Diablo ja Mtn Dew on täällä ihan ykkösnesteitä mitä sekottelen itte. Sitte justiinsa DV:N absinthe. Noilla kolmella ei voi mennä pielee.
Printable View
Diablo ja Mtn Dew on täällä ihan ykkösnesteitä mitä sekottelen itte. Sitte justiinsa DV:N absinthe. Noilla kolmella ei voi mennä pielee.
Löysitkö trolli noi kaikki maut jostain yhdestä kaupasta?
Lyhenteet vähän hakusessa. Onkos toi tpa = the parfumers apprentice?
Ohjeessa lukee tfa? The flavor apprentice vai? Onkos niitä muualla myynnissä kuin niiden omilla sivuilla?
Käytitkö tohon horehoundia vai anista?
Toi on samaa shittiä kuin TPA, jostain syystä jenkkilässä eri nimi.
28vapes later löytyivät, tosin koska osa oli loppu Libertyltä parit.
Horehoundia laitoin, mutta sen kanssa saa olla tarkkana. Aluksi puskee läpi, mutta kypsyessä häviää.
Kyllä ny menee jo hermot, ekaa kertaa rba:han siirtymisen jälkeen täytyy ottaa bogetankki käyttöön. Tänä aamunakin 4 setuppia joista viimeisen kohdalla luulin onnistuvani - ny jo töissä ja yks hyvä hatsi ja sen jälkeen palanutta pukkaa.... Kerpele.
Tuntuu ettei wickaa ollenkaan ja saa sormi ilma-aukon päällä imeä nestettä langoille... Ttu.
Ihmiset jotka pilkkaa höyryttelyä/laitteita ymmärtämättä niistä mitään. No onhan se rööki ja keuhkosyöpä paaaaljon coolimpaa :esmoke:
Jaahas.. Myyjää ei ole pariin päivään näkynyt foorumilla osoitetietojen, tilinumeroiden ja maksun jälkeen.
Odotellaan.. :esmoke:
Ei sitä itsekkään jatkuvasti foorumilla päivystä, mutta jos on kaupankäynti työn alla, niin toivoisin kyllä aktiivisempaa mielenkiintoa.
Ällöttää, ja oikeastaan vituttaakin noi ylikiimaiset likaiset naiset, jotka haluu saman tien vehkeeni sisällensä. Kävis edes pimppiluuripesulla, että hajutkin olis edes hiukan miedommat. Vonkaavat ja vonkaavat, eikä ymmärrä kun mies sanoo ei.
Scahaq ois tosta pahasti eri mieltä :laugh:
Siis mitä vit... :blink:
"Miksi mies menee aktin jälkeen pariksi tunniksi istumaan ja keinuttelemaan suihkukaapin nurkkaan?" No, ensinnäkin... :lol:
Yhdyn, ainakin näkemykseesi. Ällöittävää moinen, ja akuutin impotenssin syytä voi joutua hakemaan yllättävän kaukaakin jos tuulen alapuolelle sopivasti ajautuu.
Mut hei, ala polttamaan tupakkaa niin ei ole hajuaistikaan niin turhantarkka! :smoke:
Keskustelu kiteytetään yhteen sanaan. Aromipesä.
Voi raukat...
https://dl.dropboxusercontent.com/u/...cry-325106.gif
Yleinen varoitus suomalaisille miehille: tähän aikaan vuodesta on liikkeellä ylikiimaisia naisia, joilla on havaittu puutteita hygieniassa. Kaikkia yöllä liikkuvia kaksilahkeisia pyydetään käyttämään tilannenopeutta ja välttämään snägärien tai kebab-ravintoloiden liepeillä liikkuvia vosuja :)
Ei kosketa itseä mutta...
Olipas hinnat bling-bling "Ego-akulla", jollain clearolla ja laturilla Silja Europalla. 39 euroa tuollainen setti ei prkl...
Ja se toinen: kiikarikauppiaat Helsingin terminaalissa. Näköjään eivät jätä rauhaan mikäli vastaus on jotain muuta kuin kovaääninen ja äreä "työnnä se kiikari perseeseesi".
Kiikareiden, korujen ja ruusujen myynti kadulla on kasvanut ihan helvetisti...kiitoksia hyysääjien!
Poika huutaa, akka mököttää, koiralla hepuli, vapokamat hukas ympäriinsä, infernaalinen päänsärky mitä mukelon ulvominen ei helpota... Vitun hyvää viikonloppua minä.
Jos on yhtään uskominen naisten aikakauslehtiäkin, niin kyllä se vaan niin on että naiset ei osaa enää edes synnyttää, puhumattakaan olla tyytyväisiä yhtään mihinkään. Miehet on muuttuneet vuosikymmenten saatossa entistä enemmän lammasmaisiksi ja silti, silti nuo feromonipesäkkeet ovat nalkuttavia paskapäitä. Olen jo pitkään sanonut että ainoa asia mitä naiset on saaneet aikaan reilu 100 vuoden aikana tasa-arvon "parantuessa", on yhteneväiset tilastot miesten kanssa väkivaltaisuudessa, alkoholinkulutuksessa ja ylipainossa.
