Saa ton arrowisa setupoitua ni lyön sille i-attyn eteen :D
Printable View
Saa ton arrowisa setupoitua ni lyön sille i-attyn eteen :D
Mä pystyn muodostamaan vyöryn yksinkin. Ei tarvi kun muutama bisse liikaa ja/tai sopivan liukkaat kelit.
Ei se nyt ollutkaan niin yksinkertaista mutta sama kaava toistuu.. Hermo menee totaalisesti eka hetkeks.. Sit rauhotun ja päätän onnistua.. ja sithän mä onnistun.. Tai no.. Pulssitin tota tokaa yritelmää ja totesin et vaan ylin ja alin hehku kunnolla.. No.. Ukko huomas kuinka hermona olen ja kysy et saako hän katsoa.. Otti plussan jostai prikasta tms.. siirsi sitä kaiketi ja sit oli muka täydellinen setuppi.. Ei vaan jaksanu enää kiinnostaa kun eka setuppi hehku TÄYDELLISESTI heti ja menin sit sörkkiin sitä ku luulin nesteen heijastusten takia et vaijeri koskee pohjaan.. Mut eihä se koskenu ja pissin sen ekan täydellisen setupin.. NEUROOSIT!
Nysse taas toimii.. yhteisvoimin :D
EDIT: Käytännössä aivan perseestä kun joutuu iltasin/öisin vääntään väsyneenä mut päivällä ei nyt vaan täl viikol onnistu.. Grr.. Aamusta ois skarpimpi..
Kuulin huhua että olen vahvoilla eilisen työpaikkahaastattelun tiimoilta.. Nyt jumankauta vapottajat kaikki positiiviset voimat tähän suuntaan ja peukut pystyyn!!! :)
:thumbsup:
:thumbsup: Hyvä hyvä!
mä heitän coolisti vaan yhen.. :thumbup:
Viikonloppusin säädetään setupit kuntoon ja arkena ei huolehdita :)
:wheee::wheee: Positiivin :whistle: soittajat tulee. :popcorn:
Eivät taida minua tänään vielä päästää tuskistani.. Alkaa lähennellä niin pahasti neljää kello. ARGH TÄTÄ ODOTTELUA!
Ihan mahtavaa.
Huomenna on taas sitten se päivä, eli palkkapäivä. Aamulla lähtee tilausta menemään, suunnitelmat on valmiina ja Mrs. MISTer lähtee kotiappäin.
Liite 10292
Paketti ego2:lta saapui. Jälleen 4 arkipäivää ja puketti perillä :) Hyvin pelittää! Sieltä saapui 11 tilaamaamme flavorX:n makua + yksi extra ja kaikkea muuta kivaa.. Nyt pistin kypsymään 20ml Green applea ja 10ml Bubble gumia, pink pantheria jaaaa toffeeta.. Saas nähä mitä niistä tulee. Cant wait!
Siinon pulloa ja putelia nyt.. :D
Liite 10295
Kannattaa tehdä uusista mauista max. 5ml testimaut ja maistaa niitä sen ihmeemmin kypsentämättä. Antaa hieman osviittaa että tykkääkö ollenkaan eikä välttämättä sitä pohjanestettä mene niin paljon pöntöstä alas.
Mikään pöntöstä mene alas. Jos ei maistu ni kaikki sekasin ja vanilijaa 15-20% perään ni mä vedän :)
Mä hain tässä yhtä duunia ja kävin ekassa haastiksessa heinäkuun lopulla. Tuon jälkeen oon käyny 3 haastattelua lisää saman paikan tiimoilta. Vieläkään ei prosessi ole lopussa eikä päätöksiä ole tehty. Joskus noi kestää käsittämättömän kauan. En kyllä enää edes tiedä haluunko tuota paikkaa, jos tolle firmalle on näin vaikeeta yksinkertasen asian päättäminen. Mitä se työ sit tulee olemaan?:blink:
Heh tossakin työpaikkailmossa oli aloitus laitettu mahdollisimman pian.:lol: Jos sä pystyt tekemään vaativia asiantuntijatöitä/konsultointeja ja varsinkin, jos osaaminen on IT arkkitehdin tasoa, voin hommata sulle duunia pommin varmasti.
Jaa-a koulutuksella on puolensa. Allahan tosin asiantuntijat enemmän ratsastaa noilla sertifikaateilla. Eli jos sulla löytyy noita sertifikaatteja sopivilta osa-alueilta, en usko että koulutus on välttämättä ongelma. Firma jossa mä olen töissä on valmis palkkaamaan osaavia asiantuntijoita aina, kun niitä löytyy..
Pitäsköhän sitä kokeilla tehdä "amatöörin setupointi" -video.. Jos muutkin ensikertalaiset ymmärtäisi siitä miten setuppi tehhään. Gurut kun ei osaa selittää tarpeeks yksinkertaisesti ;)
Ilmammuuta, jos tuntuu, että taidot antaa myöden, eikä tule jaettua virheellistä infoa. ;)
Helposti tulee selitettyä turhan pääpiirteisesti, tai "ammattislangilla" jos on itelleen itsestäänselvyyksiä, vaikka kuinka yrittäs selkokielistä ohjetta vääntää aloittelevammalla porukalle. :D
Sehän se tärkeintä on. :D
Ei muuta kuin eetteriin vaan, varsinkaan aloittelijatason video-opastusta ei ole ikinä liikaa :)
Näin kovan kannustuksen takia pitänee varmaan oikeesti kokeilla tehä videoo.. Saapahan kansa ainakin naurettavaa kun hermot menee ;)
Toi arrow on kyl jännä.. Pittää immee tosi hentosesti että maistuu siltä mitä pitääki.. Jos vähänki voimakkaammin imee niin maistuu vähän.. Palaneelta tai tosi oudolta ny ainaki.. Auttaskohan jos sen ilmareikiä isontas :o
Ehkä ihanin video melkein ikinä on se, missä Urdulla ei onnistu setuppi. Viihdyttävä ja niin suoraan elävästä elämästä. <3
En oo Arrowiin pahemmin tutustunu, mutta kuulostas vähän siltä, että ei wickaa riittävästi tai on pikkunen hot spotti piilossa..
Jos ilma virtaa nopeemmin (eli siis imet kovempaa), niin neste höyrystyy nopeemmin. Pienillä ilmarei'illä siis, isoilla kova imu taas viilentää coilia. :)
No vähän sitä mieltä minäkin oon että wickaus ei ois riittävää mut jaksaa kuitenkin 5-6sek wickata pystyssä puolella tankilla.
Njoo.. Mä kuvasin ton säheltämisen ichybridin kanssa.. Ennoo tekemäs videoo. Jaksa kattoo omaa naamaa niin pitkää et ton sais iMoviella parsittua kasaan :D
EDIT: Myöskin isäntä kielsi julkaisemasta videota koska pääosassa piti olla setupin teko eikä minun tissivakoni :D Pitää kuvata sitten joskus uusi viteo :D