Onko kellään kokemuksia tuosta samsung galaxy note 3? Eroaako käytöltään note 2 4G:hen kuinka paljon? Ja onko kokemuksia galaxy gear älykellosta siinä noten kaverina?
Printable View
Onko kellään kokemuksia tuosta samsung galaxy note 3? Eroaako käytöltään note 2 4G:hen kuinka paljon? Ja onko kokemuksia galaxy gear älykellosta siinä noten kaverina?
Laitat siihen note 2:n note kolmosen rommin ja siinä on uus puhelin sulla :D
Samsung galaxy s3
Löytyi suhteellisen helppo tapa rootata android-kapula. Vieraile tässä osoitteessa ja seuraa ohjeita. SGS3 LTE rootattu alle minuutissa, kieli vaihtui lontooksi luurissa mutta sen saa kyllä väännettyä takaisin normaalilla tavalla.
Alkanu houkuttaa SGS4 roottaaminen jo pikkuhiljaa, ties vaikka tuuttais CyanogenModin sisään. :o
Ei sinällään oo tarvetta, käy ja kukkuu eikä jumittele, mutta vanilladroidi näyttää paremmalta ku TouchWiz. :p
Unohtuipas mainita että tuo aikaisemmin linkkaamani metodi ei nollaa luuria. Ohjelmat yms säilyvät joten moista ei tarvitse stressata.
Kyllähän tuo vähän epäilytti mutta totesin että fukit ja menoksi. Root checker ja Titanium sanovat homman onnistuneen joten toimiva tuo on ja pääsi muistikortille odottamaan mahdollista tehdasresettiä.
Enemmän vituttaa korjata niitä kun joku kaveri viskaa väärän romin sisään. Ja heittämällä menee 2-4h räplätessä takas henkiin. nimim. Kokemusta löytyy.
Mikäs tällä hetekellä on toimivin rootti ja custom-rom SGS4:lle? Aikanaan pari vuotta sitten SGS2:sta jaksoin katsella mainoksineen 3-4 kk kunnes roottasin ja löysin itselleni sopivan custom-romin.. Nyt ollut tuo SGS4 jo melkein 3kk ja alkanut v*****aa nuo mainokset joissain sovelluksissa.X-( Tummaa teemaa hakusessa ja kerneliä joka ei lagaa ja akkukestokin pitäisi olla siedettävä (lue: samaa/parempaa tasoa kuin firmwaressa).
Hieman tippunut kärryiltä tuon S2:n jälkeen kun löysin sopivan romin ja nyt S4:sen myötä hieman hukassa kun ei ole tullut tuota xda:takaan seurattua melkein pariin vuoteen (ja kun tuo S3 jäi itseltä välistä pois kokonaan).
Sais tulla cm11 note3:selle, alkaa jo tw kyllästyttää vaikka suht smuutisti pyöriikin.
Samsung Galaxy S4, selailen foorumia koskettamatta näyttöä :D
Mulla on samsung gt-s5570I, eli galaxy mini.
Oon aatellu jos ostan uuden puhelimen ni roottaan ton. Mahdollista se varmaan on mut miten? Oisko jotain tutoriaalia.
Pitäisi kokeilla riipaista tuo cyanogen vloppuna luuriin. Näyttäisi, että niillä on jo oma installeri ja helposti hoituu asennus.
Ei ole tullut kuin Nokialaisia fläshätyä ja nyt ensimmäinen samppa S3 ollut käytössä puolitoista vuotta. Alkaa vituttaa se jatkuva lagaaminen ja jumittelu. Ei paljon voi 4 ytimellä kehuskellä kun 4 vuotta vanha noksu avaa esim kontaktit silmän räpäyksessä ja Samppa tuumaa sen 3-4 sekuntia.
Mikähän olisi paras custom rom SGS3 LTE:n kaveriksi ja pohjautuu Android 4.2 tai 4.3:seen? Toiminta-aika ja vakaus (kts. aikaisemmat avautumiseni HTC WFS:stä) ovat jaetulla ensimmäisellä sijalla, loput seuraavat jaetulla kakkossijalla.
tulipahan se jolla haettua, itellä ainakin tuntuu kaikki toimivan suht hyvin toistaiseksi, ainoastaan amazon app storessa on häikkää, crashaa aina kun asentaa appsin. Ja tietenkin se contactien synkkaus oli aivan hanurista, tosin niin se on aina ennenkin ollut, ihan sama mikä alusta on puhelimessa ollut :D
Mulla on nyt ollut HTC One käytössä n. 5 viikkoo. Kokemuksien perusteella voin sanoa että on paras puhelin mitä on koskaan ollut , multitasking hommelit sujuu kuin vettä vaan. Mutta yksi iso miinus joka on lukitus nappi. Puhelimen yläpäässä vasemmassa kulmassa . Ei yltä ja jos yhdellä kädellä yrittää laittaa lukkoon niin pelkää että luuri tippuu. Muuten täyden 10 pikku tietsikka.
