Onhan sinulla kokemusta, toisille jakaa. Sen verran pitkä on sinun luettelo.
Sääli tietysti tämä muovi allergia.
Printable View
Onhan sinulla kokemusta, toisille jakaa. Sen verran pitkä on sinun luettelo.
Sääli tietysti tämä muovi allergia.
arskaxx. Jos menet testaamaan tätä 2043-clearoa. Niin kiinnittää huomiota pienelle virran tarpeelle, siitä johtuen akun kestoon ja myös nesteen pienemmälle kulutukselle. Kaiken kruunuksi edullinen hinta ja halvat atot, verrattuna Nautilus!
Mielenkiinoilla odotan sinun mielipidettä ja tietysti kaikkien “kosketusta”kyseiseen clearon.
OT: Onko minulla laitteet sekaisin vai miksi Avot kirjoitat tekstit noin pienellä? Menee pää kipeäksi niitä lukiessa. :confused:
Olen kirjoittanut eri koneilta ja nykyisessä näyttä teksti todella isolta ja tämän takia olen pienentänyt, että olisi normi näköinen. Jätän tämän tekstin alkuperäiseksi.
Tuossa ketjussa on juttua Justfogin tankeista: http://www.e-savuke.com/vb/atomisaat...learoista.html
Pidetään tämä ketju Nautilusta koskeville jutuille ;)
arskaxx, olen sama mieltä, että tämä ketju koske Nautilusta, kysymys olikin vertailusta, mikä koske suoraa Nautilusta. Mihin pistät oman vertailun?
Tycho, vaikka olen reilu 2 vuotta höyryttänyt, olen omasta mielestä amatööri, koska en ole sen kummempaa kokeillut eri laitteita ja tutkinut niiden ominaisuuksia. Täältä kyllä saa hyvä tietoja ja on todella hyvä kuulla toisten kokemuksia, myös mielipiteitä.
Tämä ketju on juuri sitä varteen, että voi kysyä kaikesta mistä tietoja tarvitaan. Kysy vaan rohkeasti kaikesta mitä kiinnosta.
Morjens.
Veikkaisinpa että kaikilla meillä alussa helvetin hankalaa kunnei laitteista oo vielä mitään tietoo ja siihen vielä vialliset härpättimet niin pistäähän se v.....s käyrän korkialle:(.Aika, tiedon karttuminen, turha stressi pois ja vielä tieto siitä että tupakointi voipi olla taakse jäänyttä elämää niin kyllä se siitä lähtee.Tsemppiä:thumbsup:.
Mitä tohon Nautilukseen tulee niin mielestäni parhainpia (suusta keuhkoihin) tankkeja mitä markkinoilla tällähetkellä on.
Ota atopäästä paperilla kiinni ja tiputa sinne pikkuhiljaa reunoja pitkin nestettä.
odota että neste on imeytynyt punpuliin.
Voit myös niitä reikien kohtaa kostuttaa ja vaikka varovasti esim.nuppineulalla sorkkia sitä punpulii.
Toista tämä parin, kolmen atopään kanssa.
Kierrä atopää pohjaan(ei tankkiin)kiinni.
Sitten vaan tankki täyteen ja pohja kiinni jonka jälkeen(ilman virtaa) parit kuivaimut ja tovin odottelua jotta Nautilus pääsee vauhtiin;).
Watteja varovasti (10w)tai voltteja (4v)alussa ja siitä ylöspäin johki 14wattiin tai inan yli 5volttiin ainakin noi 1.8ohmiset atot kestää.
1.6ohmisille hiukan vähempi.
Ilmansäätö suurimmalle ja testaus.Voit myös kuunnella lähteekö Nautilus "pöhisemään", eli saako virtaa nappia painattaessa.
Sulla ei vissiin oo mitään modia missä ois näyttö että voisit seurata pomppiiko atopään ohmit pahasti tulittaessa.
Noissa aloituspakkauksissa noi atopäät voi olla vanhempia BVC päitä jotka kestävät enemmän virtaa.
