-
Vs: Wingnuts premium e-liquid: Ectoplasmic V2
No ni neste kans tuli otettua testiin 30ml määrällä. Ei niin mun juttu ollenkaan, myyntiin menee osa kavereille. En tiedä mikä sitrus Fairy tosta tulee mieleen, mutta jotenkin ei jatkoon tällä kertaa. Bogen SR lyhyitä oli toi millä testasin. Toisen mahdollisuuden annan tolla Kangerin T3:lla. katsotaan sit mutta veikkaus on jo :(
-
Joo elikkäs Kangerilla testit jäi :o Ectoplasmic oli alta kuudessa tunnissa syövyttänyt driptipin ihmeelliseksi ja siitä sai raaputtaa pehmoista ainesta irti :-\ Jos tosiaan noin saa syövyttämään, niin vedän mielummin kartongin norttia päivässä kun höyryäkään tota PASKAA! Tosin voin päätökseni, ehkä voin kumota kun näen TARKAN TUOTESELOSTEEN AINESOSISTA!
Nyt meni kyllä rahat hukkaan pahemman kerran, koska eihän tota voi eres kaupata kellekkään!
-
Wingnuts premium e-liquid: Ectoplasmic V2
Ihan uteliaisuudesta....
Jos sen saisit, osaisitko tulkita?
-
Ei ne muoviset mitään kestäkään. Hanki eurolla alumiininen.
-
Lainaus:
Alkuperäinen postaaja
Troll from behind
Ihan uteliaisuudesta....
Jos sen saisit, osaisitko tulkita?
Joo vaikia sanoa ku sain kakkosen amiskorkean kemiasta ??? tarttis vähä pänttäystä taas eka :D
Lainaus:
Alkuperäinen postaaja
laonovi
Ei ne muoviset mitään kestäkään. Hanki eurolla alumiininen.
Niin ja kun sain sen kakkosen, niin en heittämällä osaa sanoa kuinka keuhkot ton kestää ??? Voi joku tähän vastata kyllä jos joku osaa? Heitti kyllä muutaman kaljan boostin voimalla epäilyksiä miksi tota sähköröökiä juurikin terveysviranomaiset yrittää bannata?
-
Älä sotke altistumista nesteelle ja höyryille keskenään. Keuhkoihin tuskin nestettä pääsee, tipille kyllä.
-
Lainaus:
Alkuperäinen postaaja
Troll from behind
Älä sotke altistumista nesteelle ja höyryille keskenään. Keuhkoihin tuskin nestettä pääsee, tipille kyllä.
Juurikin koska niitä aineita ei ole niin en kyllä osaa heittää reaktyöyhtälöä mitä palamisessa tulee höyryksi. Aines kun palaa niin siinä tulee samoja kyllä loppu tuotteenakin. Kun tollaisia noinkin syövyttäviä aineita on niin kyllä olen hieman varuillani.
Tosiaan mainitseppas viranomainen joka näitä nesteitä valvoo ETTEI KUKAAN ESIMERKIKSI MYI VAIKKA BENSAA?
Ps. huoltisikalta kun hain lisä juomaa, niin en norttia nyt heti osatanu korvikkeeksi :)
-
-
Lainaus:
Alkuperäinen postaaja
Troll from behind
Huoh.
Mie oon ahven.
Noihan ne helluntailaisetkin päätöksen tekee "keskustelulle" :)
-
Alkoi hitusen haiskahtaa troolaukselta, pahoitteluni, jos erehdyin.
-
Ei mulla ainakaan muovitipit ole sulanu. Eikä ole mitään haittavaikutuksia tästä litkuata ilmennyt vaikka lähemmäs 150ml tullu höyryteltyä. Ei tämä riko edes halpoja muovitankkeja.
-
Lainaus:
Alkuperäinen postaaja
Ortep
Ei mulla ainakaan muovitipit ole sulanu. Eikä ole mitään haittavaikutuksia tästä litkuata ilmennyt vaikka lähemmäs 150ml tullu höyryteltyä. Ei tämä riko edes halpoja muovitankkeja.
Mielenkiitoista koska kumminkin ne tulee muoviputeleissa muutenkin. Mun driptip oli niitä läpinäkyviä mitä on nyt tullu mukana noissa kartontankki jutuissa. Olen niitä kauan välttänyt mutta kun jaksoin ottaa ajatuksella, niin niistähän tosin näkee paremmin kuinka paskaisia ne on.
-
Eihän näissä hommissa minkään pitäis palaa (paitsi ehkä valon akussa), jos homma toimii. Jos taas jossain palaa, niin sulla on kyllä laitteissa vikaa. :D
-
Lainaus:
Alkuperäinen postaaja
Charun
Eihän näissä hommissa minkään pitäis palaa (paitsi ehkä valon akussa), jos homma toimii. Jos taas jossain palaa, niin sulla on kyllä laitteissa vikaa. :D
Joo sori oon vähä ottanu karjalaa :) Silloin kyllä siirtyy höyrynä samoja aineta mitä oli nesteinä, vaikkei käy täysi palaminen :(
Energiakaan kun ei nuan vaan katoa niin mihkäs noi myrkyt sitten menee kemiallisesti? Tämä muakin kiinnostaa.
-
Lainaus:
Alkuperäinen postaaja
Charun
Tais palaa käämit? Tai hihat ainakin? :P
-
Onkos joku testannu Jungle juissia? /OT
-
Lisää off topiccia: Tropical Breeze tuntuu olevan setupin murhaaja matskua. Täysin läpinäkyvästä tummanpunaiseksi siirapiksi sekunnissa...
