Kirparilta haikala 30W 120e :o
Printable View
^ tarjosin jo :)
120€ Sharkki on ollu jokaiselle kallis jolle tarjonnut :) onko ihmiset ihan peeaa nykyään. Mä ostan noita kohta 6 lisää ihan huvikseen, vaikken yhtäkään käytä..
No eihän toi uutta häpeäkkään. Shark Skini ollu päällä käyttöönotosta saakka. Miulla on jo gennyä ja mekaanista. Ihan rahalla häviäis. Mut ei kellekään kelpaa niin taidan arkistoida reissulaitteeksi :)
Jonkun aidon, isokaivoisen dripperin voisin ottaa kyl vaihossa.
No toisaalta on halpaa ja toisaalta ei , työssä kun ei käy niin kaikki käy yllättävän kalliiksi.. :p 120€ sharkista ei oo paha mut mulle vaa liikaa :)
Joo ei noita huvikseen ostele. Itekki jäin just liiton päiville :)
Sanotaan 60-80€ vois olla siedettävä.. :p en tiiä pitää tosiaan kuitenki kahtoa mitä tuo g-tube sanoo kadonneen kaupungin kaas
Postipäivä :)
http://tapatalk.imageshack.com/v2/14...03886c72ae.jpg
Hanski lätämies ostaa hainpoikasen viel ku ovat sävy sävyyn. Vai pitääkö mun ostaa kans atlantis?
Mulla oli Cameltoea aika VG voittoisena, joko oli huonoja atopäitä pari, tai sitten eivät tykkää tosta tiivisteestä/VG:stä.
Kerro miten käy, niin saatan kokeilla uudelleen 50/50 PG/VG suhteella. Toinen "tupakkatiivari", mitä kokeilin huonolla menestyksellä, oli myös VG voittoiseksi tehty.
Onneksi IN'AX on keksitty :worship: ;)
Onkos koko Lätäsquad kiireisenä tekemässä viimehetken tilauksia klo. 00:00 asti? :lol:
No nyt olisi hyvä kalenteriajankohta tilata vaikka tämä:
TITANS BOX - EWAYVAPE
:hatsoff:
Rikoinko sääntöjä kun ostin viime vuoden puolella atlantis ja hana modz kirpparilta ja maksan tän vuoden puolella xD tosin rikon sääntöjä muutenki, pakko tilailla vähän yhtä sun toista vaan kun en riippuvuudesta kärsi ( vielä! ) niin .. Annan itselleni synninpäästön xD
Nyt vetoja kehiin, kuka sortuu ekana :laugh:
Ei tässä oo mtn hätää...
Hanski?
Visva?
tum, tum, tum, tum, tum, tum, tum
Siitä se lähtee. Täytyypä mennä selaileen cloud9 tai intaste sivuja...:lol:
ei saa ottaa vaihdossa tavaraa vastaan, ku se on hankkimista.:)
Mulle voi lähettää vastikkeetta tulemaan omalla kustannuksella. Osote yv:llä :)
ossaJ hereillä :laugh: Huomenta sinullekin
Pusun antaisin, jos et olis seisaaltaan kuseva.:popcorn: