusta..
Vaimon omien sanojen mukaisesti olen muuttunut tiettyjen elämän tuomien kokemuksien myötä...mutta ei sille kuulemma voi mitään. Hmm, mulla taitaa olla ihan ok nainen talossa :) Muutokset ei aina ole positiivisia, mutta minkäs sille voi. Täytyy vaan yrittää panostaa nykyiseen olemukseensa ja kehittää ymmärtämisen lahjaa. Naisten kanssa pärjää kun antaa suurimman osan jutuista mennä vaan korvien ohitse.
No joo mä oon nyt sit tehnyt kaiken väärin olis pitäny lukee toi opas ensteks, nyt mulla on paskaa mutta ei oo peltoa. Panin uuden tilauksen tonne Puff kauppaan katselin aikaisempia topikkeja ja siellä suositeltiin tällaista kokonpanoa Kanger eVod eGo clearomisaattori 2,5ohm bottom coil
2 x Kanger eVod eGo clearomisaattorin atomisaattoripää 1,8/2,2/2,5ohm 1 x Akkulaturi eGo/KGO/Twist -akulle USB 420mA Joyetech eGo-C Twist XL 1000mAh SILVER vv-mod akku eli näillä pääsee alkuun, mutta mistä kannattaa tilata noi nesteet
Tätä ketjua tulee harvemmin luettua, mut nyt vetää jo vertoja noille iltapuluun päässeisiin vauva-forumeiden jutuille.
:eek:
Oos ny siinä. :D Mutta vitun Movie Maker. Perkele.
Thnx
Naisethan on elämän suola, tai sokeri, tai pippuri, ihan miten vain. Varsinainen ongelma on siinä, että tässä iässä (lähemmäs 40), on helkkarin vaikea löytää vapailta markkinoilta täysjärkistä naista. Totuus taitaa olla, että jos nainen on sinkkuna vielä 30-iän jälkeen, niin jotain vikaa niissä silloin on. Esimerkkinä muutama viimeisin, joita olen kotiin sallinut tulemaan, niin pääsääntöisesti he aloittavat jossain vaiheessa iltaa kauhean pätemisen entisistä panoistaan, kertovat tarpeeksi yksityiskohtaisesti milloin ja kuka. Kiinnostaa kyllä ihan vitusti. Sitten ollaankin haarat levillään sängyssä tai sohvalla, että pane mua. Juu, varmasti kiinnostaa vedellä perinteistä vaakamamboa johonkin yleiseen tautipesäkkeeseen. Sitten on noi kolmenkympin hujakoilla olevat vapaat, ne haluu heti lapsia. No, ne mä olen jo tehnyt, joten se olkoon jonkun muun hommia.
Tästä syystä vertaankin ikäisiäni naisia vessoihin; Hyvä ja paras vessa on tuttu ja turvallinen kotivessa, siellä ei hajut haittaa, siellä viihtyy ja paskimmatkin hommat helpottaa. Sitten on yleiset vessat, ne on epäsiistejä ja likaisia, eikä niissä ei ole kiva käydä, ja paras homma on kun pääsee niistä pois. Kuitenkin niitä on välillä pakko käyttää, ellei halua kusta housuihinsa. Naisilta kannattaakin kysyä kumpaa vessaa ne edustavat, koti- tai yleistävessaa.
*Viesti on tarkoitettu lähinnä vitsiksi, jossa on kuitenkin totuuden siemen :)
Nykynaisen logiikkaa: Kyllä se ihan perus pyörii-pärisee-nuolee-hurisee-kehrää-valittaa-kutittaa-hieroo-vinkuu-räplää-kopeloi-painaa-vilkkuu-ulisee-ja-miljoona-muuta-lisätoimintoa-isolla-akulla-ja-pienellä-virrankulutuksella dildokin tyydyttää paremmin kuin mies...
:p
Nyt on pakko puuttua tähän naiskeskusteluun... Siis ihan kaikella rakkaudella :love:
Niin, kai te miehet ymmärrätte, että naisilla on semmonen vitsaus ku kuukautiskierto? Hormoonit heittää häränpyllyä mennen tullen, sille ei vaan voi mitään. Toki sitä itsehillintää vois harjoittaa jopa sillon, ku tuntuu että maailma kaatuu niskaan ja mikään ei mee putkeen.
