Noh, sitähän tää näyttää olevan,pelkää rahan menoa paremman höyryn toivossa, mutta olisit ottanut koekäyttöön edes koe höyryt maistanu, niin tietäisit mistä on kyse. :-\
Printable View
Väsäsimpäs itekki uuden setupin tossa. Kynttilämenetelmällä wickin poltto #400 ja se on käännetty 2mm poranterä ympärille. Random kokonen mutta varmaan n.4x2
Coili vapaalla kädellä ympärille ja hetki kuivapolttoa. Toimii parhaiten tähänasti tehdyistä. Ihan pystyssä ei (vielä) wickkaa, mutta ei tarvi olla kuin hiukan kallellaan niin höyry on jatkuvaa...
Ei nämä nyt niin vaikeita kapistuksia ole, kun sen oppii... :esmoke:
Odyssa vaan se vika ettei tarvi säätää eikä räpeltää;)
Oisit ottanu Odyn koekäyttöön niin heittäisit mesh-vehkeet seinään:D
Nyt tää meshperkele jopa tuottaa höyryä ja makuakin maltillisesti::)
Vikkaus vaan vitullaan, en syytä vehjettä vaan tätä coilivärkkiä:D
Ei musta meshmiestä saa millään:)
Kaikkee pitää koittaa ja taidan pitää tän itellä, jos ei muuta niin ens kesänä vekkuli ongenkohona, jos ei kellu niin vähän kevyt verkonpainoxO:-)
Meinaan nimittäin kokonaista yhden setupin tohon vääntää vielä siitä viissatasesta kunhan saan sen näppeihin. Jos ei vikkaa niin ei sitte. toi setuppi on muuten täydellinen ja meshin tein kaiken taiteen sääntöjen mukaan8)
Litkuna VR:n fce. Piruuttani kokeilen jollain muulla::)
Niinpäne kaikkisanoo jotta Ody on hyvä mutta kuulemma Kaifyn on vielä parempi, ja siinä on kuulemma sitten höyrytaivaan päätepysäkki,sen pidemmälle ei ei edes mesh bussi kulje.
Aika paljon sanottu kun suomenmaastakin löytyy niitä muutaman sata setuppia tehneitä velhoja, tuolta isosta maailmasta vielä velhompia. Semmotteita jotka tekee toimivan setupin ruosteisesta rautanalangasta ja reikiä täyteen tökitystä alumiifoliosta. Mikä on jo hyvin, koska ruoste ei johda sähöä ja alumiini on yksi parhaiten sähköä johtava 'yleismetalli'.
Kolmas ilmottautuu... Täytyy sanoo kyl et nämä on hyvää harjottelua;)
Vaikka eläkepäivillä rupeis pitsiä nypläämään:P
0,2 kanthalista:D
Täytyy olla huonot raaka-aineet tai jotain. Mä olen tyytyväinen, ja mua enempi nyypiö ei vois tässä lajissa olla.
Kanthali on sikinsokin pahvinpalan ympärillesotkettuakäärittyä 0.20mm A1 42ohm/m Arizonasta, mesh on #400 esmokelta. Elämäni kolmas itse tehty höyrykesetuppi menossa, ja olen tosiaan ihan tyydytetty.
Ja nyt kun ollaan noita paskoja setuppeja tarpeeksi nyhvätty, niin halukkaat saa ilmoittautua tonne Jasserin pitsin nypläysketjuun, ja meillähän onkin näin sesongin alla tapana nyplätätä näitä jo iänikuisia jouluaiheisia siitä vaan turpaan akka tai muuten vaan haistakaa vit......... aiheisia pannunalusia. Hyviä setuppeja vaan kakille, ei oonistunu etes kännisä. ^-^
18650 -kaverukset vierekkäin. On se pieni :)
http://i.imgur.com/RR0Ug.jpg
Mä olen ihan yltiörakastunut tähän modiin. Kytkimen kanssa ei ole ongelmia kuin pidemmällä ulkoilureissulla, sisällä ja vartin ulkoilulla pelaa sataprosenttisesti. Lisäks kytkimen rajotin riittää juuri ja juuri itselle, kun noita 1.0-1.2ohmisia väsäilen.
Pitkästä aikaa laite, joka on aiheuttanu mulle tunnesiteen.
mikä modi tuo on?
