Tiedustelua laitettu, odotellaan vastausta. Taitaa mennä huomisen puolelle mut jos tätä nyt uskaltais siihen asti käyttää :)
Pisten tänne sit infoa kun kertovat tuomion.
Printable View
Tiedustelua laitettu, odotellaan vastausta. Taitaa mennä huomisen puolelle mut jos tätä nyt uskaltais siihen asti käyttää :)
Pisten tänne sit infoa kun kertovat tuomion.
Joop totanoin. Tuli sitä testattua tota omaa magnetoa, ja tosiaan, ei se ilma läpi kulje. lukkorengas jos on yhtään "löysällä" (ei eli tappiin asti lukossa) niin ilma kyllä kulkee, mutta jos kaikki on tiukalla niin ilma ei kuulje mihinkään.
Pitää varmaan varuiks duunissa porata tonne pohjaan jonnekki jemmaan muutama 0,5mm reikä. Ihan vaan varmuuden vuoksi
Liite 8786arvatkaa vaan osaako ihmistä vituttaa.Vastakun olin pariviikkoa tätä käyttäny nii eiköhän tuo pohja alkanu tempuilee. Muovi osasta menny kierteet niin tuo kytkin sydeemi ei pysy tuolla ja kun ostin käytettynä niin tuskin mihinkään takuuseen voi laittaa X-(
pistä kasaan ja tippa pikaliimaa ? ongelma poissa ja aukeaa jos pihdeillä avaa
ok
Itse porasin koristeupotuksista pari auki, helppo porata kun on näköjään kromattua messinkiä. Samalla hioin holkista ja kosketuspinnoista pintakromit pois. Lisäksi vedin samalla millin terällä muoviprikkaan pari lisäreikää ja avarsin muita alkuperäisiä. Kynsiviilalla hiukan suurensin myös messinkimutterin ilmauria. Nyt hengittää.
Liite 8787
Tosta Magneton ilmankierrosta... kyselin samaa Somppu Hybristä, koska siinä samanlainen juttu. Kuulemma napin läpi pääsee ilma jos kova paine tuloo. Puhaltamalla ei pysty kokkeilemaan.
Puffilla suositellaan tähän tuota Vapesafe-sulaketta. Täytyy vissiin hankkia tuollainen 18500 akku, koska tän 650:n ja vapesafen kanssa jää kierteet ikävästi näkyviin :/
Vai onko tähän jotain kikkaa?
No niin puffilta tuli vastaus tohon ilmakiertoon:
"juu testattiin magneto ja näppäinlukko päällä ei ilma kulje, Silloin tosin ei ole oikosulun vaaraakaan(mikäli akku on kuoreltaan ehjä. Näppäinlukko edes osittain avattuna kulkee."
Eli kai se on sit ominaisuus, vaikkakin vähän omituinen...
Onkos noissa Puffilan Magnetoissa jo sitä säädettävää plussaa?
Dääm. En mä sitten tätä osta :D
Eipä oo täällä mitään säädettävää plussaa kaivattukkaan. Ihan hyvin rokkaa tasan kaikilla vehkeillä, mitä mullakin on. Ei mitään valittamista.
En sit tiedä millä tingentangeleilla koitatte tätä putkea käyttää, mutta en oo itse kertaakaan törmännyt tilanteeseen, jossa ei tulittais
Mä ehdin muutaman päivän testata, ei ole mekaaninen mun juttu.. Myyntiin lähteepi kunhan kerkiän. Vamoa vissiin seuraavaksi sitten katselen :)
Mun rehellinen mielipide on se, että se plussaposti pitäis muutenkin olla kiinni kuin paska junttilan tuvan seinässä ja sellaisella eristyksellä, ettei kukaan tiivitaavi (kuten mä) saa sitä runnottua oikariin atoa kiristelemällä.
Säädettävä negatiivinen on vähän turvallisempi ratkaisu, koska siihen ei synny rasitetta läheskään samassa mittakaavassui, kuin tommoseen kämäseen 510 liitäntään.
Mun mielestä on menty parempaan suuntaan siinä määrin, että todella monessa asiallisessa atossa alkaa olemaan säädettävää plussapostia pohjassa. Ennemmin näin, kuin että siinä putkessa mun mielestä.
Mä oon aina snepannu kaikki evodin atopäät jne jne samantien kankkulan kaivoon, jos ei ota kontaktia.
Helpompi valita atoista ja varsinkin noiden halpojen kohdalla, kuin tyrmätä modia pelkästään se takia
Mutta eikö säädettävällä ole mahikset saada esim foggeri aivan putkeen kiinni ilman millin parin rakoa. Ja näin köyhäkin (minä) saisi hybridi fiiliksen.
Sen saa just sen foggerin säädettävän plussan ansiosta kiinni
Ja jos tähän haluaa säädettävän plussan niin modaukseen menee 5-10min ja sen osaa tehdä vaikka 80v mummukin
Keppi jaa siinä on semmonen :) Täytyypä kokeilla ku itellä vähä irti putkesta. Viittiny yleensä koskea mihinkään mikä toimii..