Jos ne reijät atopäässä on nuppineulan kärjen kokosia niin ovat niitä vanhempia ja siitä reilusti isommat uudempia.
Toivottavasti saat tästä sepustuksesta jota krapulapäissäni söhellän jotai apuja ja vielä kerran tsemppiä sinne.kyllä se siitä lähtee:punk:
PS.vanhoissa 1.8ohmin atopäissä tais kyljessä olla merkintä että 6v kestää ja uusissa 5v.
Jees, vaihdoin atopään ja laite alkoi toimia :) Kurkkutuntuma on tosin melko vaatimaton. Johtuneeko nesteestä(6mg)?
Itselläni Nautilus ja Aerotankit on päivittäisessä käytössä. Muitakin tulee testailtua lähinnä mielenkiinnosta, mutta ei ne vakikäyttöön jää.
Aerotankit menee noiden SX-Minien nokilla sekä muiden "kakskakkosia" haluavien laitteiden kanssa. Istickissä ja Smokissa sitten Nautilus Mini ja pienempi Aerotank.
Höyryntuotto on Nautiluksen BVC-päillä hiukan parempaa kuin Kangerin Dual Coileilla. Aerotankissa nuo coilit taas kestävät kauemmin ja höyryntuotto säilyy tasaisena pidempään. Kummassakin siis omat hyvät puolensa.
Parit kuvat "Fallos-tankilla":
http://i126.photobucket.com/albums/p...psqv5m511h.jpg
http://i126.photobucket.com/albums/p...pscr7ddmnx.jpg
http://i126.photobucket.com/albums/p...psk4hiquyn.jpg
MM81, Millä Watti, tai Voltti määrillä höyryttelet? Miten kauan kestä kyseinen akku, Nautilus mini käytössä? Hienot kuvat!
Nyt käytössä olevalla päällä iStick näyttää 1,7ohm ja höyryttelen 12 Watilla. Akku kestää mulla 1,5 päivää.
Uusille Nautiluksen käyttäjille vinkkinä.Kannattaa tankkia täyttäessä tsekata atopää ettei oo löystynyt pohjaa kierrettäessä auki;).
Ainakin meikäläisen Nautiluksissa välillä näin tapahtuu.
Sama homma täällä. Nykyään vähän tiukemmalla ranteella kiristän aton pohjaan kiinni. Vaikka eipä tuo nyt mikään katastrofi ole, sormet vaan tahmaantuu kun pitää atoon koskea.
No nyt on testattu 2043 :)
En tiedä mitä sanois ???
+Helppo täyttää ja halpa käytössä
-Hieman liian lämmintä höyryä mun makuun jo pienillä tehoilla 7w, johtuu varmaan siitä kun vastus on ylhäällä
-Samasta syystä pukkaa aika nopeaan palaneen makua, pitäis useammin käännellä sitä tankkia
-Maku ei ole yhtä hyvä kuin sama neste Nautiluksella, kokeilin molempia vuorotellen ;)
-muovitankki ei kestä kaikkia nesteitä eli multa jäis melkein kaikki nykyiset litkut pois
-tuo suukappale ei oikein sovi mulle kun olen pyöreään tottunut (aina oikeassa asennossa) ;)
Mut vaikea sanoa miten olis käynyt, jos olisin sattunut ostamaan Justfogin ennen Nautilusta, voi olla et olis vieläkin käytössä :)
Nyt olen vaan niin tottunut Nautilukseen et näissä pysytään :D
Te Normin ja minin omistajat, onko noissa mauissa eroa? Mietin vaan että onko minissä muutakin pientä kuin halkaisija ja tilavuus, eli onko kammio pienempi/matalampi kuin normissa ja jos on niin vaikuttaako se makuun?
No silloin ainakin voi olla varma ettei vaikuta.
..
Mode voisi siirtää tämän asianmukaiseen ketjuun ->
http://www.e-savuke.com/vb/atomisaat...us-aspire.html
..