Defu, mä oon tässä ruvennu miettimään, kun tuolla eukolla on läjä enemmän tai vähemmän surkeita suhteita takana, joissa mies oli "mies" eli se vellihousu joka kännis uhkas remmillä jos ei menny kaikki niinku piti, selvinpäin jurotti ja oli muutenvaan kusipää ja määräili, että nytkö sitten mä kiltimpänä miehenä saan maksaa siitä, kun emäntä perii omia saataviaan kohtalolta? Mene ja tiedä, me ei olla lopullisesti toisistamme päästy eroon yli kymmenen vuoden aikana, niin mennään nyt ku meinattiinki. Ne hyvät päivät on just niin parhaita, että nämä satunnaiset vittupääpäivät menee kyllä. Ei sitä ennenkään laitettu akkaa kiertoon het ku vähä vitutti.
Kyllähän se vituttaa välillä ku isoistaki asioista keskustellessa muiden sana painaa enemmän ku mun, esim. nää meidän häät; ehotin appiukon tanssipaikkaa pääkallopaikaksi, kun ilmaseksi sais, nätisti järven rannalla ja talolta sais ehkä baarin, mutta ei kelvannu. Tai siis, ei kelvannu ennenkö anoppi sano että tottakai meette siellä naimisiin! Sitten alko tapahtua. Autokaupat? En lähteny mukaan, mutta sovittiin että mieluiten saksalainen farkku, mutta ei missään herran nimessä ranskalaista! Mikä tuli? Pökötti. Kämppää ku kateltiin, niin tuli vaan kotia että "me sitten ostettiin asunto paikasta X."
Joo, ehkä mä oon päästäny itteni vajumaan tossun alle, mutta ainakaan en oo taivasalla. Vittu. Pienet sille! Eiku, ei, enhän mä saa juodakaan ku max. 2 kertaa kuussa.... Tiesittekö, että 2 olutta lasketaan ryyppäämiseksi, mutta yhden voi ottaa? Siis sillee, pari kertaa viikkoon.
Sut on hakattu pahemmin maanrakoon kuin mut. Pienet sille.
Ai niin, mä en dokaa edes tuon vertaa :D Kippistellää colaa?
Ei sillä pojalla oo hyvä olla jos teillä ei oo hyvä olla.
Kyllä meillä suurimman osan ajasta on, nää satunnaiset vittupääpäivät vaan korostuu kun on molemmat väsyneitä jne. (: Näillä kun on taipumuksena sattua just sellaseen aikaan kun kummallakin on syystä tai toisesta muutenkin pinna tiukalla.
edit. Vaikka siitä on jo pitkälle toistakymmentä vuotta aikaa kun olin pikkunassikka ja porukat eros, mä muistan sen tulehtuneen ilmapiirin paremmin ku eilispäivän. Ja tiiän että joskus ero on mukeloille parempi kun se yhdessä kituuttaminen, mutta kuten sanottu, nyt vaan sattuu olemana uskomattoman paska viikonloppu. Meikäläisen mielenterveysongelmat, ja emännän työkuviot, talous, muutto ja kaikki kasaantuu niin paineet on kovat. Ja nyt just pitäis niitä paineita kyllä välttää kun toipuminen alkanu. :D
Kyllähän sitä ne lattianrakoon huutamiset kestää jos vaan muina aikoina se toinen osapuoli osoittaa rakkautta. Ei sanallisesti, vaan niillä pienillä teoilla. Sanat on sanoja, teot kuitenkin ratkaisee.
Hyvin kiteytetty. Ja kun tämä mun purnaaminen tosiaan on aina sillon ku oon pahana, niin kärjistyy. Ja nyt on vähän aikaa ollu lääkkeet syömättä, vahingossa, niin korostuu entisestään. Oikeesti meillä on läheisempi ja rakastavampi suhde ku monella muulla, mutta sillon just ne riidatkin on kovempia. Oon vaan antanu lievästi järkyttävän kuvan tuosta emännästä täällä, varsinkin niillä känniavautumisilla, huh. Tämä nyt vaan on toiminu suht turvallisena kanavana päästää enimmät höyryt ennenkö nielee sisunsa ja painuu sopimaan asiat. :D
Synkkää tarinaa jätkät. Valta kuuluu meille ja se täytyy ottaa takaisin :) Noh, vitsiä vaan ellei myös hieman totuutta mukana ;) Omia menojani ja juomista ei rajoiteta vaan terve järki sanoo minulle mitä kuuluu tehdä...ei vaimo. En ole hallitseva kusipää, mutta myöskään en tassi toisten tahtien mukaan. Tiedä sitten, onko aina paras vaihtoehto, mutta muutakaan en osaa tehdä. Keskutella voidaan kaikesta ja aina, mutta toisen hallintaan ei lähdetä lainkaan. Meillä riidat paisuvat kunnon paskamyrskyksi, mutta asiat sovitaan heti kun on saatu tuuletettua kunnolla. Riitelyä en suostu tekemään pojan läsnäollessa, koska en halua luoda sille turvattomuuden tunnetta.Tiedän kuullostaa todella lässytykseltä, mutta yhdessä yritetään tehdä päätökset...jos se ei onnistu niin minä sanon lopulliset sanat. Päätökset kuitenkin täytyy perustua yhteisenhyvään, eikä omien tarpeiden toteuttamiseen.
