Alkuperäinen postaaja
tuittu
Älä nyt ainakaan sitä ylipainoa laske esteeksi sille että voitko elää "tavallista" elämää. Oon lukenut että isojakin määriä painoa tiputtaneille on ollut pettymys se ettei se olekkaan elämää muuttanut niin paljon kuin odotti. Jos on perustyytymätön itseensä niin sitä on joka tapauksessa painoi mitä tahansa, vaikka voihan painonpudotus tietenkin hetkellisesti itsetuntoa kohottaa. Tiedän kun itse olen ehtinyt muutaman kerran elämässäni sahata normaalipainon ylärajoilta alarajoille, eka kun laihtuu on riemuissaan vaa'an lukemista. Sitten sitä muuttuu taas tyytymättömäksi ja ravaa vaa'alla kolme kertaa päivässä eikä mikään riitä. Ja jos riittää niin sitä kehittää sitten elämää suuremman ongelman jostain muusta seikasta ulkonäössään. Kun vähentää stressaamista painosta niin ehkä syömiset ja sitä myötä paino tasoittuvat ajalle, kun joka suupalalla ei koe huonoa omatuntoa ja murehdi kaloreita ja pakkomielle hellittää. Nimittäin jos on pakkomielle jostain asiasta että "MÄ EN SAA TEHÄ TÄTÄ" niin valitettavasti ihmismieli silloin haluaa juuri sitä.
Ja piti aiemmin vielä sanoa siitä yli 500 kilometrin matkustamisesta, että kyllä mua ihan helvetisti silloin pelotti. Piti kuukausi kerätä rohkeutta ja juna-asemalla tuntui että oksennan tai paskannan housuun tai molempia, polvet löi melkein koukkua. :D Sitten kun nousi junaan niin iski ihan odottamaton tyyneyden tunne, kun enää ei ollut paluuta, kiskoilla kun ei u-käännös renkaat ulvoen onnistu. :lol: