Siis tuossahan on mitä todennäköisemmin niin, että se on alunalkain ollut "1ohm duali" - mutta mitä itse huomannut, niin ekojen pulssien jälkeen tuo yleensä tippuu jonninverran. Myös oikkarit on hyvä tarkistaa :)
Printable View
0.4 dual ja 1.5mm ilmareikää pöhisee kyllä
No eihän tää lavatube jaksa edes 4,3v saada dualcoilia hehkumaan :)
Ei lavatubea ole tehty pienille ohmeille. Suosittelen single coilia ja ~2 ohmia tai sitten mekaanista modia pienille ohmeille.
Mitkä asiat aiheuttavat oikosulun(ilmeisesti siis sellaisen joka saa ohmit pomppimaan eikä varsinaisesti toimintaa estä)? Väistämättähän tuossa kahden coilin kanssa "jokin osuu johonkin." Ihan kylmiltään tuon ohmiluvun tsekkasin, taitaa olla jopa 0.1 vähemmän koska katsoin Vamolla ja se tuntuu näyttävän sen 0.1 verran yläkanttiin kun muihin modeihin vertaa.
Kyllä sen saa olemaan osumatta jonkin johonkin. Mulla on bullyissä pieneen tilaan tehtyinä kaksi coilia ja olen kuitenkin näissä hommissa ihan räpylä.
Saako Silver Spaniard TeleScopic modia stäkättyä kahdelle 18350 akulle?
miksi pitäis stäkätä?
Jotta sais enemmän voltteja dualcoilille
tee joku 0.5 dual coili niin menee ihan yhellä akulla ja saat tarpeeks kovat löylyt
thänks :thumbup:
http://www.e-cigarette-forum.com/for...e-dsc00179.jpg
Kuva e-cigarette-forum.comista googlen kautta.
Tuon tapaisen n. 1,5cm aika paksun umpitukin kietaisin kiinni. Tarkoituksena jalostaa tämä vekotin tuleviin DIY nestetesteihin. Ajatuksena oli, että meshille ~5 tippaa joista saa maistiaiset ja sitten kuivapoltolla maku kokonaan pois. Kokeilussa valmistnesteet hawaii -> terve -> strawberry milkshake -> hawaii, eikä aikaisemmista nesteistä minkäänlaista vivahdetta.
Toimii! :thumbup:
Juuri tämän takia itsellänikin käytössä kaikissa (köh kahdessa) drippereissäni on mesh setuppi (köh silica ytimellä*) ja maku on loistava ja helposti voi laittaa uutta kehiin.
Pitää tämä IGO-L varmaan hommata, ellen sitten ratkea tuohon AGI:iin koska se näyttäis aika kivalta Naturalin nokassa á la 22mm halkaisija.
*Drippailen kerralla 10-15tippaa ja silicaytimen ansiosta setuppi kerää kaiken litkun talteen Domen&Smok RDA:n pohjalta.
Onko joku porannu noita ilmareikiä isommaks näissä? Tekis mieli ostaa leikkikaluks testiin yks tommonen ja porata siihen kaks 2mm tai 2.5mm ilmareikää. Quad tai dualcoili siihen sitten.
Pohdin tässä Jali ihan samaa... Missähän mun pora on?
En mä tommosella mitään muuta tekis, mut tommoseks järjettömäks savukoneeks sen vois ostaa :D
2mm silicaa nelinkerroin ja 3 kieppiä 0,25 kanthalia. Ohmeja tulee siinä yhden kieppeillä ja toimii mekaanisen modin kanssa oikein kivasti. Ei ehkä ihan yhtä kova höyryntuotto kuin dual coililla mutta kurkkutuntumaa piisaa ja meikäläinen ainakin huomattavasti mieluummin vääntää noita sinkuloita näillä näpertämiskyvyillä.
Itselläni tuplacoili kolmella kiepillä ja 0,20mm kanthalilla. Meinaa kanthali vaan napsua poikki?? Tämä siis silver spaniardin nokassa.
iglu tuplacoili :)Liite 6694Liite 6695Liite 6696
Väänsin korkkiruuvilla ilmareikää piirun verran isommaksi ja viilasin tolpat matalammaksi että ilmavirta osuisi paremmin coiliin. Toimii. :esmoke:
Pikkusen helpompi kiinnittää näin. Itsellä ainakin kanthali tuppaa lipsumaan kovasti ruuvien alta.
wau! noin pitäisi olla joka dripperissä. <3
Ite taas en tykkää noist läpivetorei'stä ollenkaan.
Ei langat mihinkään lipsu ku heittää yhen kiekan tangon ympäri.
Eli makuasioita sano muori ku kissan kusta joi.
