Ei mennä kuuhun saatika Marsiin mutta hätävarana erinomainen kampe.
Printable View
Ei mennä kuuhun saatika Marsiin mutta hätävarana erinomainen kampe.
Tässä onkin vissiin ilmoitettua huonompi akku.
http://i.imgur.com/qR1Khuc.jpg
Oliko tuo akku kuinka tiukassa siinä laitteessa? 1200 mah nanotec lipo on halkaisialtaan n,15mm ja pituus n.58mm. Onko mitään saumaa mahtua?
Just tuli hommattua tällänen ja tosi tyytyväinen oon ollu tämän kompaktiin kokoon evodin kanssa. Ne on kun luodut toisilleen. Saman tasoset höyryt tulee kun vamosta protankin kanssa. Suosittelen. :esmoke:
Tänä aamuna just kattelin,notta ostas tähän päähän uusimman Evodin huomenissa.
Älä Evodia, osta ennemin Smokin DUX-2 Finnvapelta, on hyvä ilman kumin makua.
Ei ole ainakaan mulla mitään kumin makua. (?!)
Mistä siitä kumin makua tulee? Tuossa Smokin DUX2 on kiinteä tippi,ei kiitos.
Evodissakin on kiinteä tippi. Se on valettu kiinni siihen.
Kumia tule ajan kanssa eristeen, jonka läpi lanka kulkee, ottaessa kipiää.
Huonolla tuurilla voipi kärytä heti.
Nyt kaipaisi kokeneempien apua. Elikkä jäi tossa juhannuksena terassille yön yli lataukseen ja tämän jälkeen ei ole pelittänyt kunnolla, aluksi näyttö hieman bugaili etc. nyt kun laite on kuivunut niin se toimii muuten normaalisti mutta kun clearon ruuvaa kiinni niin se alkaa heti "höyryämään" eikä suostu lopettamaan ennenkun ruuvaa clearon irti. Pystyyköhän tätä korjaamaan? Vai meneekö uus ostoon:crying:
moro pitkästä aikaa!
tuli itelle tilattua tää ja ilmaa jäi kysmys että uskaltaako jatkuvasti käyttää passthruna esim läppärin usb portista? vissii ei kaikilla passthru vekottimil oo suositeltavaa..
En tiedä osaako hoivata akkua, mutta jos OMA läppäri ja roikkuisi sen USB liittimessä kaiken aikaa, keksisin jonkun halvemman korjata virransyötön, joku ulkoisella powerilla oleva hubi tai ihan seinälaturi.
Jos työläppäri, anna palaa. Itselläkin se toimii parhaillaan virta-hubina :D
Mulle tuli eilen kanss tää laite ja todella tyytyväinen oon ollut mutta tätä lukiessani huolestuin että voiko tää hajoittaa mun läppärin jos tätä siinä jatkuvasti käytän?Mulla jäi yli tollanen seinälaturi ko tapletti hajos niin voinko sitä tässä käyttää?Laturissa output 5.0v-2.0a.Vielä sen verran että mikä tossa laitteessa usb laturissa läppäriin voi koneen hajoittaa?Todella tietämätön näistä oon:confused:
tuntuu et on hieman ylikehuttu laite.. akkukapa on ihan alakanttiin luvatusta ja hepponen laite ku näyttökin meni sekasin viikon käytön jälkeen. On toi silleen 2.5/5 laite.
Itsekkin saman huomannut tosta akkukapasta,ei meinaa kauan kestä.Muute kyllä jostain syystä paremmat höyryt ko 1500ma vv akusta.:thinking:Taitaa tässä sama akku olla ko tossa ktdd #42.
Itellä ollu käytössä joku 5 kuukautta,ja vielä pöhisöö hyvin. Akku piisaa ihan hyvin ainakin itelleni. Perjataina kellotin ajan,millon keltanen valo alkaa näkymään. Meni 12 tuntia. Aamulla oli akku täynnä,kun töihin lähin ja vielä riitti iltaan asti virtaa.
Mulla noin parisataa imua ja tuntuu ettei päivääkään kestä.Täytyy joku päivä tarkemmin kellottaa toi akun kesto.Toi 1500mah vv akku kestää noin puolitoista vuorokautta.Muuten kyllä tähän tyytyväinen oon ollut;)
Onkohan näitäkin liikkeel maanantai versiona kaverilla kun kestää perkele melkee 500 imuu ja skulaa viel senki jälkeen..
Riippuu imujen pituudesta. Semmoisia parin sekunnin imuja varmaan meneekin tuo 500.
Ei ole kyllä tullut katotttua noita imujen määrää,niin siitä ei voi sanoa. Pakko laittaa aina näppäinlukkoon höyryjen jälkeen.
Eiks tästä ollu vanhempi versio joka oli pelkällä volttisäädöllä,olikohan siinä akkukapa 680mah ja nyt jäänyt noita akkuja yli ja tähän uudempaan versioon osaan niitä laittavat;)Oli tossa vanhemmassakin versiossa 800mah akku,joten se mun teoriasta mutta toi ktdd:n akkukuva kyllä todistaa että joissain näissä luvattua pienempi akku:thinking:
DO DII.Tulipa testattua tää meikäläisen härpättimen akun kesto.Noin kahdeksan tuntii(184 imua n.5sek)ja keltainen valo eli akku vähissä.Siitä runsas tunti(n.30 imua.Ei tarkkaa tietoo ko sammus ja nollasi imut)akku loppu.Elikkäs akun kesto siinä 9-10h.Nestettä meni n. 3ml evodilla jossa omat pumpulit yhellä coililla.Mulle toi akun kesto kyllä ihan riittävä,oli sitten 680-800mah.Todennäköisesti toi 800mah.Meinas unohtuu että vastus oli 2.5 ohmii ja watit 8.5:thumbup:
Itsellä testissä nyt evodi vakio coililla niin kyl ainaki työpäivän riittää ;)
Täällä ollu töissä Evod2 1.6ohm dualcoil nokassa kiinni ja 10 watilla.
Muuten onkos tässä ja mvp 2.0 miten utrvalliset akut? Kun ei ole noita ilma holeja olleskaa pohjas tjsp? Et voiko poksahtaa. ja mties uskaltaako adata jollai puhelimen laturil.. pari kertaa lataillu ei ongelmii.
Täällä meni 469 imua ennen kuin nappi vaihtoi väriä keltaiseen. 2,2ohm T3S clearona ja imut sellaisia 5 sek imuja.
Aerotank Mini, 1,6 ohmia, 9,5W. 203 imua ja napin väri muuttui keltaiseksi.
Helvetti ko tykäistyin tähän härpättimeen.Kätevä laite reissuun ja tähän asti toiminut moitteettomasti.Ainut että heppasen isompi akku ois hyvä.Pitäiskö ihan toinen kaveriks hankkia:thinking:
Alle viikon käytössä ollut iTaste v3 ja alkoi yhtäkkiä antamaan powerit vaan voltteina "+":sta tai "-":sta painaessa. Oli kyllä alusta asti ainakin tässä laitteessa napit väärinpäin toimintojensa puolesta, mutta nyt siis ei saa säädettyä ollenkaan watteja, missähän vika?
Onneksi on takuu.