Nautiluksesta ei mitään kokemusta, mutta tuossa kuvassa jokin on todella kierossa (voi olla silmänikin kun juuri heräsin päikkäreiltä)
Tuossa kuva Nautiluksen osista.. Hiukan ihmettelen tuota ilmansäädön lukitusta et minne tollanen tappi ja jousi on saatu mahtumaan kun tilaa ei näytä olevan, vaikka kuvittelis miten pieneksi nuo osat ???
Pitää varmaan purkaa joskus ja kattoa :)
Liite 23430
Mä purin yhden ja tutkin mitä oli syönyt,,Ja pieni jousi bongasi lattialle ja ja tietysti katosiX-( .!Varovasti naputtelemalla aukee ja säätösan laipan alla oleva lukitustappi ja jousi lähtee kun laipan irroittaa varovasti..Onneksi löyty ainakin 5ml nautilukseen koko osa tuolta: ( $4.36 - Replacement Base for Aspire Nautilus Atomizer - Cigabuy ) ,kun vanhassa on nyt oma lukitus stopparin jousiviritelmä, mutta toimii sekin.!:D ! PS : Miniinkin löytyy..:laugh: :http://www.cigabuy.com/replacement-b...er-p-7352.html
:)
Nautiluksen mini ollut nyt hetken käytössä. Perhanan soiva peli verrattuna aiempiin romppeisiini(lähinnä bogeja,tankkeja ym vuosia vanhaa tavaraa). Ehkä pieni miinus, että nestettä menee paljon, välillä kolme täyttöä päivä (3-4ml päivä), mutta mikäs siinä :) .
kyselisin kuitenkin teiltä kokeneemmilta, että voiko ja kannattaako tätä vermettä pestä kraanan alla välillä? Onko siitä mitään hyötyä/haittaa ja mitä osia pitää varoa tai kuivatella erityisesto pesun jälkeen?
Myös vaihtoatoja pitäisi tilata, Kiinasta saisi klooneja hyvään hintaan. Onko mitään kokemusta ovatko susia?
Jaa 4ml/päivä on paljon, ihmettelee nimimerkki tilasin eilen 5L VG + 2L PG + 0,3L 100mg/ml pohjia... :lol:
Tottahan hanan alla näitä voi/kannattaa välillä huuhdella. Se pohjaosan atopäätä vasten tuleva jousi tahtoo helposti ruostua jos ei kuivaa kunnolla. Hankala kuivata muutenkin sieltä pohjasta, hiustenkuivaaja/kuumailmapuhallin/paineilma auttaa asiaan.
Klooniatoja en suosittele, saattaa olla susia joukossa kohtuuttoman paljon, toimivat miten sattuu ja ties mitä villoja niissä on sisällä.
Klooni atopäitä tullut testattua aiemmin mm.subtank minissä ja smokin vct:ssä ja joissain muissakin: kaikki olivat toinen toistaan huonompia.
Tankkeja löytyy kyllä kinuskeilta hyviä mutta ei kannata ottaa sitä halvinta versiota klooneista.
Tuolta itse tilailen ja suht halpoja ja aitoja CartomizerBVC Nautilus coil :: Ego² :: En
Tuolta Cigabuysta tilasin yhden setin tehdasatoja ja ne ovat olleet toimivia. Klooneja siis mitä ilmeisimmin. Mutta samalla kerralla tilasin atoja kahteen muuhun vehkeeseen ja ne oli huonoja. Joten mene tiedä. Kotimaan kaupasta ostetuissa atoissa ei ole ollut valittamista.
Kiitoksia vastauksista. Nuo puolalaisen puljun atot näyttävät kyllä halvoilta(tosin ensiksi luulin että tuohon hintaan sisältyisi 5)Täytynee katsoa jos keksii samalla muutakin tilattavaa. Toki suomesta sitten tilipäivänä vara nautilusta ja atoja kanssa :)