Rkele. Ottaa pattiin ihan tosissaan tämä N8. Hitautta, jumitusta, tökkimistä yms. Pitäisi seuraavaksi varmaan ostaa joku "iskunkestävä", vai mitä veden/pölynkestäviä ovatkaan. Jaksa kokoajan olla säätämässä ton puhelimen kanssa, että toimii. Milloin mikäkin liitin on täynnä pölyä ja ei saa yhteyttä jne.
Tuli se CM10.1.3 asennettua ja nyt tuli päivitys CM10.2. Kerran pari päivässä jumittaa / boottaa omia aikojaan.
Jostain luin, että modeemi pitäisi päivittää koska CM10.2 pyörii kitkatilla ja luurissa on vielä stock rommin 4.1.2 modeemi. Ilmeisesti tästä tulee jotain yhteensopivuus onglemia.
Olen tuota nyt yrittänyt eilisen päivän selvittää, mutta ei oikein aukea mitä sinne pitäisi ajaa. Onko kokemuksia?
Luurina siis SGS3 lukitsematon
Mulla 3. I-puhelin ja samalla linjalla mennään tulevaisuudessakin.
Noh, taidan odotella virallista 4.3. Pitäisi tulla vielä tälle vuotta. (Vaikka on päivitystä lupailtu jo viimeise 6kk)
Saa sen modeemi päivityksen ja voi samalla testata miten skulaa uusi Sampan rommi. Jonsei miellytä niin CM sisään.
Baseband ei ole mitenkään liitosissa rommin toimintaan jos se lagittaa. Aja 10.2 google apps paketti ja toimii taas.
Korjaan 4.3 apps paketti eikä 10.2 :)
Ja tyhjensit dalvid cachen?.
Jos flashaa basebandin niin se voi vaikuttaa että se auttaisi koska samalla kaikki cachet clearataan samalla.
Mulla on itsellä 10.2 ja muistan kun päivitys tuli niin Puhelin sekoili kunnolla. Ajoin uusimmat 4.3 appsit tyhjensin recoverysta välimuistit ja taas toimi ja mun baseband on iänkaiken vanha ...BLL5
Vajaa viikko nyt tässä ihmetelty ja maiskuteltu Jollaa.. Tää on nyt jo kirkkaasti parempi ja toimivampi kuin Windows Phone, Androidiin on vielä hieman matkaa mutta tuntuis että potentiaalia on kiilata androidin ohi käytettävyydessä. Sailfish on kyllä mahtava! Natiivi sovelluksia lisää että pääsee noista androidin rippeistä eroon niin tää on kovaa settiä.
Itse olen kyllä eri mieltä siitä, että android olisi parempi käytettävä kuin WP :D Omalla kokemuksella WP oli sellanen, että se vaan toimi. Android ei niinkään aina. Mutta samapa tuo, Sailfish on kyllä mahtava vaikkakin vähän keskeneränen kun beta vaiheessa ollaan, tosin takasin ei oo menemistä tästä :D
Viime viikolla tuli postissa uusi puhelin, nokia lumia 925. Vähän epäilevästi suhtauduin ku ei oo aikasemmin ollu wp:tä ja ku niitä haukutaan niin paljon, mutta aattelin että annetaan nyt mahdollisuus kun "halavalla sain". Kaikki on toiminut hyvin ja käyttö on helppoa, tuntuu että ehkä näitä on parjattu turhaan. Jatkossahan se nähdään että miten pitkään kaikki toimii mutta nyt ainakin tuntuu hyvältä laitteelta...
Joo siis olihan WP varmempi, Android tuli kyllä muutamassa vuodessa varsin tutuksi kaatuilun ja bugien puolesta. Mutta liikaa ainakin tuossa WP 7.8 versiossa oli niitä puuttuvia juttuja. Viestin merkkiääntä ei saanu vaihdettua ilman jäätävää kikkailua, navigoidessa oli tekstit ylösalasin jos ajelit kohti etelää, useimmat softat ilmoitti että WP8 only jne jne.. vois kirjottaa useamman A4:sen listan noista pienistä ärsyttävistä jutuista :D
Tuollaset pikkujututhan itselläkin siinä WP:ssä tökkii. Ehkä nyt 8 versiossa osa korjattu mutta ei tässä vaiheessa enää viitsi siirtyä ekosysteemistä toiseen.
Puhtaassa käytettävyydessä (en puhu mielipiteistä siis) WP vie Androidia ihan 100-0. Kyllä huomaa että androidissa edelleen on tuota "designed by engineers"-designiä vaikka käytettävyys reippaasti onkin parempaan päin mennyt viimeisimpien versioiden myötä. Käyttöliittymäsuunnittelussa WP silti vie. Se käyttöliittymä on alusta alkaen kosketuksella suunniteltu tyhjältä pöydältä ja sen kyllä huomaa.
kaikki muu androidissa sitten onkin paljon parempaa WP:n verrattuna. :D
E. Tässä muuten mielenkiintoinen projekti kaikille avoimista puhelimista kiinnostuneille: http://neo900.org
trkisii han mieli tilata tuo mutta noilla volyymeillä puhelimen hinta lähentelee vielä jotain Ubuntu onea.
samsung galaxy s2. ihan tyytväinen olen ollut.
Itseomistan samsung galaxy s3 ja olen ollut varsin tyytyväinen :)