Vs: Vastuksen kääntelyä ja dryhittejä - LSVap
Hypen määrä ikävä kyllä vaikuttaa suoraan siihen kuinka hyvänä jotain hetken aikaa pidetään. Toisaalta kun valmistusmäärät räjähtää, grynderit menettää tuottonsa ja joissain vehkeissä tuntuu laadun valvonta unohtuvan kun painetaan sorvi punaisena tuotetta markkinoille.
Lainaus:
Alkuperäinen postaaja
Kiiltokuva
Hypen määrä ikävä kyllä vaikuttaa suoraan siihen kuinka hyvänä jotain hetken aikaa pidetään. Toisaalta kun valmistusmäärät räjähtää, grynderit menettää tuottonsa ja joissain vehkeissä tuntuu laadun valvonta unohtuvan kun painetaan sorvi punaisena tuotetta markkinoille.
+1
Toi laatuasia on ihan totta ja nähty monessakin tapauksessa. Jopa Hellfireissä kun sain viimisimmät kaksi niin laatu oli heikontunut huomattavasti alku vaiheen attyista, sama GG:n putkissa ja monessa muussakin vempeleessä. Harmillista. Kiinnostaisi tietää millaisissa erissä liikkuu DID:ien teko määrät. Ainakin tekijöillä on hyvä konepaja käytössä koska laatu on aika tasainen ja muutoksiakin on tehty lennossa uuteen malliin.
Onkohan tuo minin satiini pinta lähellä P+ satiini pintaa? Onko kellään kokemusta?
Tuo voisi hyvinkin olla tilauksen arvoinen vehje, nyt kun sormin saa kaikki ruuvattua. Itselle on tärkeää, että ei tarvitse kantaa mitään työkaluja mukana jos haluaa uuden coilin vääntää. Ja helposti hintansa arvoinen ato on kyllä kyseessä.
Iso + on kyllä myös tuo saatavuus ja tilaamisen helppous! Varaosat ja Kir Faniksen putketkin saa samaan pakettiin, ihan vain lisäämällä ostoskoriin. :P Laadussa ei häviä ainakaan Penelopelle imo. :) Tuosta satiinipinnasta olis kyllä kiva nähdä enemmän kuvia.. ::)
SattyS on tosiaan 304:sta . Eikä ole ainakaan näillä näkymin enään tulossa, tuntuu herran uusin projektikin olevan aika takkuinen, onkohan siitä edes protoa tullut näytille(itse en ainakaan ole nähnyt)?
Sen mitä The V3 ehdin hypistellä, niin on tosiaan positiivinen yllätys rakenteeltaan. Jätä mulle setupit näihin, niin saan vähän mittapuuta omiini :D Olikos mitä wickiä tässä setupissa?
ERA, mun täytyy katsoa coopin tarkka hinta, mutta hintaluokka on aika lähelle. En tiedä SM liitin rakennetta, mutta tämä ERA on tosiaan BF mallia, joten tavallaan voi tuoda pikkuisen ilmavuutta lisää liittimen kautta?
Hienoa ja kiitokset, toivottavasti tästä on apua höyryttelijöille jotka näitä miettivät :)
Lyhyt lisäosia ZAG arvosteluun:
EDIT: PERKELE. Ei toimi. Youtube hävittää videon latauksen ja käsittelyn jälkeen.
Mä voin poistaa sen sun toisen zagin jos kyllästyt.
En kyllästy. Vielä ainakaan :D Nyt onnas uploading, youtube näköjään automaattisesti poistaa tietyillä tageilla olevat videot...
http://youtu.be/XID2i365G2s
Kiitos taas tämän illan viihteestä! :) Menee muuten kivan mustaksi tuo Highbrow'n Strawberry Lemonade ja alkaa maistua oudolle.. :antismoke: Ainakin penelopen sisällä näin kävi, terästankki paikallaan niin en nähny heti tota ilmiötä! :/ Mutta tosiaan maku oli hyvä.. :)
Taattua LSVap laatua tämäkin video. Kyllähän tuollainen kotona saattais mennä jos sattuis moinen tulee vastaan.
Meidän 3v tyttö oli vaan huolissaan, että onko sulla kipuja kun on ruuvit päässä? ;)
Sano että ne just pitää sen pään kasassa... :D Kiitoksia positivisesta palautteesta :)
Hahahaa, ai ne on niin pitkät pultit. Ja pakko olla hyvä pätkä jos tollanen 3v jaksaa tuijottaa sylissä koko 20min. Että jos juontokeikat loppuu, niin paperit vaan pikkukakkoselle vetämään. Täältä voidaan lähettää suosituksia. :D
:D Pidetään mielessä :D Pikkukakkosella onkin jo monta vanhaa koulukaveria duunissa niin varmaan vois saada jalan oven väliin.
