Kiitos vastauksista. :)
Printable View
Kiitos vastauksista. :)
Noniin. Just kopsahti tikki postilootaan. Täytyy kyllä mainita niinkuin moni muukin, että on se pieni.
Sehän on melkein millilleen yhtä pikä ku tommonen perus ego-akku. Kahen egon levynen ja puolentoista paksunen.
Keskiviikko iltana sain kouraan iStick 50W:n ja tyytyväinen olen ollut. Sopii hyvin kouraan ja on helppo käyttää. Akkukin tuntuu kestävän hyvin, ei ole indikaattori vielä puolessa välissäkään. Onhan tämä huomattava parannus wanhan eVicin 11W limittiin tai meksulla höyryttelyyn kun sillä tuntuu tehot hiipuvan liian nopeasti.
Istick 50W on ollut nyt käytössä viikon!
On ihan paras laite. Akku kestää kokopäivän ja enemmänkin.
Ei polta atoja! Ei helise napit. Ato istuu kuin saumattu.
Ihan ok näkoinenkin tämä on.
No nyt olen itsekin liittynyt iStick-kerhoon. 30W-malli tuli eilen postilootaan. Ensivaikutelma on hyvä. Vaikuttaa mukavan sirolta ja sopii erinomaisesti omaan pienehköön kätöseeni. Ei helisi heiluteltaessa. Itse asiassa, "nuolinäppäimet" ovat ehkä hieman liian jäykät. No, eipä ota ainakaan virhepainalluksia.
Näytöstä. Hyvän oloinen. Yllättävän pitkäksi aikaa jää päälle aktivoitumisen jälkeen. Vähän tuo kummastuttaa, mutta eipä se nyt kauheasti päähänkään ota. Imulaskuria jään hitusen kaipaamaan, vaikka todellisuudessa en sitä melkein koskaan käyttänytkään.
Yksi ominaisuus mistä pidin paljon istickissä (ainakin 50wattisessa) oli se, että sain näytön käännettyä itselleni "oikeinpäin" :) (eli siis kun laite pois päältä, kummatkin nuolinäppäimet pari sekunttia pohjassa niin kääntyy :D)
Toimii tuo kääntö myös 30 W vekottimessa...oliskohan pitäny lukea manuaali aiemmin...:confused:
Itelläki jäi lukematta manuaalit ja olin harmitellu ku "ei saa" käännettyä, kunnes katoin niscan videon modista ja hän puhu siinä näytön kääntämisestä, googlettamalla sitten löyty :D aattelin tökkää tänne sitten jos joku toinen miettiny samaa ja ei oo osannu etsiäkkään :laugh:
Eiköös nuosta 30w ja 50w saanu lämpötilanki ulostettua jotenki:blink:
isticki 50w tuli taloon. Mahtava vehje! Akunkesto on jotain uskomatonta. Jos nyt hakemalla hakee jotain negatiivista, niin ainakin mun itikku näyttää aton resistanssiksi järjestäin 0,1-0,2ohm liikaa. Ilmakanavat 510-liittimeen saisivat myös olla isommat, aikas tiukat imut tulee clearoille jotka ottavat ilmansa kierteiden yläpäästä. Nautiluksen kanssa tää on kyllä järjettömän hyvä peli!
kuka nykyää käyttää sellasii lieroi ;P
Tänään postin seasta löysin tilaamani 50W iStickin. Ja juuri sopivasti kun eilisitana Innokinini alkoi vittuilemaan. Pakko sanoa että soiva peli kaikin puolin ja tää akunkestokin on järisyttävä! Ainoo negatiivinen asia joka on tullut vastaan on se että välillä tulikomento katkeaa vaikka kytkin olisikin pohjassa, mutta ei se oikeestaan haittaa. [emoji1]
Mullekkin tuli vihdoin eilen GearBest:ltä, tammikuussa tilattu 50w. Pakettiin oli jostain syystä merkattu hinnaksi 26 dollaria, tullin kautta silti. Tulitusnappi on mallia helisevä.
Toisessa tikussa se on jämäkkä. Eiköhän näillä pärjää jonkin aikaa.
Yksi suuri miinus noissa laitteissa on, lataus pohjasta. Pitää irrottaa Genny/Lemo aina latausta varten. Jos olisi sivusta niin helpottaisi elämää huomattavasti.
50wattisessa onneksi on korjattu älyttömästi "ongelmia" :) Ei helise napit ja lataus sivusta yms.
Kumpi ois parempi 20w istigun nokkaan Nautilus mini vai Subtank Nano?
Kyllä Nautilus tuntuu paremmin pöhisevän. Tosin toisen iStickin nokassa pöhiseen tuo Subbari-Nano ihan kelvosti, mutta jotenkin kääntyisin kyllä Nautiluksen puoleen.
Ja eikös Subtank ole enemmän suoraan keuhkoon tyyppiseen höyryttelyyn? Ainakin näin olen joidenkin revikoista ymmärtänyt.
Kyllä tällä onnistuu mouth-to-lung yhdellä ilmareiällä mainiosti.
laite pois päältä ja tulitusnappia 10 kertaa
(edit: menipä lainaus hienosti...siis joku kyseli lämpötilaa)
Onnistuin jotenkin sähläämään 50 wattisen säädöt volteille.
Osaako joku neuvoa, miten saan takaisin wateilla säädettäväksi?
näpäytä sitä tulitusnappia 3 kertaa :D eikös ohjekirjasta ole luettu:teaching:
Tänään kotiutui iStick 50w ja vaikuttaa varsin näppärältä laitokselta hintaansa nähden.
Kysymys: Oletteko ladanneet ilman ongelmia muilla yli 1A-latureilla.
Moro!
Juuri otin paketista Istick 30w:n.. Ensi huomio on, että nuo napit pitää aikamoista helinää kun laitetta pyörittelee.. Onko tuo ihan normaalia tälle ??
Se on kuin luurankoa ravistelisi...siihen tottuu kyllä aikanaan :thumbup:
Tuli sitten testattua 20W version vedenkestävyys. Tipahti nimittäin vessanpönttöön tänään. Hyvin ainakin vielä pelittää :D