Laita ato vaan niin kireel ku uskallat. Katso myös sen aton plussaruuvi, että on kunnolla näkyvissä. Joissain säädettävissä malleissa voi olla ongelmia.
Printable View
Juu siis on koitettu monia atoja...ja väännetty iha kireälle, mut ei iha sillee rengasmomenttiin viitti vetää...aga-t7 saa laitettuu iha kireelle ja toimii, mut esim smokin catepillar pitää jättää hölskymään ja välillä sitte vastus tippuu johki 0.3(1.5 setupilla)!
Voikos akun ladata ladata vaikka olisi lähes täynnä, vai kärsiikö se tuosta?
Jos jollekkin jäänyt dreameja nurkkiin suosittelen kokeilemaan. Itsellä "hiukan" modattuna on aivan mainio. Nestekanavia hiukan avarsin että ei anna palanutta.... muistakaa että jousitettu pinni...
Keskipinnin tiiviste siellä oireilee, tästä ketjusta löytyy korjaus vinkkejä.
Oon seuraillut ketjussa olevia ongelmia iStickin kanssa:crying: Mulla ei ollut mitään ongelmia 2kk aikana,joten alan epäillä että vain aidot vehkeet toimivat ja kaverit on haksahtaneet klooneihin..?Itse hommasin ko. stickin Suomesta ja on toiminut tähän asti ilman minkäänlaisia ongelmia ja on todella loistava peli..:)
Kyllä mulla ihan aito pitäisi olla, tosin Saksasta tilasin.
Aito täälläkin mutta pinnin tiiviste meni uusiksi.
Puffilta tilattu kolmatta viikkoo päivittäisessä käytössä eikä mitään vikoja.
Onkohan tää mun stickki aina sirissy? Joku kela ilmeisesti äänittää aina tulitellessa. Toimii kuitenkin no problem. Muilla vastaavaa?
Sama homma kuin Vamossa eli sihisee kuin kalkkarokäärme - johtuu siitä PWM:sta.
Eli jos oon yhtään ymmärtänyt tätä niin tulitus tapahtuu koko ajan 6 voltilla ja piiri katkoo tulitusta niin, että saadaan haluttu volttimäärä.
Epäilen. Ei tirise kuin kalkkarokäärme vaan hyvinhyvin vaimeasti. Kuulee vaan ku läheltä kuuntelee. Vamossahan se oli aivan järkyttävä turina.
Mutta sehän riippuu ihan siitä taajuudesta
Pikainen googletus
- Vamon PWM taajuus 33.3hz
- iStick PWM taajuus 50hz
Dicodes Danikin käyttää tätä PWM systeemiä putkissaan, mutta paljon korkeammilla taajuuksilla ja niissä ei kuulu mitään sihinää.
>> mitä pienempi taajuus sitä enemmän rätinää?
Enpä ole kiinnittänyt huomiota. Ei kuulu sirinää mutta nyt kun testasin ja korvaa vasten stikki niin kuuluu sieltä hyvin vaimea sirinä.
täällä sirisee kans mut toimii ku junanhuussi
Täällä kanssa mut ei häiritse.
Missäs kunnossa muilla stikin liittimen kierteet on ? Tänään huomasin kaifaria täyttäessä että kierteet melkein hävinneet jo puoleen väliin saakka joten muutamalla pyöräytyksellä enään pysyy ato kiinni. Kaiffarin pohja täyttö voi olla syynä kun aina saa olla kiertämässä siitä stikistä auki taikka kiinni, aika surkeat on jos näin jengat katoaa :mad:
Mulla kaksi kappaletta. Toiseen aerotank mega menee ihan nätisti, toiseen täytyy kiertää tosi varovasti, kun tuntuu että kierteet korkkaa. Toleranssia tuntuu kierteissä olevan.
E: Kävi muuteoin aikoinaan yhden Vamon kanssa samoin, että kierteet hävisivät.