Nonnih. Zenesis BAM on siis vihdoinkin saatu ainakin sen verran valmiiksi että herra Zen on nyt saanut viimeistellyt osat itselleen ja on tarinoiden mukaan kasailemassa vempelettä postitusta varten nyt. Zen on tunnetusti vaikea tavoitettava ja lisäksi laiska päivitysten tekijä, syyksi on sanonut sen että hänellä on niin paljon työtä. Zenin thread tuolla ECF:llä on täynnä silkka schaibaa "Zenfideleiltä" ei mitään infoa vaan pelkkää "hyvää päivää, kirvesvartta" höpötystä. Se mikä minua ihmetyttää on että miten Imeo ja David (Super-T Manufacturing) jotka tekevät huomattavasti enemmän tuotteita myyntiin kuin Zen, ehtivät päivittämään säännöllisesti threadeihin ja olemaan ihmisten kanssa yhteydessä kun Zen jonka tuotantomäärät on ihan vitsi näihin verrattuina, ei ehdi yhtään mitään ja jälleenmyynninkin hoitaminen on kestänyt ikuisuuden. Joku tietenkin sanoo että Zenillä on töitä tämänkin lisäksi, no niin on Imeollakin ja Davidilla. Hell, mullakin on duunia vaikka kuin helvetisti ja silti ehdin olla aktiivinen neljällä foorumilla. Tekosyitä sanon minä.
BliSS on jossain postin syövereissä, harmi, haluis tehdä siitä videota mahd pian.
ZattyG tuli tuossa aiemmin, ennestäänkin mulla oli jo yksi ja nyt mietinkin että pitäsköhän myydä toinen, ei vaan kehtaa alkaa laittamaan hintaa moiselle joten taidan laittaa sen huutokauppaan foorumille, katellaan, teen päätöksen tänään illalla.
Vastuksen kääntelyä ja dryhittejä - LSVap
Zen on guru, niin kuin noi groupiet jaksavat hokea. Harmi vain, että mukana tulee narsismi, eli aikas pitkälti nakkaa paskat feedbäkille, jos se ei hivele egoa. Hitusen samoja oireita kyllä Imeollakin btw, tosin enempi megalomaniaa.
Ja mitä tulee hard-to-get-kamojen hinnoitteluun, niin huutokauppa on se oikea tapa. Ne, joilla on joku haju tavarasta yleensä huutavat sen mukaisesti.
Lainaus:
Alkuperäinen postaaja
LSVap
Nonnih. Zenesis BAM on siis vihdoinkin saatu ainakin sen verran valmiiksi että herra Zen on nyt saanut viimeistellyt osat itselleen ja on tarinoiden mukaan kasailemassa vempelettä postitusta varten nyt. Zen on tunnetusti vaikea tavoitettava ja lisäksi laiska päivitysten tekijä, syyksi on sanonut sen että hänellä on niin paljon työtä. Zenin thread tuolla ECF:llä on täynnä silkka schaibaa "Zenfideleiltä" ei mitään infoa vaan pelkkää "hyvää päivää, kirvesvartta" höpötystä. Se mikä minua ihmetyttää on että miten Imeo ja David (Super-T Manufacturing) jotka tekevät huomattavasti enemmän tuotteita myyntiin kuin Zen, ehtivät päivittämään säännöllisesti threadeihin ja olemaan ihmisten kanssa yhteydessä kun Zen jonka tuotantomäärät on ihan vitsi näihin verrattuina, ei ehdi yhtään mitään ja jälleenmyynninkin hoitaminen on kestänyt ikuisuuden. Joku tietenkin sanoo että Zenillä on töitä tämänkin lisäksi, no niin on Imeollakin ja Davidilla. Hell, mullakin on duunia vaikka kuin helvetisti ja silti ehdin olla aktiivinen neljällä foorumilla. Tekosyitä sanon minä.
BliSS on jossain postin syövereissä, harmi, haluis tehdä siitä videota mahd pian.
ZattyG tuli tuossa aiemmin, ennestäänkin mulla oli jo yksi ja nyt mietinkin että pitäsköhän myydä toinen, ei vaan kehtaa alkaa laittamaan hintaa moiselle joten taidan laittaa sen huutokauppaan foorumille, katellaan, teen päätöksen tänään illalla.
Täytyy kyllä itsekkin myöntää että on toi Zenin tyyli tehdä kauppaa kyllä aivan perseestä, koko ajan vaan väsää jotain speciaaliversioita kun vois vaan keskittyä noiden perustuotteiden rakentamiseen ja myymiseen kun kerran ois ostajia jonoksi asti. Tällä hetkellä kyllä Davidin tuotteet on omasta mielestä huomattavasti parempia kuin Zenin ja kunhan se Strata vielä tulee...
Nytten kun on vielä tuota omaa hybridiä tuossa rakentanut niin en oikein enää käsitä tuota hypeä zenin tuotteiden osalta. Onhan ne hienosti rakennettu ym. mutta ei niissä mitään erikoista ole.
P.S. Tuossa yhdessä kuvassa/videossa missä ihmettelit tuota z-attyn isoa ruuvia johon tulee coili kiinni niin Zenin mukaan se on iso sen takia että se vaikuttaa jollain lailla höyryn tuottoon tms.
Juu, oon kuullut tuon Zenin selityksen ja en usko sen vakuttavan mitenkään. Ei Zenesis Mini ja Standard loppujen lopuksi ole edes erityisen hyvin tehtyjä, kauhean painavia ja toi pohja kytkin on aika heikko esitys aiheesta (tämä siis minun mielipide). Mutta samahan on tilanne Hellfirejen ja monen muun laitteen osalta, porukalta häviää kaikki kriittisyys ja aletaan palvomaan tekijöitä ihan vaan sen takia että toivotaan että moisella käytöksellä saa itselleen tuollaisen harvinaisen laitteen, perskärpäsiä sanon minä.