Samapa tuo mihin ne langanpäät kiinnittää.
Iglu saapui, asaplollina 3mm silicasta kieppi ja hyvin höyryttää (2,2 ohmia neljällä kiepillä 0,2mm kanthalia). Miksen perkele aikasemmin tämmöstä ostanu...
http://i.imgur.com/wrQOVDV.jpg
Piti testata tähän dual coilia. 2 x 1,7 ohm = 0,85ohm. Alkuperäinen ilmareikä porattu 2mm ja samanlainen toiselle puolelle. 3mm silikaa 3 kerroin molempiin coileihin. Aika päräyttävät höyryt muutaman sekunnin imuilla...
https://lh6.googleusercontent.com/-O...C054CA9BFF.JPG
https://lh4.googleusercontent.com/-p...6FD3B850D9.GIF
Höh, olin hieman liian kovakourainen ja omasta napsahti miinusposti katki juuresta.
Ei tarvi kahta kertaa miettiä laittasko uuden tilaukseen, tässä ollu paras vastine rahalle mitä vielä tullu atoja vastaan. (jos pullon kantaminen mukana ei haittaa)
Jonkun smartdrawtuben ostaneena hommasin samalla myös Iglun puffista. Näppituntumalla diggaan pirusti enempi kuin esim. Smokin rda:sta. Esteettisesti, sekä myös ruuvien ympärillä kantsun kietaisu kelpaa loistavasti. Ja myöskin pysyy siellä tosi hyvin, tiedä sitten miksi sekin aiheuttaa joillekin ongelmia... (ks. Yakon posti ylempää)
Matala, saa helposti suht lähelle ilmareikää vastuksen, ja ennen kaikkea ilmareikä pelkästään sivussa. Toki se voisi ylempänäkin olla tuolla sivussa, niin olisi lähempänä heti vastusta ja saisi ruutata vielä enempi nestettä sisään - jota menee jo nytkin pirusti.
Vankan tuntuinen laitos. Peukku ylös, ja hinnalle myös!
E: Paras hintaluokassaan drippiatoista. E2: Nojoo, tajusinpas jo miksi porukka viilailee tuota toista postia...
http://i11.aijaa.com/b/00188/12425291.jpg
Ensimmäinen yritys rattlesnake-wickiä ja noh... Ruma ku petolinnun perse. Toimii kuitenkin erittäin hyvin, vaikka coilia pitäs jotenkin saada paremmin liki ilmareikää.
Ite sorruin samassa tuskassa käyttämään hopealankaa että sain coilin lähemmäs ilmareikää....
Liite 7508
Igo-L ja quadcoil:esmoke:Liite 7519
Omassa Iglussa jotain vikaa, ei välillä ota kontaktia ollenkaan. Onko teillä muilla plussa- ja miinuspostit samalla korkeudella? Minulla ne on vähän eri korkeudella.
Olisiko kenelläkään kuvaa omastaan, jossa näkyis miten paljon plussatappi tulee kierteiden päästä ulos? ;)
Näyttäis olevan toinen vähän korkeampi noista tapeista.
Kyllähän tuo reikien poraus oli näin jälkeenpäin ihan turhaa ja "hankaluus" johtui harjoituksen puutteesta. Ei reijityksestä mitään haittaa ole muttei siitä kyllä oikein mitään hyötyäkään enää ole:D
Nyt on quadcoil paikallaan ja ohmit siinä 0.2-0.3 ilmareikiä 2x2mm. Höyryä tulee kyllä todella reilusti. Samaan en ole vielä yltänyt mitä jotkut sankarit youtubessa, vaikka olen kokeillut puhdasta vg nestettä ja kokeillut suunnata ilmareikiä vaikka miten. Pitänee varmaan vielä suurentaa nuo ilmareiät 2.5 kokoon.
Ei voi kyllä käsittää miten ne saa tulemaan noista höyryä niin saatanasti. Pakko kyllä koittaa itsekkin vielä parantaa.
Plus että videoinnissa käytettävät valot hyvin helposti korostaa/vääristää höyryn määrää vrt. normioloissa. ;)
Jep. Imepäs suoria keuhkohittejä ja kuvaa itseäsi tekemässä sitä. (Kuulostipas rivolta) Sen jälkeen katso miltä näyttää, veikkaan että aikamoiselta.
Oon just katsellu että näyttäis että aika moni noista "megapilvi" miehistä vetää suoraan keuhkoihin. Pitää vielä kokeilla jos virittäis tuohon tipin missä riittää sisähalkaisijaa kunnolla, ku tuntuu että tuo normi tippi alkaa rajoittaa höyryn määrää.