Ei kumpikaan, jos massi antaa myöten vaan DID.
Molemmat halpikset vaativat työstöä ja AGA on senkin jälkeen vmainen.
Printable View
Ei kumpikaan, jos massi antaa myöten vaan DID.
Molemmat halpikset vaativat työstöä ja AGA on senkin jälkeen vmainen.
Mikä vialla kun rsst wickaa liikaa? Mesh 400 ja kanthal 0.25. Pötkylå aika paksu ja keskellä vaan vähän tilaa. Vährmmän meshiä?
Paljonkos sitä lankaa on?
Kieppiä pois, täyttöaukon tulppaus.
sipsipussi: RSST:n ominaisuus, iso wickhole takaa tehokkaan wickauksen eli vaaditaan matalia ohmeja, tai juurikin ohuempaa meshwickiä. Kannattaa tarkistaa myös, tarviiko sieltä liittimen puolelta hioa kontaktia tasaisemmaksi. Tietysti modi millä tulitetaan on aina oma lukunsa.
Magnetolla ja melkeen täys akku. Joo laitan yhen kiepin vähemmän, raportoin mitä kävi :) On muuten 18mg:ssa aika raaka potku kurkkuun :D
Edit ja täyttöaukko tuplattu jo koska pitää pystyä kantamaan taskussa.
Uusi setuppi 3 (3/4?) Kiepillä tehty. Laitoin myös vähemmän meshiä. Toimii mutta.. maku katoaa, liian kuumana taitaa käydä?
Koitas tulittaa lyhyen aikaa pystyssä, ja kato alkaako kiinnityskohdasta hehkumaan plussa -tai miinuspäästä. Jos näin on, niin yritä saada se välimatka mahdollisimman lyhyeksi painelemalla varovasti vaikkapa talttapääruuvarilla vastuslankaa meshiä vasten. Vastaavasti miinuspuolella pitäisi lanka olla siten että mahdollisimman vähän roikkuu ilmassa. Sehän saa olla aton dekkiin kosketuksissa kyl.
Näiden RBA-vermeiden kanssa oon pikkuhiljaa tullu siihen lopputulokseen, etten jaksa tyytyä yhteen. Tälle aamua oli puhdetöinä jo ennen kuutta tullu väsättyä Ikarukseen toinenkin setuppi, eli nyt on dual wick dual coililla. Eilen väsäsin Bullyyn tuplawickin tuplakiukaalla. Yksittäiseen wickiin lähes poikkeuksetta teen dualcoilin. Se vaan toimii. Ikarukses makua tuli ~30% lisää mokomalla virityksellä? :D Mutta on aikamoista rääkkiä akulle 18350-koossa. Jokainen omalla vastuulla, tää on vaan mun juttu. :D
Tökin plussa(?) Postille lankaa ihan lähelle. Nyt toimii ja wickaa pystyssäkin sopivasti :) Jee toimii :thumbsup:
Edit. Ohmit siinä 1 paikkeilla, sais olla varmaan hiukan vähemmän? Tuntuu jos laittaa vielä yhden kiepin vähemmän palaa heti vai kokeilenko?
Kertokaahan miten vaikuttaa, ja mitä tehdä kun plussapostilta tuleva lanka huutaa punasena koko ajan. Muuten tulittaa niin vitusti kyllä, mut musta tuntuu että toi polttaa vähä tota makua. Vaijeri setuppi ja 400meshiä. Laitan koneesta kuvan tähän.Liite 7871
Taitat wickiä lähemmäs plussaa tai teet coiliin ?-muotoisen koukun wickin ja plussan väliin. Punaisena ei saa hehkua höyrytellessä koska tulee paskaa makua ja tarpeetonta throat hittiä
Eli lyhennät sen coilin matkan plussan ja wickin välillä mahd. lyhyeksi.
-Spellgoth
Ps: ihana laite tuo Moon!
Mitä se ylimääränen koukku postin ja wickin välissä auttaa? Pitänee illemmalla alkaa säätämää.
Ja toiseksi niin jos sulla on Moonista enemmänkin kokemusta niin saako tota jotenkin niin että se ei vuoda taskuun? Täyttöreikä pitää kumminkin ilmeisesti olla auki että wikkaa kunnolla. Muuten palaa maku. Mut jos se on auki niin ei pysty kallistelemaa ollenkaan tai vuotaa heti.
Ei tarvii olla auki. Ittellä kyllä wickkaa kiinnikin. Se koukku lyhentää vastuslangan matkaa tyhjän päällä.
-Spellgoth
Nii.. Toimihan se hetken saatana...
VITTUUUUUUUUUU!!! Joku turkulaine valmiina auttamaan idioottia?
Mulla on ollut muutama setuppi ihan samanlainen. Kyl se sieltä katoaa kun säätelet sitä lankaa. Se voi välillä ottaa oikeestikkin pataan, mut se on vaan väänneltävä niin kauan et se skulaa.
Mä luulen että tää helpottuis jos oikeesti sais kattoa jonkun osaavan ihmisen tekevän setupin. vaijerilla mennään siis nyt.
Ilman sitä mun setupeista ei tullu oikeesti paskaakaan.
Harmi kun en oo viel tehny sitä agan setupointivideoo, mut koitan tänää tai huomenna saada sen kasaan. Jos vaan tarvikkeet tulee
Huomasin että D luokan kanthali palo poikki koko ajan tai hehku jostain, A luokan kanthalilla ei noita ongelmia pahemmin ole ollut.
