Dual? Sano että se on dual malli? Eikö se vois olla? :D
Printable View
Voisi olla, tai voi olla että on samanlainen ;) Jos näitä tulee, niin tankit tulee isommalla sisäreiällä ja melkein puolet lyhyempinä. Hatun kierteistä myös puolet pois, säädettävä plussa ja jotain tuommoista pikku parannusta.
Mieleen hiipii joku napin purku skenaario avonaisen vessanpöntön ääressä limasilla sormilla. Siinähän sitten ihmetellään, kun puolet napista on viemärissä. :crying: En toki tiedä miksi tollasta pitäis tehdä, mutta olishan se kiva tietää, että löytyy joka osalle helposti varakappale.
Noh, mä luulen et veljonilla on kuitenkin saatavissa palikkaa. Onhan sillä vehkeet kellarissa.
Käsi ylös kuka ei oo käyny kattoon? :)
o/
Toivottavasti varaosaa saa kuitenkin tarvittaessa.
On siellä sorvit ja pelit, eiköhän sieltä saa. Usko on mun kaveri tässä. :D
Ei tuki sentään tähän lopu ;) Mistereitä on jo niin paljon maailmalla, että kysyntää ei yksinkertaisesti ole enää tarpeeksi. Kuitenkin vähintään 100 laitetta pitäisi tilata että osat saa järkevällä hinnalla. Niistä jos 10kpl menee heti kaupaksi ja loput on hyllyssä vuoden verran niin homma kusahtaa..
Pakko sanoa että jos tulee jotain uutta osaa / päivitys osaa niin kaikki menee kyllä ehdottomasti tilaukseen! Olen niin tykästynyt tähän omaan V3 Misteriin että kaikki muut laitteet on kyllä jäänyt lepäämään. :)
Olette tehneet liian hyvä vehkeen kun sen ostaneet eivät enempää tarvitse :)
Kysyn vielä uudestaan, millon niitä 20x1 lisäosia saa stikkeriin, ensimmäisen vaiko toisen erän jälkeen?
Pelkällä 510 liitin stikkerillä en tee mitään koska ei ole semmosia atoja mitkä siihen sopisi.
Ajatus katkos ollut ennen joulua, postihan on tänään suljettu, joten tilaukset jotka ovat vielä käsittelyssä toimitetaan homenna postiin.
Stickeriin tulee lisäosia heti seuraavaan satsiin! Myös tuo 20x1 adapteri ja erimittaiset akkuputket.
Koskas toi mekaaninen modi tulee?
Tämän kuun aikana. Huomenna selviää aikataulua tarkemmin.
Löytyykö misteriin napin lukitusrengasta varaosana?