Puffille on ilmestynyt saldoille 10kpl lisää näitä, ennakkotilaukseen, jos joku haluaapi...
Printable View
Puffille on ilmestynyt saldoille 10kpl lisää näitä, ennakkotilaukseen, jos joku haluaapi...
Kerrotaan tässä, että huusin kiinaan lisätilausta, joten uskalsin laittaa osan ennakkoon
Minkälaisessa paketissa nuo ego2:sen Litet on tullut? Miten vain että onko Prosmokelta tilattu Lite Tobecon vai Ehpron vai jonkun muun kloonaama? Tämä siis tuli mustassa tekonahkaisessa laatikossa.
On siis olemassa Tobeco Lite ja Tobeco Kayfun Lite, 2 eri asiaa.
Aivan, mutta kyseinen sivusto myy tätä pelkällä Lite nimellä, joten paha mennä sanomaan että kenen tekemä ja mikä versio. Oma veikkaus on Ehprota, sillä ainakin Discountvapers.com sivustolla näkyy yhdessä kuvassa tämä musta kotelo. Jos olen oikeassa niin tämä taitaa mennä OT:ksi, joten poistun hei.
Tulipa pistettyä Puffille tilausta sisään. Foggerin metrin syvyydessä olevat atomin kokoiset ruuvit pisti veren kiehumaan, joten setupin teon helppous on tervetullutta. :esmoke:
Tilattu.
Puolasta tilasin tuon ehpron tänään. Toivottavasti olisi hieman parempi kuin oddy :)
Tulipa tilattua puffilta tämä. Ei ole microcoileista pahemmin kokemusta, eli minkälaista lankaa kannattaisi käyttää ja monta kierrosta? Multa löytyy .20, .25, .32 ja .40 lankoja, varmaan joku näistä soveltuu microcoiliin? Mekaanisella ajattelin tätä käyttää ja pirkkapumpulia wickiksi, vai olisko silica parempi tähän?
.2 ja .25 on vähän liian ohuita muut toimii kyllä vallan mainiosti, PUMPULI!
Sulla varmaan on jokin ohmi mittari käytössä niin teet setupit vaan 0,7-1,4 ja pöhisee :D ( 1,5 tai 2mm paksun tikun ympärille 6-12 kieppiä)
Hyvällä tuurilla tämä kolahtaa huomenna postilaatikkoon ja pikkasen alkoi mietityttämään tuon kirkkaan tankin materiaali.. eli kestääköhän se mm. Copsan litkuja?
Eihän mulla ole kuin lasitankkisia gennyjä käytössä, joten ei ole tätä asiaa tullut pahemmin mietittyä.
Pyrex on lasia. Nuss nus :D:p
Eiku vittu, Makrolonia toi on.
Mulla on muovitankit odyssa ja misterissä ainakin kestänyt copsan mehuja.
.32 oon ainakin itse microt tähän asti väännellyt ja siitä ajattelin tähänkin kietaista ~1ohm setupin. Lukemieni juttejen perusteella vain heitin että kannattaa ajella vähän maltillisemmilla setupeilla kuin gennyjä kun saattaa pukata helpommin kuivaa jos ketjussa höyryää.
Ollut käytössä tuo nyt olisko kuukauden päivät. Smami on oikeessa, ei oikein toimi alle ohmin setupeilla. Ei kyllä puske kuivaa, mutta omaan makuun alkaa olemaan vähän liian tiukkaa ja kuumaa höyryä. Nyt inessä 0.32:ta 1.1ohm micro ja tuntuu, että tästä on paha laittaa paremmaksi.
Muistatko monta kieppiä ja millä sisähalkasijalla? Osais vähän haarukoida, kun alkaa itse vääntämään illalla setuppia tuohon.:D
Itse vääntänyt microt tollasen 20ml ruiskun neulan ympärille, paksuudesta ei hajua. Liteen tein muistaakseni 8 kieppiä ka asettui inan alle yhden ohmin.
Miksi te edes teette noin matala ohmisia micro coileja? Joku 1.4-1.6v on todella hyvä.
