jep. pitääkö taas yks putki hommata lisää..:unsure:
oon kohta ulkoruokinnassa
Printable View
jep. pitääkö taas yks putki hommata lisää..:unsure:
oon kohta ulkoruokinnassa
Onkos oikein päin niin että jousen isompi pää napinrunkon ja pienempi itse paino osaan. Toisin päin oli nimittäin avatessa mutta kun noin päin laittoin niin väheni takertelu :thinking:
E: nättihän tämä on ainakin omaan silmään. Tässä vielä kuva tobecon clooni kaiffarilla
http://i.imgur.com/fq1vAhGl.jpg
Ahaa, Minusta toimi paremmin toisinpäin. No laita niin päin ku tuntuu itsestä parhaalta
Liite 12566
Aika huono kuva mutta kyllä siitä sen näkee että mätsää ihan jeesh.
Tuo ambassadeurin ulkonäkö varmasti jakaa mielipiteitä. Minua se ei häiritse ja hyvä puoli siinä on, että putkesta saa todella hyvän otteen. Kyllä sileitä putkia on markkinoilla minun mielestä jo yllin kyllin.
Onhan tämä ihan huippuputki,kierteet pelaa,nappi on hyvä ja ulkonäkökin ihan jees,sopii tuohon Nebulaan hyvin kun viimeistelin kombon VJ:n tipillä.
Hinta on kohdillaan,uskaltaa suositella aloittelijalle ensimmäiseksi mekaaniseksi jonkun kiinanihmeen vaihtoehdoksi.
Hävikeistä en sano mitään faktaa,mutta tuntuu tulittavan hyvin.
Kaikin puolin jäi hyvä fiilis tuotteesta,jää saletti käyttöön muiden HE-putkien sekaan.
Onko tuo vähän sivussa :blink:
https://dl.dropboxusercontent.com/u/...0146_small.jpg
Kaikin puolin kyllä hyvä putki. Nappi pelittää kivasti ja ulkonäkö nyt onkin mielipide asia. Omaan käteen kyllä sopii kivasti.
Hävikeistä, 1.3 kuorma ~0.15V, 0.6 kuorma ~0.28V. Vajaa AW IMR 18490, ~3.8V paikkeilla ilman kuormaa.
E: Nakkasin kiinan helioksen tuohon nokkaan ja näyttäisi tuo hieman sivussa olevan :lol:
https://dl.dropboxusercontent.com/u/...0147_small.jpg
http://img.tapatalk.com/d/14/02/11/9avuja2e.jpg
Tätä on odotettu.:) mielestäni istuu aika kivasti tuo rsst tuohon päälle.:) 5min käyttö kokemuksella vastaa paremmin kuin hyvin maksettua raha summaa..:)
Mittailin noita reikiä tuossa ja huomasin että on 0,2mm sivussa keskiöstä nuo reiät? Tiiä sitten mistä johtuu mut menee toleranssiin ;)
Nuo on kyllä järjestään epäkeskoja, joko putket tai atot. Jos haluaa makrolla kuvailla:)
Niimpä onkin vinossa,en olisi edes huomannut ellei asiasta olisi mainittu.
Tilasin myös Ambassadeurin ensimmäiseksi mekaaniseksi modiksi. Puhdistin liitäntöjä ja kierteitä isopropanolilla ja pumpulipuikolla, ja niistä vähän tuli harmaata pumpulipuikkoon. AW IMR akun liitännöistä harmaata lähti paljon enemmänkin.
Atona tällä hetkellä on aspire nautilus 1,5 ohm microcoil pumpuli virityksellä. Täyteen ladatulla akulla 4,19V jännitteellä lähti selvästi runsaammat ja kuivemmat höyryt kuin evicin maksimitehoilla (11,0 W ja 4,06V). Eli kyllä Ambassadeurissa vaikuttaa olevan aika matalat dropit, makutuntuman perusteella huomattavasti vähemmän kuin 0,1V. Ehkä 0,05V tai vielä vähemmän.
