Onkos porukka tavannu tuoda näihin minkä verran tilpehööriä mukana?
Printable View
Onkos porukka tavannu tuoda näihin minkä verran tilpehööriä mukana?
Olisin tullu, 5min kävelymatkan päässä mut oon Berliinissä :(
Mä voisin melkeen luvata olevani paikalla. Periaate tasolla olen autolla likenteessä et jos mahdollisesti joku olis idästä tulossa herttoniemestä mahtua kyytiin miutama.
Vois kyllä tulla, 10 min kävelymatka tästä eikä ihmeempiä lauantaina. Melkein voin luvata jatkopaikankin.
Voisin tulla myös pyörähtämään jos aikaa liikenee.
Onko tuo varaus moneen asti?
Varaus on koko illaksi ja se on tehty, et saadaan höyrytellä vapaasti.
Jos ja kun mä pääsen paikalle niin mulle saa tuoda ostettavaa ;) ainakin hybridit kiinnostaa jos jollain ylimääräsenä ;)
Jos miittiin tulijoilla sattuu olemaan laatikoiden pohjalla ehkä kiertoon lähteviä vehjeksiä ni mukaan vaan. Kiinnostusta olisi kokeilla drippereitä sekä jos kaiffari/Aqua klooneja löytyy ni niille löytyy meikäläiseltä rakastava koti :) Myös mekaaniset putket on harkinnassa ostoslistalla :D (mitenniin mä tykkään hamstrata... :D)
Mua vois kanssa kiinnostaa uus dripperi! ;)
Jää multa väliin tällä kertaa, rahatilanne lähentelee miinusta...
Mulla varmistui paikalle tuleminen... en varmasti koko iltaa pyöri mukana mutta käymään tulen.
Vahva ehkä...Jos toissapäivänä telottu polvi kestää kävelemisen. Periaatteessa voisi olla ylimääräistä "roinaakin", esim. virheettömät Squape, Era TF ja Fatty V3, jos jollain olisi kiinnostusta:thinking:
Saattaa olla etten pääsekään paikalle, yritetään! Eli semi-vahva ehkä.
Onks täs joku tiukka osallistuja maximi vai saaks tulla paikalle? :D
Mitä sinne kabinettiin mahtuu, parikymmentä?
nopeet syö hitaat meininki :)
Pittää siis olla nopia :D
itse joutuu skippaamaan, iski reilu flunssa päälle.
Jos ne tuolla 3kaisassa pidetään ni voipi olla että on paikka remontissa ku jotkut oli päättäny mennä laittamaan vessan katuporalla uuteen uskoon.
http://www.mtv.fi/uutiset/rikos/arti...ref_map=%5B%5D
No huh huh! oli toteemus ku luin uutisen. Lehdet vähän liioittelee. Soitin sinne ja kaikki on ok. Jotain siel oli leikitty ja saatu peukalonpään kokoinen klommo lattiaan. Eli huomenna nähdään.
Kaikki saa tulla paikalle, mikäli ikää löytyy :D Tuskin meitä sinne yli kahtakymmentä tulee. Eikä se ole ongelma jos tulee ylikin, sillä ravintolassa saa höyrytä normaalisti. Kabinetti on meille varattu varmuudeksi, ettei isompi porukka höyryttelemässä jollain turbolaitteilla, aiheuta liikaa kateutta muissa asiakkaissa:) "Kabinetti" on portaitten jälkeen vasemmalla, lasi- ja puuseinällä erotettu huone, josta löytyy screeni ja töllö.
Hyvinkään suunnalta oltas varmaankin tulossa että jos joku haluaa matkalta hypätä kyytiin ja katsella kun kirotaan parkkipaikkaa etsiessä niin kyytiin pari mahtuu :)
Mä oon niin kade :( ens kerral sitten, pidän nyt oman miitin saksalaisten kanssa!
Kaikki sankoin joukoin mukaan, ite oon varmaa tasan kolmelta siellä.
Ite joudun jättämään väliin pienien vastoinkäymisten takia... :-/
Mihin asti porukka meinaa olla paikalla? Itse pääsen vasta klo20 aikaan liikenteeseen.
Jaa.a, niin kauan ku jaksaa, tääl on melkein 10 tyyppiä atm :)
Prkl ku sais itteään niskasta kiinni ja tän krapulan selätettyä nii pääsis paikalle.. Onks kukaa liikkumas täst suutarilan holleilta kaisalle enää tähä aikaa
Tuskin enää kannattaa lähteä.
Kiitos kaikille paikalle saapuneille ;) hauskaa oli ja jossain vaiheessa uutta putkeen ;) jos ei järkkääjää muuten löydy niin voin ilmoittautua vaoaaehtoiseksi... pitää pistää uusi lanka kun kerkee koneella kirjottaa.
Vähän mä olen kyllä pettynyt kun kukaan ei tupnu mulle misteriä ostettavaksi :(
Oukei, kiitos järjestäjälle, tämäpä oli kokemus; höyryä oli kuin turkkilaisessa saunassa ja aromia ilmassa riittävästi, ettei tarvinnut itse päästä edes imailemaan kummemmin. Pojan kanssa ollaan vielä tyytyväisiä vähempäänkin - mitäs me köyhät maalaisserkut muuta :). Noi laatikkomodit alko pelottavasti kiinnostamaan, ei muuten, mutta tää tekniikkavirus meikäläisellä alko heti kutittaa aivonystyröitä. Onneksi tulee maanantai ja saan painia riittävästi arkisin elektroniikan kanssa, varmaan heti helpottuu taudin oireet.