En sano, että olisin ite täydellinen, mutta elämä on jo sen verran kouluttanu tähän mennessä että ei paljoo jaksa pikkuasioissa nipottaa. Toki tietytyistä asioista en aio koskaan tinkiä. Oon kavereista vaan huomannu, et jos elämän pahin kolaus on ollu et kynsi katkee, niin sillon viittii valittaa kaikesta. Sama kyllä pätee myös miehiinkin.
Ja vielä tuosta sinkkuudesta kolmikymppisenä, se voi olla ihan tietoinen valinta. Jos ei tosiaan löydä itelleen sopivaa miestä niin miks ottaa kuka tahansa? Itellä ei tulis mieleenkään alkaa heti (tai koskaan) vonkua lapsia. Enkä makaa tuntemattoman sohvalla jalat levällään. Varmaan niitä semmosia naisia on olemassa, mutta koskaan en tuu oleen niin puutteessa että noin epätoivoiseks pitää heittäytyä :D
Meitä on vaan niin moneksi :)
Siitä oon kiitollinen, että emännän menkkoja ei huomaa käytöksestä. Mutta se raskausaika... Huhhuh sitä hormoonihyrrää! Ja toisaalta sitten taas, kuukautisille ei voi mitään, ja vielä vähemmän ne on miehen syy, ne ei anna oikeutta ihan mihin tahansa. :D Kun nimenomaan se itsehillintä. :)
Ohhoijaa.mä oon kai liian "miehekäs" nainen vaikka olen myös 2lapsen äippä.ite en tajuu tota menkka vouhotusta:D
mun mies on aika onnekas tyyppi:D
Niin, ei se tosiaan oo miehen syy jos naisen hormoonit heittää. Eikä oikeuta mihin tahansa. Mutta olis kyllä joskus kiva seurata jos oikeen "miehiselle" miehelle lyödään samat hormoonimyrskyt päälle, et kuinka käy :D
Mä luulen tietäväni, siis ihan oikeasti, miltä se tuntuu. Mutta en sitten tiedä olenko ihan siinä määritelmässä "miehinen mies" jotta voin asiassa olla testiyksilö :thinking:
Sulla on iso parta ja sä käyt salilla, kai sä oot? :thinking:
Se on vaan ku (joillaki) naisilla on tapana syyttää hormoneita kaikesta paskasta käytöksestä. :rolleyes:
Njääh, mä olen ihan liian neitimäinen kyllä ollakseni kellekään miehinen mies.
http://m5.paperblog.com/i/33/334785/...-L-xWkd9q.jpeg
Ps. Ärsyttää vitusti kun en ole taas 2vk päässy salille.
Itse asiassa kymmenen vuotta elettyäni naisen kanssa en huomannut mitään kuukautisten hormonikiertoa, enemmänkin vaikutti satunnaiselta toi naiskäyttäytyminen. Liitän siis tekosyyt kuukautisita salaliittoteorioihin. Kuitenkin yhden asian olen huomannut, e-pillereiden lopettaminen vaikutti naisen seksuaalihaluihin negatiivisesti. Tosin, olen kyllä lukenut tutkimuksista, joissa e-pilsuja ottavat naiset tuntevat enemmän vetoa miehiin, jotka on enemmän perhekeskeisiä. Naiset jotka ovat ilman hormonihoitoja haluavat karvaisempia miehiä.
Mutta mitäs te miehet syytätte omasta paskasta käytöksestä? Naisiako? :rolleyes:
Puhun nyt vain ja ainoastaan omasta puolestani, en siis kaikkien naisten puolesta. Onneks oon ite säästyny hirvittäviltä hormoonimyrskyiltä, mutta oon läheltä seurannu kuinka pahaa jälkeä ne saa aikaan.
Parisuhdeasioissa oon kyllä viimenen ihminen jonka neuvoja kannattaa noudattaa :D mutta kyllähän se metsä vastaa niinkuin sinne huudetaan... Jos parisuhteessa vaan sätitään ja syytetään toisiaan nii olis aika laittaa lusikat jakoon. Kukaan ei oo täydellinen, eikä pidäkkään olla, joskus vaan olis hyvä kattoo peiliin ja miettiä mitä ite vois tehä toisin.
Me miehet joko tunnustetaan että ihan vaan perseillään, tai sitten on se 2/3 joka ei edes tajua olevansa itsekeskeisiä kusipäitä ja käyttäytyvänsä ku kakarat. :D Naiset on Veenuksesta, suurin osa miehistä perseestä. Mutta riitaan tarvitaan aina kaks, ja kakarat miettii kuka alotti. :D
Juurikin näin, tuskin kukaan osais sanoa paremmin. Nyt vaan siistitään ja pistetään kiertämään maailmaa tämä, painakoot kansat totena kalloonsa.