Kannattais varmaan miettiä missä järjestyksessä tota putkee koneistaa on meinaan aika kriittisessä kohdassa tuo heitto.
Kyllä hyvälle putki vaikuttaa. Vähän hakemista tuon napin kanssa, lähinnä tuntuu oudolle painaa kun se on sisässä. Päähän laitoin foggerin (mikä muuten on pirun hyvä ja halpa peli). Paketti näyttää hyvälle ja tuntuu pelaavan todella hyvin. Menee kyllä Misterin ja Diablo onen kanssa jatkuvaan käyttöön.
Ei tullut viel tänään putkea... Itella taitaa sekoilla.
Loisto modi. Nappi namia. Voisi kyllä 350 versionkin vielä ostaa. Koskas ne tulikaan?
kiva putki oli joo ja vittu ku iskee lujaa :love: nappi oli tosi hyvä mutta ei ainakaa kovin lujaa kannata painaa, droppaa sitte ja hyvin paljon kun liian kovaa sitä paineskelee :D
Tämä pääsee kyllä ykkös modiksi reissukäyttöön! Kotona sitä hommaa hoitaa dna20.
Ulkonäöstähän jokainen on omaa mieltään, itse ajattelen että piristävä poikkeus sen harakka/blasted- viimeistelyjen seassa.
Grippi on todella hyvä, putki on hieman karhea sekä urat vielä parantaa otetta.
Kierteet erittäin toimivat. Nappi on tosi hyvä, testasin että toimii myös paksut hanskat kädessäkin.
Nuo pienet vinoudet ei kyllä itseäni haittaa, olisi eriasia jos kyseessä olisi esim. 150e putkilo.
Uskallan suositella muillekin!
Kai sekin on työstetty? Ihan turha palmuilla siellä:laugh: On meinaan aika monta epäkeskoa atoakin tullut vastaan;) Jos molemmissa on heittoa niin se kertautuu.
Ihan keskellä se Kayfun Lite Plussan 510 on. Kävin muita kuvia tästä läpi ja siellä se näkyy jokaisessa.
Onkohan se keskitys metsässä sitten liittimen koneistuksessa, vai capin sovituksessa? Eli varmaan liittimessä, tuskin se cap voi kovin siihen vaikuttaa. Sehän olis itsessään jo hyvin näkyvää.
Liitinhän tuossa on off center kun top cap on kiinteä. Mutta hitonko väliä, myyntiin menee.
Jokanen tekee mitä haluaa mutta on toi nyt aika pieni syy myydä putki pois.
No, joku saa halvalla putken.:D
Olenko ainoa jolle putki ei saapunut tänään?? Noh mulle ei oo tullut ma eikä ti postia ollenkaan...
Mulla on kyllä reikä keskellä tai ainakin fogger asettuu täysin keskelle.
Jos tuo kierteen heitto ei häiritse niin tää on ihan jees laite pienen nappi fiksin jälkeen.
Mulla on ilmaurallinen malli ja mitään heittoa ei ole.
Kyllähän tämä näin lyhyellä testauksella ihan hintansa arvoinen putki on. Tuo yläcäpin heitto tosiaan ainut mitä voisi parantaa,mutta duunikäyttöön tämän hommasinkin joten ei niin väliä. Napin purin ja käytin uäpesussa,ja parani oikein mukavaksi. Ehkä vain jopa liian herkkä? jää nähtäväksi. Jännitehävikkiä mittailin suunnilleen samanverran kuin chemesiksellä, 0,45V 0,75ohmiin, eli varsin kelpo suoritus kun en omilla mittauksilla ole mistään saanut parempaakaan tulosta :D
http://i2.aijaa.com/t/00775/13044552.t.jpg http://i2.aijaa.com/t/00594/13044553.t.jpg
Eipäs tullu putki vielä tänään postissa, mahtaako tulla VJ-modsilta ykkös vaiko kakkos luokassa?
