Hyvin sä outska vedät!
Jaa, jos jatkaisi apinanaivokokeiluja... voi olla että menee molemmat pullot ennenkuin on kuvauskelpoinen drinkki. Kelvottomat kaadetaan tietysti viemäriin.
Printable View
Hyvin sä outska vedät!
Jaa, jos jatkaisi apinanaivokokeiluja... voi olla että menee molemmat pullot ennenkuin on kuvauskelpoinen drinkki. Kelvottomat kaadetaan tietysti viemäriin.
Jatketaan harjoituksia,gnam kiitos :D
Tämän kehtasi jo juodakin, ei ihan vielä kohdallaan mutta oikeaan suuntaan ollaan menossa. Grenadiinin puute vaivaa edelleen, nyt oli todella jämäkkää sokerisiirappia...
http://img62.imageshack.us/img62/8155/aphjarna.jpg
Hehe: mulla kaatui grenadiinipullo jääviileäkaapin alalokeroon muutama kuukausi sitten (vanha tapaus siis). Pesin sitä pois kuin verta kaikista jääkaapin urista ja ritilöistä...aamukrapuloissani kontallaan (siis silloin muutama kuukausi sitten) mietin, että jaaha, mitähän sitä on tullut tehtyä :D
Yritän luke foorumi, mutt taitaa piätt lukee homoenna uusiks, en verran tuo teksti heittää
ja oikeesti en oot ottanu muuta kun keppanaa ja IV (tän kirjottaminen vaati jo skarppausta) lomnkeroo, mun pää van ei kestä kovin paljoo
Ostin alkosta. Ja todella ihan pari tippaa-pika luraus kun kehittelet drinkkejä.
Hehe vps :D
Kokkaus on mun harrastus, mutta sormisuolan hinnat on pilvissä...
Mun lempikokki on tietenkin Keith Floyd (dvdt ja juuri luettu elämäkerta löytyy,oli hyvä,englanninkielinen).
Tosin Keith Floyd, kokkini, ei paljon sormisuolasta välittänyt.
Mikäjottei!
http://i.imgur.com/mpg9l.jpg
Prkele mies nurin ja polvet auki selvänä. Lääkkeeksi olvia, hyvä tuloo mutta aamulla ei kyllä jatsata.
Irish coffee ihan ite baarimestaroitu, mikähän tässäkin meni pieleen, noh kahvia on keittimessä kyllä odottamassa jos uusinta satsi onnistuisi paremmin :D kun nyt ensin tämä on arvosteltu pohjaan asti 8)
Jumaleisön, litra lonkkuu alla ja polvi juumii edelleen.
Lisää lonkkua koneeseen, sano.
Njänjänjää! Ihan vaan otsikon takia laitan: En ole kännissä :D :D
trololololoo lololoo lololoo :D :D
edit. ottakaapa läpällä ja vittuilun kannalta :D :D
edit. 2. Ihan hirveää tälläinen, ihan hirveä olen, kauheaa spämmäämistä ja ilkeilyä tää tällänen, miten kehtaankin, hyi minua kamalaa ihmissielua :'( :'( antakaa anteeksi kaikki hyihyi poistan tämä samantien jos tämä loukkaa
Hähää, köyhällä opiskelijalla ei ole varaa olla kännissä!
Ja tuskin on myöhemminkään, tradenomiksi korkeintaan opiskelet. McDonalds maksaa kassoilleen ihan vitun huonoa palkkaa. Ehkä voit keittää pontikkaa lattioilta lakaisemistasi ranskanperunoista.
Tulen kännissä ördäämään siihen tiskille, hippi! Olen ihan vitun vaikea asiakas, mutta kuitenkin niin, että poliisia tai stevareita ei ole aihetta kutsua. Hähää! Mitäs siihen sanot, häh?
Sunnuntaisievät piti vetäistä, kun pilkkikisoissa jäin neljänneksi :(. Siitä alkoi tissuttelu. Sitten seurasin futismatsin(tottenham-ManU) naukkailen ja siitä sai sitten sitä ilo puolta juopotteluun :). Nyt on jo ruvettava miettimään stoppia tälle juopottelulle ;), hehheh ei kuitenkaan ihan vielä.
pullo punaviiniä alla, mansikkaa tankissa ja verkko pelit päällä. toimiii.... seuraavaksi aukeaa veroton olut tämän kaiken verottoman(stasi suomelle veroja kerryttämättömän) höyryttelyn kaveriksi. jos tuon sanan kirjoitin oikein tässä nousussa olen jo ylpeä. täytyy tarkastaa huomenna. post scriptum. valvira, fimea ja muut saa imeä mun isoa, kovaa mustaa laavatuubia.
edit: ja ai niin. punkkukin on laivalta. Lainatkaa muualta vitun mulkut kreikkaan.
No lutta taas, metallicaa 2 DVD:tä, Panteraa 1 DVD, ja Motörheadia 1 DVD, sanoin emännälle et saattaa mennä koneella myöhään :D
Tajusi mennä nukkumaan. Hyvää tämä Sandels :)
Jumatsuka, en ole hetkeen ollut silleen huppelissa, että ajatus harhailisi! Nyt jo ekan kolmenvartin rommi lekan jälkeen(totina ja vain lääkkeeksi!) rupes muisti reistaileen ??? Enkä mä nyt ole silleen huppelissa, omasta mielestä :D Täytyy avata uusi rommi leka, josko tämä kuubalaisesta sokeriruosta jalostettu parantaisi muistin :DToki vain pari totia!