Onks täällä missään suomennus osiota noi nimet noille osille ja muille asioille on ihan hepreaa. Oon itse aloittanut ihan nyt tän höyryttelyn ja oon ihan pihalla, laitteiden kanssa on käynnissä joku viritys kilpailu jännitteitä nostetaan, viritellään jotain ihme putkia jota kärytellään toholla punaseks. Mä ostin tuolta Paul Saar nimisestä putiikista semmosen alotus pakkauksen, onks noi yhteensopivia jonkun merkin kanssa vai oonko mä naimisissa ton kaupan kanssa, noi litkut, ei oo kalliita mutta mistä tietää mitä ne sisältää, kun oon lukenu jostain glyserolista ja sellasista aineista. olis kiva jos joku kokeneempi auttais vähän alkuun.
Kannattaa lukea tämä huolella ja ajatuksella:
Höyrypään Käsikirja - Ilmainen sähkötupakka e-kirja
Nyt rupes taas jurppimaan sittarin tarjoukset. BD+DVD 21 tapaa pilata avioliitto jumalaton kyltti vieressä plussatarjous 10€ ja pienellä bd+dvd 19,95. No toki otin ku ajattelin että juuri ko tuotteesta tarjous ja normihinta 19,95. Ja autolla katsoin ni eiku takas kauppaan ja vaihtamaan siihen DVD versioon mikä oli bd+dvd vieressä kyltistä hieman kauempana ja sitä juuri tarjous koski. Vastaavaa käyny välillä kun hehkutetaan tarjousta ja pienellä präntillä onkin päivät ja tarjous alkaakin hmnna tai jo loppunut. No jokin aika sitten tein päätöksen että lompsin aina palauttamaan tai vaihtamaan tuotteen jos epähuomiossa ottaa väärän tuotteen minkä luulee olevan tarjouksessa muttei olekkaan. Kerran tosin kannattikin ku jossai marketissa oli sääntö että jos peritään väärä hinta, saa tuotteen ilmaiseksi. Yhdestä satkun kuntolaitteesta oli tarjous ja ostin sen kunnes kassan jälkeen huomasin että perittiinkin normihinta. No infosta sain koko laitteen hinnan takaisin ja laitteen sitten ilmaiseksi. Ja tuli yllätyksenä kun en sellaisesta säännöstä tiennyt mitään. Mutta juu tarjousten epäselkeys kyllä välillä vatuttaa, tyyli kun kaupassa on kerätä ostokset eikä lukea jokaista pikkupränttiä.
Suomalaiset vaan hakevat mm-kisoista kokemuksia kun muut maat ottaa mitalit.
Päädyn tässä toteamaan ikimuistoisen lausahduksen Vareksesta:
Ilman seksiä naiset olisi tapettu sukupuuttoon.
Naisten kanssa riitelyssä on hyvä muistaa että nainen on aina oikeassa. Ja asioita mistä valitetaan ei kannata yrittääkkään muuttaa, helpompaa kun tietää mistä valitetaan. Melki parempi antaa aihetta valitukselle tasaisin väliajoin niin ei tule sitten uusia valituksen aiheita. Kyllähän se välillä ihmetyttää kun yhtenä hetkenä kaikki on päin peetä ja toisena kaikki hyvin vaikkei mikään muutu. Jos muuttuu niin silti kaikki on päin peetä ja toisena päivänä taas kaikki hienosti. Että järkisyytä on turha etsiä onko kaikki hyvin vai huonosti :)
Onhan se jo politiikassa ja virkavallan jäsenenä huomattu miten käy. Urpilainen ja Kyllönen hyviä esimerkkejä nykyhetkestä, ja sitten tämä naispoliisi joka käytti "sosiaalisia taitoja" hakatessaan pampulla ja epäonnistuen sen Hervantalaisen rähisijän :D
e. Nyt loppuu tää naisvihan lietsonta kyllä, ennen kuin luuponen ja Vizi hermostuu. Känkkäränkkä pitää purkaa mutta menny jo ehkä vähän liian pitkälle :)