Tässä suora lainaus toimitusehdoista.
"ToimitustavatKäytämme lähetysten toimittamiseen Suomen Postia. Lähetykset toimitetaan pääsääntöisesti suoraan tilaajan postilaatikkoon tai -luukkuun 1. luokan kirjeenä. Mikäli lähetys toimitetaan lähimmästä postitoimipisteestä noudettavaksi, saat saapumisilmoituksen tilauksen yhteydessä ilmoitettuun osoitteeseen. Tuotteet ovat tämän jälkeen välittömästi noudettavissa.
Toimituskulut
Toimitus on maksuton kotimaassamme yli 20€ arvoisille tilauksille. Alle 20€ maksavasta tilauksesta perimme tuotteiden kuvauksessa ilmoitetun summan.
Toimitusaika
Tilaukset toimitetaan postiin tilauspäivänä (ennen klo 14.00 tehdyt tilaukset) tai viimeistään seuraavan arkipäivän kuluessa. Mikäli tilattua tuotetta ei voida toimittaa, ilmoitamme siitä sähköpostilla tilaajan antamaan sähköpostiosoitteeseen. Postimme lähtee 1.luokassa
Käytössämme olevan postipalvelun takia posti käsittelee lähetyksemme erikseen Helsingissä ja laittaa jakeluun seuraavana arkipäivänä (eli jos tilaat tuotteen esimerkiksi maanantaina ennen kello 14:00 ja saat toimitusvahvistuksen samana päivänä on lähetys perillä aikaisintaan keskiviikkona)"
Oolrait eli huomenna postia luvassa, kiitos :)
Maanantaina tilattu Ambassadeur tuli tänään. Tuo on äärimmäisen hyvän näköinen livenä. Paljon nätimpi kuin kuvissa.
Kuvioinnin takia osa atoista sopii ehkä paremmin kuin toiset. GkmF22:seen tuo sopii kyllä ihan täydellisesti. KFL+saankin sopii hyvin. Mun (melkein) kiillotetun H-attyn kanssa kombo näyttää vähän oudolle.
Nappi on todella mukava käyttää ja tuntuu olevan pienet hukat. Helposti tuo varmasti taskussa tulittaa, jos nappiin jokin osuu, kun tuo napin tuntuma on äärimmäisen kevyt. Tai sitten ei.
Molemminpuolin säätyvä plussaposti on todella mukava käytössä, hivenen arveluttaa vain itseäni, että onko jännitehävikki siirtynyt sinne, jos siellä on monimutkaisempikin rakenne. Ei kyllä tunnu olevan mitään hävikkiä.
Tuon 0,2 mm heiton kyllä huomaa jos putkea tarkastelee lähietäisyydeltä, mutta ei sitä kauempaa kukaan huomaa/tajua.
Pinta on mukavan tuntuinen, ja kuvioinnin ansiosta putkesta saa hyvän otteen. Kaiken kaikkiaan hyvä putki ja hyvä ostos.
Tänään saapui VJ-Mods Ambassadeur. Muutamien tuntien käytön jälkeen en ole löytänyt mitään valtituksen aihetta. Napissa ei mitään moittimista toimii hienosti yks parhaista napeista. Tuo 0,2 mm heitto ei minua häiritse yhtään sen tosiaan huomaa vaan kun tarkastelee putkea läheltä. Tätä voin suositella kaikille tässä kohtaa toimivuus,laatu ja etenkin HINTA!! Hinta ei voi olla enään syy ostaa 25€ kiinalaisia clooni putkia. Ainoa joka toisi viel on testaamatta miten tuo nappi reakoi kun modin pistää taskuu... Eli tulittaako itsekseen vai ei?? Mutta kaiken kaikkiaan todella hyvä putki.
mistä heitosta te puhutte, mulla ei ainakaa heitä mikää missää :mellow: