Oisko valmistajaa ja mallia heittää, niin voisin katella löytyykö googlesta mitään järkevää tosta lampusta? :)
Printable View
Oisko valmistajaa ja mallia heittää, niin voisin katella löytyykö googlesta mitään järkevää tosta lampusta? :)
Miksei iTastea (tai jotain muuta PT-pötkylää) plus Powerbankkia, saa suht kivuttomasti ladattua matkassa?
Täällä on kyllä avuliasta porukkaa :) Kiitän avusta, mutta tilanne meni jo ohitse. Tosiaan kyseessä on kaverini lamppu, joka minulla oli lainassa. Lainassahan ei tavara yleensä parane, ja sain tästäkin sen laturin kärähtämään. En kuollakseni nyt muista, mikä se oli, kun ehdin jo palauttamaankin. Nyt kuitenkin oikeilla arvoilla oleva laturi on kuulemma löytynyt, niin eipä tarvitsekaan tästä enää huolta kantaa. Pitänee varmaan jonkiasteiset sähkön perusjutut yrittää oppia. Olen aina ihan sekaisin noiden ampeerien, wattien, ja volttien kanssa.
Mistähän johtuu, kun lataan nitecore i2:lla efesti 350 akkuja, niin laturi ja akut lämpenee, mutta aw:n 500 ja 650 akuilla ei lämpene yhtään?
Compatible with:
Li-ion: 26650, 22650, 18650, 17670, 18490, 17500, 17335, 16340(RCR123), 14500
Ni-MH / Ni-Cd: AA, AAA, C
Näyttäis siltä et ei oo yhteensopiva 350 (tai siis 18350) akkujen kanssa, voin tosin olla väärässäkin, tuolta luin
NITECORE
Mäki kyselin irkissä tosta että onko nitecoren latausvirta liikaa 350 akuille, mut kuulemma ei ole.
Mulla on siis i4, eikä mitkään akut lämpene.
Entiiä pitäiskö laittaa huoltoon tai vaihtoon toi kun eka latausportti ei tykkää ladata mitään akkuja kunnolla. Väittää että on täysiä parin minuutin päästä kun laturiin laittaa, sit kun asettelee uudestaan akun niin se saattaa lähteä lataamaan.
Muutaman kerran käyny hassusti kun oon ottanu aamulla mukamas täyden akun tosta ni onki virta hiipunu odotettua aiemmin. Onneks on vara-akut ja modi mukana kuitenkin.
En oo myöskään huomannut sen kummempaa lämpenemistä 350 pitusia ladatessa i4-laitteella. AW IMR 18350 ja 18650 akkuja siis pelkästään käytössä. Pari sivua sitten taisin vikistä, että noi ledit ei pidä oikein paikkaansa. Eivätkä taida vieläkään eli akku on usein ollut siellä 4.20-4.24v, kun ottaa irti vielä vikan ledin vilkkuessa. En vaan ole jaksanut murehtia sen kummemmin, koska tuon 4.24 yli ei mene koskaan.
Ensimmäinen latausslotti mullakin vähän kulunut tjsp. Välillä ei tajua ollenkaan, että akku ilmestyy paikoilleen eikä siis edes yritä ladata, mutta uudelleenasettelu auttaa. Eipä auttanut IPA:lla hinkkauskaan eli kontaktihärö jossain näkymättömissä. No onhan tuossa noita portteja, jos se päättää joskus kokonaan lopettaa toimintansa.
Taitaa olla uuden laturin hankinta kohta edessä. i4 pimeni yks paikka ihan ilman varoitusta ei suostu enään lataamaan. Eli onkos tietoa Efest Luc V4 laturista? Jos vaikka ostais tuollaisen toiseks laturiks.
Ei oo hyvä tuo Luc V4 ellei ole bugeja korjattu, lataa akut liian täyteen.
Test/Review of Charger Efest LUC V4
Pikku kysymys tähän väliin.
Mulla on tollanen surullisenkuuluisa TrustFire TR-001 laturi jolla latailen yhtä EFest 18650 2000MAh akkua, toisessa paikassa palaa valo koko ajan punaisena oli 7+h laturissa tyhjä akku ja edelleen punaista toinen paikka näyttää vihreää ja akun varaustaso vamossa 3.6-3.7v 7h latauksen jälkeen oli 3.9v?
Eli mistä mahtaa johtua että toinen aina akulla punasena ja toinen ei olevinaan tunnista edes akkua tai silleen?
Ja sit viel tuo 3.0/3.6v kytkin mitäs vaikutusta sillä on mihinkään?
Kiitän jo etukäteen :)
Trustfiren TR laturit on aika huonoja, ledivikoja, piuhat sulailee, lataa miten sattuu.
ja jos nyt kerran vastaillaan niin voisi kai sitä vastata itse kysymykseenkin eikä vain yleisesti haukkua laturia.
Superi, Laturisi on rikki. Oma ikivanhan Tr lataa akut 4.2-4.3V niinkuin kuuluukin mutta tuo 3.9 kuulostaa liian vähältä.
Se valintakytkin meinaa sitä että laturilla voi ladata myös 3V akkuja eikä pelkästään 3.7V (vaikka siihen nyt tuo 3.6 onkin painettu)
Varmista että kytkin on tuolla 3.6 asennossa ja jos ei ala lataamaan niin ei muutakun pikkusta Nitecorea ostamaan.
ei mulla tr laturi lataa kun 4,1v mut eipä kyllä nitecore yhtään enempää..
laatueroja varmaan reippaasti noissa eivätkä ole mitään maailman tarkimpia. Nitecore lataa täälläkin 4.1V.
Ai sulla oli ikäkin tiedossa? Itte en kyllä löytänyt mistään jantterin ikää mutta jos sulla kerran tieto on...
Mistä täällä tietää kuka on minkäkin ikäinen kun on avoin foorumi. /Ot off
Toi sama heebo seilailee tuol irkissäkin
Kyllä mä olin nikotiinin orjaksi kerennyt hyvin pitkälti jo 15 vuotiaana t: aloitin polttamaan 11v
Mä ainakin neuvon ja suosittelen tätä vaikka ei täysikäinen oliskaan, toki nikotiini nesteitä enkä laitteita luovuta.