Suomennuksista puheenollen niin mitäköhän oikein tilasin kun tilausvahvistus kääntyi näin:
"Olemme vastaanottaneet tilauksesi ja teloittaa hänet heti maksu on saatu."
Printable View
Suomennuksista puheenollen niin mitäköhän oikein tilasin kun tilausvahvistus kääntyi näin:
"Olemme vastaanottaneet tilauksesi ja teloittaa hänet heti maksu on saatu."
Noi translatet on ihan saatanasta :D Mulla ei ainakaan kestä järki noita käännösvirheitä. Ja luulis, et google translate ainakin osaa kääntää oikeen sanan execute kun ainakin näyttää suorittaa/toteuttaa yleiseks käännökseks ja teloittaa on epätavallinen käännös. Ei noista koskaan tiiä :D
Ovat kyllä luvattoman kehnoja, luulisi että tuollaiset perus hommelit olis paremmalla tasolla, kun kuitenkin yrittävät työntää käyttöön kaiken maailman puhetunnistuksia ja muita käännös sovelluksia.
Välillä vaatii aika runsaasti mielikuvitusta saada asiasta kiinni, mutta huomattavasti vähemmän kuin jos koittaisi ilman käännöstä(ja kielitaitoa) ymmärtää saksaa, tai saati sitten venäjää kaikkine ihanine koukeroineen.
Kääntäkää englanniksi, paljon parempi kuin suomi.
Lähes virheetön välillä :)
Kyllä suomi taitaa kielioppinsa puolesta olla niin poikkeuksellinen, ettei sen takia käännökset onnistu.
Joo jos mun pitää vaikka saksasta kääntää jotain ni käännän sen ennemmin suomeks niin ainakin on sit osittain oikein. Paljon paremmin kääntää englanniks kun suomeks.
Nyt kun olis ajankohtaista hommata 26650 ja 26500 akkuja niin millä onnistuu noiden lataus? Löysin kyllä laturin jolla pystyi lataamaan 26650 akkuja mutta voikohan sillä ladata noita pienempiäkin?
http://www.elektrosavu.fi/nitecore-i...ger-p-936.html
Tuolla menöö monet muutkin
Tuota juuri katselinkin. =) Eli tilaukseen siis.Lainaus:
Alkuperäinen postaaja Esa vuke
Mistä helvetistä saan ostettu hygienialaukun eli hinttipussin? Ei oikeen mistään löydy. Sokoksella oli, mut se oli jotain "merkkituotteita". En rupee maksamaan 30 tommosesta pussukasta
http://www.varusteleka.fi/fi/product...-kaytetty/3082Lainaus:
Alkuperäinen postaaja Jali
Kestää sotaakin ja on miehekäs. Ja halpa.
Joo tilaamaan ei enää kerkee kun keskiviikkona on lähtö, mut olis ollu hinta kohdallaan :D Pitää honkkarissa käydä kattomas. Prismassa eikä tarjoustalossa oo ainakaan. Säästötalosta tai robinhoodista en oo koskaan kuullukkaan. Mahtaakohan tääl turun suunnalla edes olla noita.
Yhteenaikaan nuita "hinttipusseja" oli jaossa milloin mistäkin postimyyntikaupasta ilmaislahjana..jos olis Jalikin ollut aikoinaan Yves Rocherin asiakas niin hinttipusseja olis kaapit täynnä :laugh:
Mulla on itellä tollanen tyhjän panttina. Laitas osoitetta vaikka privalla niin nakkaan postiin, luulis kerkeävän kuiteskin keskiviikoksi.Lainaus:
Alkuperäinen postaaja Jali
Joo kiitoksia :D Mä katon kotoota vielä kun pääsen töistä, et onko siellä jossain jemmassa tommosta.
Edit. Voin mä ton jokatapauksessa ottaa. Jos mulla onkin kotona tommonen niin se on joku nivean mainoshässäkkä mikä on rikki. Pistän yv:tä.
Edit2. Sori monesta yv:stä. Tapatalk vittuilee :D