Kyllä olen tohottanut täysillä kaikkia cartoja ja hyvin 357 atokin pelaa.Ei ole mikään kilahtanut vielä.
Printable View
Kyllä olen tohottanut täysillä kaikkia cartoja ja hyvin 357 atokin pelaa.Ei ole mikään kilahtanut vielä.
Tietääkö joku eurooppalaista kauppaa, josta tuon boosterin voisi hankkia? Totally Wickedillä näyttää olevan lopussa tuo Tornado Booster.
Viimeksi kun ostin oli loppu,mutta tuli lisaa parissa viikossa.katsoin joka päivä sivustoja ja ostin kun tuli.
Nostan hiukan tätä ketjua ja kyselen boosterista käyttäjäkokemuksia. Minulla on nyt noita ego-akkuja hankittuina... liekö kahdeksan, 900-1100 mah. Enkä millään haluaisi siirtyä enää kaikenmaailman modeihin tai muihin sellaisiin lawatubeihin ja erillisiä latureita hankkimaan. Eli olisiko tästä boosterista lisäpotkua antamaan?
Käytän akkujen päässä DCT-tankkia, 6ml, ja siihen vaihtokarttoja, 1,5 ohmia ja lisäksi Smokin eGo Mega Dual Coil carttoja. En siis halua tämän vehkeen kanssa yhtään enempää häärätä, kuin tarpeellista :) Rööki pitää olla aina valmiina kicksit antamaan.
Tämä yhdistelmä on kyllä toiminut moitteettomasti... aina kun uuden carton vaihtaa. Alkaa sitten himohöyryttäjällä kuitenkin aika pian korisemaan tai höyryt loppumaan.
On muuten hylätyt cartot pakkasessa, kuten täällä joku neuvoi. En ole vielä testannut, heräävätkö ne siellä henkiin.
Toimii hyvin ainakin minulla.Tyytyväinen olen ollut laitteeseen.
Vielä haluan sanoa, että laitteen ulkonäöllä ei ole mitään merkitystä, kunhan se toimii. Vaikka olis metrin mittainen. Voin kyllä käydä siitä kaukoputken päästä imaisemassa. Lisää kokemuksia?
Hyvin tuntuisi rokkaavan noin yleisesti, mutta osalla akuista tulee ongelmia, esimerkiksi KGO ei halunnut toimia Boosterin kanssa.
Mutta nyt siis minulla toimivat vehkeet, ego-akkuja, DCT-tankki carttoineen ja lisäksi Smokin mega dual coil- carttoja. Lisäpotkua kuitenkin haen höyryn tuottamiseen. Se uusi kartto antaa muutamaksi päiväksi kunnon höyryt, vaan sitten se hiipuu. Kysyn uudelleen kokemuksia, onko boosterista apua tähän ongelmaan?
Vai olisiko parempi nyt sitten tutustua modien maailmaan? En millään jaksaisi. Tämä on ollut kuin latinankielen opiskelua koko alkuvuosi. Joku sanoi, että osta merkkituote. Milläs ostat, kun et tiedä mikä se merkki on!
Siinä mielessä, että ostoaikeissa oli pelittävä vehje, ego-statuksella ja yhteensopiva cartojen yms. kanssa. Ei se sitten istunutkaan, välikappaletta piti Puolasta asti tilata, kun sivuillenne ei sitä 901-sovitetta koskaan ilmaantunut. Akut sinänsä olivat aivan toimivat ja odottavat tuolla käyttöään... parempien poksahtaessa.
Atot kiehuivat loppuun parissa kuukaudessa.
Auttakaa nyt mummoa mäessä! AIKAA ei ole yhtään tuhlattavaksi näihin sähköröökijuttuihin, kunhan kunnon röyhyt saisin välissä imaista... ja siksi boosterikokemuksia kyselen.
901-yhteensopiva selvisi vasta myöhemmin... egoa luulin ostavani.
Mutta boosteri-kokemuksiin. Huhuu, onkos täällä? Eli kannattaisko tuo nyt sitten hankkia egon jatkoksi ennenkuin ostaisi modeja sun muita vempaimia?
Boosterikokemuksiin ...
Minulla 6kpl aitoja 1000mAh egon akkuja+boosteri ja lisäksi yksi modi eli MadVapesin VV boksi.Muuta ei tarvitse minun mielestä.5kk noilla mennään ja mennään niin kauan kun kaksi akkua jäljellä.Sitten mietin ostanko jotain vai lopetanko höyryttelynkin.
Boosteria en iskisi halpisakun ja kopion keulille sillä voi hajota ja takuu ei korvaa.Sen verran arvokas laite,mutta toimii kuten luvattu.Lisäksi minulla on 550/550 adapteri siinä kiinni,jottei carton vuotaessa nesteet hajoita sitä.
Kannattaa odottaa sillä kohta hinta laskee sillä tulossa uudempi parempi versio.
http://artisanvaping.com/?page_id=188
Kyllä minäkin tuon boosterin hinnalla ostaisin mieluummin vaikka uudemman lavatuben (jopa halvempi?).
http://www.ecigwizard.com/shop/en/po...ltage-mod.html
http://www.ecigwizard.com/shop/1089-...oltage-mod.jpg
Totta juu, mutta tossa viuhuukin se Boosterin olennaisin pointti ohi, eli se, että ei tarvi päivittää siitä Egokannasta muihin laitteisiin. Esimerkiksi Lavaan siirryttäessä tarvii huonoimmassa tapauksessa hankkia kaiken, eli modin lisäksi laturin, akut ja tarvittavat lisät, eli mahdollisesti kartoja ja tankkeja.
Ja toinen huomio: Boosterissa on vähäsen samaa vikaa, kuin Ruuvarissa, eli olivat saapuessaan markkinoille kehityksen kirkkainta kärkeä, mutta nyt juna on ajanut armotta ohi.
Nostalgiaa nuo ovat.
Viimeistään tuo Joyetechin Twist taitaa ajaa tämän boosterin suohon
http://www.esmoke.fi/product/164/joy...-1000mah--akku
Riippuu vähäsen. Mielestäni Boosterissa kun ei ole rajoitinta, eli 4,8 jänöä kaikelle. Koska ei ole skooppia en voi varmistaa Egolla, mutta voisin ruuvata tuon kiinni Bombshelliin ja tsekata.
Se vaan on laite jolla tehdään perus egon akusta VV laite joka toimii hemmetin hyvin ja vaikka akku ja tai akun kytkin hajoaisi boosteri toimii,kun heittää kiinni toiseen akkuun.Jos VV modi hajoaa se on sitten hajalla.
Huom suositus on todellakin aidot akut sillä voi kärähtää muilla laitteilla eli omalla vastuulla niihin.