En nyt tiedä auttaako tämä mitään, mutta tossa on pari kuvaa toimivasta setupista, josta pitäisi käydä ilmi sen "ylimääräisen lenkin" tarkoitus plussapäässä:
http://i9.aijaa.com/b/00393/12537006.jpg
http://i3.aijaa.com/b/00469/12537007.jpg
Tuosta näkyy myös tuo wickin taivutus, jolla saadaan matkaa plussapostilta lyhennettyä.
Suosittelen hankkimaan 0.25-0.32mm A1 Kanthalia, jolloin saat helpommin matalammat ohmit ja nuo paksummat langat eivät myöskään pala niin helposti poikki.
Mistäs kupariverkosta olet käärinyt?
Ihan SS:ää on, mutta koska kevyt tohotus likojen poistamiseksi, sekä kännykamera, niin lopputulos näyttää kuvissa tuolta. :D
Otin pientä taukoa väsäämisestä ja äsken otin asiakseni tehdä toimivan setupin Moon:iin.
(Mahtava laite muuten!!!)
Otin vaijerinpätkän pihdeillä kiinni ja taivutin varovasti pieneen kulmaan tosta kohasta missä menee tankkiin sisään. Uus meshi päälle, rullaus, tohotus, nestepoltto x3, coili päälle ja VITTU KERRALLA!!! Ette usko mitkä löylyt tuosta nyt saa!! Tai varmaan osa uskoo, mut VOI JÖSSESHUH!!!!!!
Tämän kunniaksi alan tekemään ruokaa ja kuuntelen erittäin hyvän biisin läpi.
Koittakaas teki? Kyseessä siis YKSI biisi.
Ictus - Imperivm - HD - YouTube
http://youtu.be/sxZV2T1PnZA
Olisiko tämä Omega mulqvistin juttu? Ainakaan ei tarvi reikiä tuunata.:D
http://www.vaporbombz.com/Omega-Atomizer_p_8.html
Varsin kivan näköinen ja reiätkin tuntuisi olevan mukavan kokoiset :D Hinta tosin turhan suolainen ja tuossa ei taida olla läpivientejä posteissa, se jos jokin ei ole koskaan mukavaa tehdessä usempaa coilia.
Kuonainen setup + ei välineitä/tarvikkeita uuden tekoon = coilin puhdistus teräsvillalla ja vedellä.
Eli mulla oli vanhahko (noin 2dl nesteitä kokenut) setuppi domessa kiinni ja höyryt rupes maistuun aika epämiellyttäviltä.
Joten minä sitten nokkelana poikana päätin, että kai tuon nyt saa puhdistettua tuosta kaikesta ryönästä mitä siihen coilille oli kertynyt.
Otinpa siis käteeni domeni sekä palan teräsvillaa jolla hinkkasin ensin coilin puhtaaksi ja sitten juoksevalla vedellä edelliset nesteet, teräsvillan ja karstan jäämät pois.
Lopputulos oli lähes uudenveroinen setup ja omaksi ilokseni se vielä toimi käsittelyn jälkeen aivan täydellisesti.
Alle 20snt säästetty, HURRAY!
Pistäisin kuvan, mutta nokialaisen kamera ei suostu ottamaan tarkkaa kuvaa tarpeeks läheltä.
Tuo Fogger2 pääsi kyllä TÄYSIN yllättämään, olin siinä, virheellisessä, mielikuvassa, että vain Fogatti-kopio, mutta Toddin revikka paljasti, että kyseessä onkin jotain ihan muuta, ehkä Taifun olisi lähimpänä tosin toi "höyrypiippu" muistuttaa kovasti KF Liten vastaavaa.
Eniveis potentiaalinen vekotin microcoilille & pumpulille, drippaaminen toki kivaa, mutta se nestepullo joskus hankala.
Samasta syystä itsekkin odotan sitä. V1 oli ilmeisesti täys susi ja siksi jäi pois mun tutkasta muta V2 vaikuttaa mielenkiintoiselta. Pakko se on kai tilata testiin
Pitkästä aikaa halpis-ato, jota voisi testatakin. Voisi piruuttaan Puffilta tilata, ei ole rahallisesti iso riski vaikka olisi ihan paska.
Möh. Varmaan kysytty tätä miljoona kertaa mutta mikä olisi hyvä 22mm silica ato?
Löytyykö markkinoilta muita "amatööristä ammattilaiseksi"-atoja, kuin Lavatank/Lavagen eli aloittelijaystävällisestä muodosta päivitettävissä ammattilaistakin viehättävään muotoon?
Esmokella taisi joku konsepti tosin olla.
Evodin bcc-atoja syövästä Taifunin tapaiseksi nestesyötön ja imuvastuksen säädöllä olisi aikas killeri, mutta taitaa jäädä yksisarviseksi.
Posti toi EA:n Nebulan? Kirjotan huomenna vähän mietteitä kun pääseen tutkimaan vielä tarkemmin. Sanotaan lyhyesti ensihätään, että voin suositella, mutta pienillä varauksilla :D
-> Löytyy Nebulan ketjusta
Ei viitsi Puffin ketjua turhaan tukkia tällä, mutta kertokaas, onko tuo Arnold klooni jostain?
Oisko Arnoldista? :rolleyes:
http://youtu.be/TtdtAI6dunk
Natseja ei tueta.
Selvisipä tuokin, menee siis listalle "Ei kiitos".
Plus tuolla hinnalla ollaan miltei jo homokivassa kiinni.