Kun ei se meinaa saada painoa, vuosi on mennyt ja vetää 3500-4000kaloria/pvä mutta eteenpäin menee koko ajan[emoji4] tosin se on bulkannut n.3kk ja alkoi painoa tulla sit nopeemmin.
Printable View
Jooh, pitäis kait kohta lähtä koisimaan, vaikka oikeaa kankkua kyl särkee silleen sopivasti että saa nähä tulleeko uni. Mahto pienesti revähtää tännään kyykkäilessä:(
Lomarahat. Jumalauta. Määhän en mitään tarvis. Täytyy siis ostaa Evic VT, ja heti alkaa porukalla Muricassa kämpät palaan. Varokaa vaan. Tai sitten pistän joka pennin lomailuun likkojen kanssa! :punk:
Evicin ostaisin heti jos ois irtoakuilla. Ei oikein pysty innostuun usbilatauksesta ja kiinteistä lipoista.
Mullakin lomarahat menny jo[emoji51] aattelin et jotain pientä kivaa pitäisi keksiä vaikka Tallinnan reissu [emoji4]
No höh, mutta jos kuitenkin pääsisit lähtemään niin mihin menisit? ;)
Pieni pelko on ihan hyvä säilyttää noita litkuja käsitellessä armeija Addunkin, kun minäkin rouva Vapetalona oon vähän niskavillat pystyssä niksan kanssa. :laugh:
Voltaren nappulat hyviksi todettu kuten myös se vahvempi geeli, onneksi ei ole tarvinnut noita pitkään aikaan...saakeli nyt voi mennä kyl koisii[emoji58]
Mirun kanssa samoilla linjoilla eli Tallinnaan olis mukava lähtee päiväselti reissailemaan ja käydä hangossa päivä road tripillä :blushing:
Kyllä snadisti pelottaakin tuo 100mg niksapohja et kumihanskoja täytynee hamstrata. Vois ostaa samantien kokovartalo haalarin nestekokkailuihin :lol:
JA MULLE SAA LAITTAA JOTAIN KIVAA TULEMAAN TILAUKSEN MUKANA TUITTUNEN :eek: Jos oikein ymmärsin että vapetalon "hallituksessa" olet :D VINK VINK ;)
Niksasta tuli mielee et vois ittekin ottaa puol litraa taas :)
E : Vapetalon tilauksissani ne piirtelee rivoja kuvia minulle miksi ? [emoji13]
Pikku päikkärit tuli otettua. Nukahdin 18.30 ja just heräsin. 4.5h niin töihin. Ja unihan ei varmasti enää tule. Perseelleen meni tämäkin yö. ;)
No ei siinä kauheasti tarvi ressata kun huitaisee tyhjään litran pulloon pohjalle niksat ja perään nollapohjaa. Korkki kiinni ja ravistus -> 10mg neste olla valmis :). Sit jos alkaa säätään jotain millilitra touhua niin silloin on syytä olla varusteet kunnossa.