Siiis vittu ! Kuinka voi toiste esiat vituttaa jotai, joo oma parisuhde on ok mutta kun kaverie suhteista pitää mulle angstata nii voi vittu prkl.
Kiva jossei ole krapulaa niin sitten on vittu kurkku niin kipee ettei saa ees nielastua.
Sulla on ollu aika usein kurkku kipeä kun muutitte. Onko hometarkastukset tehty?
Toi hometarkastus olis kyllä hyvä! Itse olen vuokralainen ja taloyhtiö ei suosiolla lähetä tarkastajia paikalle. Kerran tipahti naapurin postikirje joka oli taloyhtiöltä mun luukusta alas koska olivat laittaneet mun osoitteen vahingossa, avasin ja katsoin niin se oli ilmoitus taloyhtiöltä alakerralle että taloyhtiö aloittaa kylpyhuoneremontit KRIITTISISTÄ kohteista. Soitin ja kysyin että kumpaa tää nyt sit koskee ja langan päässä hätääntynyt nainen sanoi että revi ja hävitä lappu väärä osoite.
Ei siin muuta mutta täällä kävi hometarkastajat jotka sanoi että palaavat vielä mutta ei ole äijiä näkynyt. Talvella jolloin olin vähemmän ulkona niin aamut alkoi veri sylkäisyllä ja on tullut tinnitusta yleistä väsymistä ihan pienestä. Siis kaikki homeallergian oireet mitä olen lukenut ja niin on eukollakin mikä selittää sen ettei ole ainakaan sähköspajarista nämä oireet koska eukko ei käytä.
Voi perkele, likalla sit 38,4 astetta kuumetta :(
Hampaat voi olla osasyynä, mutta lääketieteellisesti ei ole todistettu että hampaiden tulo aiheuttas kuumetta, ja siksi meenkin lekuriin nyt likan kanssa. Kuume pomppas jo 39 asteeseen ennen kuin lääke alkoi vaikuttaa, ja nyt sain nukkumaan pahaa mieltä pois. Eilen oltiin pitkällä lenkillä ja vähän veikkaan että plikka nappas kylmää matkalta, ja hieronut korvaansa nyt koko aamun tuossa, josko ois pukkaamas ensimmäistä korvatulehdusta...
Meillä oli bravuurina sellainen, että aina kun leegot lisäänty, niin kaveriksi saatiin joka kerta kuumetta ja korvatulehdus. Opittiin aika äkkiä lähteä herkästi lekuriin.
Meillä nousi kuume eilen, en saanu huippua mitattua kun nopeemmat mittarit hukassa. Ja on ollu kiukkunen ku ampiainen..
Mutta toivotaan Defu parasta, korvakierre ei oo kiva.
*koputtaa puuta* Aika helpolla ollaan sinänsä sairasteluissa selvitty, ilmeisesti perinyt isänsä immuniteettiä (toivottavasti...), mutta kyllä mäkin tässä ounastelen tota korvatulehdusta. Huomasin myös eilen ehtoolla että sieltä on nyt sitten sekä oikea ETTÄ vasen kulmahammas tulossa todella kovaa tahtia, ihosta läpi jo, niin selittänee kiukkusuuden. Eipä vaan ole kovin helppoa kun mukula on jatkuvaan pahalla päällä :D
Viikonlopun saldo: 1 kpl ProVari V2 hävinnyt, mukana kayfun lite... 1 kpl ProVari Mini tuhottu kaatamalla piirilevylle punaviiniä napin kautta. Kaikki rakkaan vaimon toimesta. :facepalm:
Ja mitäs me niistä naisista nyt puhuttiinkaan! :laugh:
Se samainen purulelu taitaa tulla kaikissa äitiyspakkauksissa, eli joo semmoinen kyllä on. Tuo likka käyttää ihan kaiken suunsa kautta ja tuntuu että parhaiten toimii nahkalompakko, jonka ostin sille varta vasten pureskelua varten kun tykkäs isänsä lompakon aina syödä :D
Meidän nuoremmalla meni pakki sekasin jokaisen hampaan kanssa. Muutaman päivän ajan sai kerran tunnissa kuurata ruiskupaskoja pois. Helvetilinen uskottelu hoitajalle ettei se kipeenä ole vaan tekee hampaita kun jatkuvasti soitteli töihin että tuu hakemaan taas on paskatauti.