E: ei onnannunna, ulos törröttäviä 510 liittimiä. Magnetoon ois voinu sitte istua ku tatti. Eli hankinnat ei lopu :)
Kaikissa atoissa ei oo sitä säädettävää plussaa, ja mä en ala valikoimaan atoja. Putki on kuitenkin pelkkä putki, ja tämä nyt on lähinnä kuriositeetti, niin ehkä sitten tuonnempana.. :D
Toisaalta kun homma etenee, niin mä oon ainakin huomannut olevani tilanteessa, että melkein kaikissa käyttiksissä se on ja paremmissa drippiatoissakin on sen verran hyvä plussa, että aina soi
Joo, kyllä ne varmaan tulittaa, mutta se gap..
tein 22mm kupariputkesta 11,5mm ringula modin keskiosan luppui heilumine ja paljo mukamin istu käten
Mikä gap????
Samalla tavallahan se säätö sille gapille tehdään, oli se säätö sitten atossa tai putkessa.
Noita atoja on vaan käytännössä helpompi vaihdella kuin putkea.
Mulla ainakin on niin, että esim. Magneto mielyttää silmää siinä määrin, että käytän sellasia atoja, joista sitä postia voi säätää. Tosin mulla ei taida edes olla yhtään vehjettä, jota toi ei ampuis.
Aga-T2 = Ei säätöä, ampuu
RSST = Säädöllä, ampuu
Squape = Säädöllä, ampuu
UD Agi = Ei säätöä, ampuu
Evod = Ei sovi, adapterilla sopii ja ampuu
Vivi Nova = Kaikki kappaleet ei ole tulittanut kunnolla = Roskiin
Pro tank 1 = Ei säätöä, ampuu
Pro tank 2 = Ei säätöä, ampuu
Muutenkin Magneto on omillaan noissa "edistyneemmissä" vehkeissä, eikä todellakaan vaikka Evodin tai Pro Tankin kanssa, ellei niihin kyhää todella matalaa vastusta, joka taas helpolla alkaa käryttämään niitä kumeja siinä atopäässä.
Miten muilla futaa efestin 350 akuilla? mulla en vissiin saa kontaktia, ei hölsky eikä mitään mut ei vaan tulita. Kolmella eri akulla kokeilin. 500 ja 650 pelaa kyllä..
..voiko tulla kyseeseen suojapiirillinen 18350 akku, ja loivat ohmit koilissa?...ja sit 500 ja 650 akuissa ei olis suojapiiriä...ja niillä tykittää:blink:
Itse törmäsin tähän, ja hetken meni kun käsitin mistä oli oikeastaan kyse:facepalm::eek::teaching:
Kyllä noi IMR akkuja on tarran mukaan ainakin:). Purin nyt napin osiin ja venytin jousta ~5mm, täytyy illalla koittaa jos jeesais. Eipä tuo ainakaan kasaan ollu menny, ppieni pelko oli siitäkin kun ekaa gennyä tässä opettelen ajelemaan..
Vertasin 350 ja 500 akkuja keskenään. 350:ssa nännin yläreuna jää keskiputken yläreunan kanssa tasan. 500 nänni tulee muutaman millin yli putken reunasta. Taitaa kiinanpojalla olla reilut toleranssit putken pituudessa. Eli pikkuakussa ei riitä pituus plussalle asti.:mad:
Tänään tuli puffilta magneto ja tässä on ainakin säädettävä plussa.
tänään kotiutui tännekkin magneetto. onko porukka hävikkejä näistä mitannut? sais hieman vertailupohjaa omaan... kontaktit hellästi hiottu sekä koko putki käytetty ultraäänipesurissa. efestin 3viikkoa vanhalla täydellä 18650 imr akulla 1.1ohmiin 0,72v droppia. aw imr akulla "vain" 0.65v droppi.0.8ohmisella setupilla jännästi suunnilleen samanverran dropit. korkeampi vastuksia en ole päässyt mittaileen kun atot eivät saa kontaktia,kun en vielä ole rakentanut säädettävää plussaa
Pitäskö sun maxleijona purkaa se vielä uudemman kerran. Mä mittasin rsst:n kanssa 0, 9ohmiin täydellä efestin 18650 akulla muistaakseni 0, 28 ja putki oli silloin suoraan paketista.
purin uudestaan ja hinkkasin 80% vodkalla kaikki nippelit puhtaaksi. nyt sai igo-w 1.1ohm setuppiin 0,44v dropin, mut 0,8ohmiselle rsst:lle 0,73v... ei ole ensimmäinen kerta kun jännitehäviö kasvaa matkalla tänne pohjoisempaan :) samakait tuo nuille numeroille mut kyllähän tuommosen dropin käytössä tuntee. alkaa tulemaan siihen tulokseen ettei mekaaniset vain ole mua varten :rolleyes:
Oliskohan akku ku kyykkää..?
Totanoin, nyt kun aletaan tohon malliin hifistelemään, niin ihan ekana sun pitäis selvittää paljonko mittarin omissa johtimissa on resistanssia, ja noiden mittarin johtimien aiheuttama hävikki laskennallisesti miinustaa tosta tuloksesta. Samaten sun pitäis tarkistusmitata mikä on mittarin todellinen tarkkuus.
Muutenkaan ei ole jaksanut, akku vaikuttaa niiin paljon enempi kun se onko putkessa resistanssia 0.05 vai 0.06ohm... :/
niinku sanoin et ei tuo hävikki itelle niin tarkkaa ole,kuin se vain että iskee lujaa :) voihan täsä tietenki olla että oletan vain että nuiden mekaanisten pitäs potkia kovempaa kuin ne tekee. esim 1.3ohmin ato svd:hen ja tauluun 3,7 volttia vertaa magneto täydellä n.4,25v imr akulla. magneto häviää selkeästi