Wizard's Apprentice.
http://www.youtube.com/watch?v=HyyUpEABVoA
Jos jollain on muuta myyntipaikkaa suositella kuin cloud9vapingia, niin sanokaa ihmeessä.. :D
Wizards apprentice by Mark Bugs.
Paljonko somnium painaa tyhjänä?
On kyllä hienon näköinen, ja varmaan helevetin kallis!
Mutta se siitä off-topicista.
Tulikin just somnium postissa. On kyl kevyen tuntunen. Jännitti vähän, et kuin painava toi on verrattuna didiin ku se on mun mielestä liian painava. Mut tuntuu ainakin huomattavasti kevyemmältä.
Dodiih hetken ihmeteltyäni ja kokeiltuani löysin vihdoin sopivan ruuvarin jolla työntää mesh-reiän tiiviste pois. Toi on ihan tajuton rööri nyt. Veikkauksia millanen setup tulee? :D :D
Minkä mittasia palasia ootte laittanu tota 500 meshiä eristeen kanssa et ei jäis keskireikää? Vois koittaa vääntää setuppia tohon ku narkkarisilmätippojen vaikutus loppuu.
7 - 8 cm
Jaa sitä menee noinkin levelä kaistale :D Totahan saa kohta tilata lisää sit kun mulla ei oo ku noi 2 a4 kokosta arkkia tota
Ei oo pelkoa.
Perkele sehän toimii
Se nyt on hyvä sentään, et sit kun saa toimivan meshin tehtyä niin sitä tarvii kovin usein vaihtaa. Tietty jos ton kanssa räpeltää ja menee ketuiks monta kertaa niin sit sitä kuluu paljon.
Kyllä nyt sain ihan tosissaan tuon toimimaan. Mesh-eriste hevon kuuseen ja reilu 3mm mesh(#400), ei kuitenkaan tiukka vaan heiluu vapaasti. 5 kieppiä .25 kanthalia ja homma gutaa. Vähän meinaa coilit hehkua jos yli 10 sekuntia tulitta putkeen, mutta en noin pitkiä imuja otakaan. Ja tämähän korjaantuu sillä ettei pidä aivan pystyasennossa.
Höyryn määrä jää tuntuvasti alle Odyn, kuitenkin hyvä. maku ja kurkkutuntuma tuntuu paljon voimakkaammalta kuin Odyssä.
Toihan kuulostaa aivan siis mahtavalta! Tästä vehkeestä saa siis entistäkin paremman, kun vain tekee niinkuin vanttila jo esitti: kumit huitsiin ja vedellään paljaalla.
Toistaseksi vielä annan eristeen olla, mutta ei ole kynnys kovin suuri irrottamiseenkaan.
ps. miten sait sen pois tankista? Vai saitko jollain vedettyä sen ulos sen tiivisteen siitä, pukkaamatta tankkiin sitä?
Se toimii sittenkin :D Hieno homma?
Niinku oli aikasemmin juttua jo niin tä on vähän ronkeli noitten drip tippien kanssa. Ei kyl sinänsä haittaa koska sit kun löydän atomisaattorille hyvän tipin niin käytän sitä samaa aina siinä atomisaattorissa. Oisko ehdotuksia jostain hyvästä tipistä mikä sopii tohon? Kiiltävä varmaan tarvis olla, kun todennäkösesti kiilotan tän viikonlopun aikana.
Ainakin alumiinitippiä on helppo venyttää sopivaksi mikäli se on liian ohut.
Puun pala alle ettei tule orkosia, tippi ylösalaisin, ja naputtelet reikään jotakin paksumpaa kartiomaista piikkiä, naulaa yms.
Muutaman väljän metallitipin olen "käsitellyt" sopivalla pistepuikolla sopivan napakaksi.
Käykö tämä? ::)
Lainaus:
Alkuperäinen postaaja Jalippo
Toi näyttää ihan näppärältä kyl. Mites toi lumi round drip tippi sopii tohon? Niitä sais ainakin nopeesti. Nyt mulla ei oo muuta sopivaa tippiä tohon kun joku paska muovinen tippi. Ketuttaa noitten muovisten tippien käyttö ylikaiken. Jotenkin ne tuntuu vaan niin halvoilta ja laaduttomilta rimpuloilta.