Nyt lähti tilaukseen tännekin! Harmi ettei kusti polje huomenna niin joutuu odottamaan maanantaihin asti..
Dodih.. tässä se nyt on käsissä.
Ato vaatisi selkeästi pesemistä.. mutta, ei töissä jaksa ja pyyhin suurimmat roskat pois -> nestettä sisään.
Vakiona näköjään 2 Ohm setuppi, mukana tuli valmiitakin setuppeja varalla pari kappaletta, varatiivisteitä, vararuuveja, kirkas tankki.
Yllättävän mukavasti toimii ihan akkujänöllä ja näyttää hyvältä Hammerin kanssa.
Hammerin tulitusnappi tosin huutaa tuunausta, mut siitä varmaan lisää jossain toisessa ketjussa.
Voiko tuohon tehdä meshsetupin?
Jos joku kellä tää on ja ei tykkää niin mulle voi laittaa yv voisin poistaa.. Vai onko näitä puffilla jo hyllyssä?
Puhelimella kerkee selailla täällä duunissa
Tänks.
Saapa nähdä miten tää pärjää Dreamiin verrattuna, odotukset on ainaki korkealla. Sain tilattua tuon mattaversion tästä laitteesta, saa nähdä saapuuko edes tämän vuoden puolella :D Olin aluksi tilaamassa Puolasta tuota Ehpron versiota, mutta siinä on kuulemma todella tiukka imu. Meinasivat hämätä ego2:n sivuilla, koska siellä sanottiin Ehpron kohdalla että siitä löytyisi ilmansäätöruuvi, mutta poistivat tämän virheellisen tiedon eilen.
Nyt ei muuta kuin sormet ristiin ja odottamaan milloin paketti lähtee Kiinasta liikenteeseen :)
Toimii kyllä nätysti, n.0,9ohm setuppi pumpulilla sisässä ja wickaus pysyy hyvin perässä vaikka nesteestä 80% on velhon liisteri vg:tä.
Vähän puski nesteet pihalle täytön jälkeen ilmareiästä, mutta eipä siinä mitään. Hyvin pöhisee tehdassetupillakin. Kattellaan sitä omaa räpeltämistä sitten joskus myöhemmin, nyt tyydyn vaan tähän. :D
Edittiä: Puolen tunnin testailun jälkeen pakko sanoa että köh köh ja huh huh! Helvetin maukkaat, lämpimät höyryt ja aivan uskomaton kurkkutuntuma iskee jo 6mg nesteillä. Varmaan uskaltais edes korkeampia kokeilla, saattais paikat hajota. :laugh: En voi kun suositella, toistaiseksi. Katsotaan muuttuuko mielipide kun alkaa säätämään omia puuvillasetuppeja.
Tännekin posteljooni toi ja paikalleen 1.1 ohminen micro pumpulilla. En tiedä mitä tupelsin ekan täytön kanssa kun kusi tipin kautta huolella vaikka pikkutivari oli kyllä mielestäni paikallaan yläcapissä.. hetken imujen jälkeen alkoi jo vituttamaan toi kokorosterinen ja oli pakko saada kirkas osio tilalle. Purku ja paikkojen tarkistus ja sit rauhallinen täyttö ruiskulla, eikä enää väkisin suoraan pullosta, niin eipä kussu enää :laugh:. Ilmansäätöruuvin otin jo pois kun ei jaksanu pilliä kuunnella.. eiköhän tää tästä, hyvältä vaikuttaa! :)
Noniin, siinähän tuli sitten ratkaisu ainoaan "ongelmaan" joka tämän kanssa oli. No more whistling! :D
Peskää sit tää vehjes ennen käyttöä.. drip tipin sisäpuoleltakin tulee ihan mustaa mönjää kun hinkkaan sitä vanupuikolla :o
Höyryt on hyvät ja makua erittäin hyvin, mutta mitä mä teen väärin kun tää haluu kusta nesteet ilmareiästä pihalle?
Jatkuvastiko, vai vaan täytön jälkeen?