-
Lainaus:
Alkuperäinen postaaja
m3iss3li
on
-
Lainaus:
Alkuperäinen postaaja m3iss3li
On testattu ja ihan kunnolla kun 30ml tuli höyryteltyä ja hyvää oli. Mentholin raikkaus yhdistettynä hedelmiin, toimii ainakin mulle. /OT
-
Lainaus:
Alkuperäinen postaaja
Ortep
On testattu ja ihan kunnolla kun 30ml tuli höyryteltyä ja hyvää oli. Mentholin raikkaus yhdistettynä hedelmiin, toimii ainakin mulle. /OT
Täysin samanlainen kuva. Tullu 25ml vedettyä jämät jäljellä. +1
-
Aika kiimasen värine litku :P
-
Mites oli, muistaako kukaan tuhoaako tämä neste kirkkaat tankit?
Kyseessä Kir faniksen small tankki terminatorissa?
-
Lainaus:
Alkuperäinen postaaja
waakneri
Mites oli, muistaako kukaan tuhoaako tämä neste kirkkaat tankit?
Kyseessä Kir faniksen small tankki terminatorissa?
Eikös tästä ole jo ollut tässä ketjussa että Kir Faniksen tankit (PMMA:ta muistaakseni?) ei kestäis..?? :D (Ei jaksa kaljapäissään selata) Itse tuupannut tän liemen halpis-DCT-tankkiin joka ainakin kestänyt, onko tuo nyt sit PP:ta materiaaliltaan..??
-
Kir fanisin tankki itellä ainakin räksähti odyssä tällä juissilla. En suosittele kokeilemaan :) Sensijaan makrolontankki kayfunissa tuntus kestävän
-
Tuntuma ois et kestää nää esim. Penelopen sameat tankit :P Kirkas odyn tankki ei kestäny pluidia ku päivän ja rupes halkeilemaan mut tää pluid on kestäny vajaan viikon ilman ongelmia :) Ja se on kyllä ärtsyä kamaa
-
Kiitos vastauksista, säästän siis tankkini ja vetelen ectot jatkossakin boge+tankki setillä.
Ois vaan saanut paremmat maut terminatorilla,ehkä :(
-
Käytä sitä metallitankkia? ;)
-
Kauan olette antaneet tän tuulettua? :P Riittääkö 3 päivää? :)
-
Nyt tuli tätä testiin ja pikakypsytyksen jälkeen maku on miellyttävä. Mulla oli käsitys että tää on väriltään vihreää :D
-
Lainaus:
Alkuperäinen postaaja
nakke
Kauan olette antaneet tän tuulettua? :P Riittääkö 3 päivää? :)
Näistä wingnutsin nesteistä kyllä yleensä huomaa heti mausta että onko neste valmista vai ei.
Esim. tuo Ectoplasmicin maku ja tuoksu tuntuis muuttuvan reilun viikonkin ajan hiljalleen jostain
kitkerästä sitrus Fairysta kohti maukasta appelsiininkuorta. Viimeisin erä minkä tilasin oli kyllä
herkkua heti saapuessaan.
-
Lainaus:
Alkuperäinen postaaja
tripleA
Näistä wingnutsin nesteistä kyllä yleensä huomaa heti mausta että onko neste valmista vai ei.
Esim. tuo Ectoplasmicin maku ja tuoksu tuntuis muuttuvan reilun viikonkin ajan hiljalleen jostain
kitkerästä sitrus Fairysta kohti maukasta appelsiininkuorta. Viimeisin erä minkä tilasin oli kyllä
herkkua heti saapuessaan.
Asia kunnossa :esmoke:
Antais nyt vielä viikon tuulettua sit :P
-
Aplarinkuori, hell yes. Ikenet vetääntyy ku niin kirpsakkaa, me like.
-
Ecto Cool ainakin raksautti lumitankin.
-
Tätä saapui jokunen päivä 30 ml jööti ja ensimaistelun tulokseksi sain appelsiinin kuoren ja pahvilaatikon sekoituksen. Ei ihan mun makuun varsinkaan tuo pahvi, joten ei muuta kuin tuulettumaan. Nyt näin reilun parin vuorokauden jälkeen pahvin maku on hävinnyt tuuletuksen tuloksena, mutta muut maut pysyivät muuten samanlaisena. Kaikista dominoivin asia tässä nesteessä on juurikin tuo appelsiinin kuori, sain jotenkin käsityksen että tässä pitäisi maistua myös lime, mutta sitä hädin tuskin erottaa. Maku ei ole kovinkaan kirpeä, eikä makeuttakaan ole hirveästi. Tämä on pelkästään hyvä asia nesteen all-day vape -potentiaalin kannalta. Tuhannen makeita nesteitä en pysty koko päivää höyryttelemään. Jospa tämä tästä vielä tuulettuessa parantuisi, muutoin asettelen kyseisen liemen sinne "ihan hyvää" -kategoriaan.
Joillakin on kuulemma tuossa nesteen pinnalla lillunut ruskea kerros jotain smäidää, mun saaman tuotteen kanssa on sama homma. Tuossa tuo on kellunut alusta saakka, eikä näytä ohentuvan tuuletuksen vaikutuksesta, eikä häviä edes apinanraivolla ravistaessa. Kandee aina ravistella tuota pulloa ennen käyttöä, niin ei tuu mitään mahdollisia makuhäiriöitä :)
Siinä pieniä ajatuksia tältä erää, päivittelen tilannetta jos maku muuttuu matkan varrella suuntaan tahi toiseen!
-
Sopivan hapokasta :) Piti oikein tilata lisää, kaveriksi iloisen punaista Ectofusionia, mansikka limeä, harmi että muovitankit räsähtää, kun näitä pulloja hiukan niille näyttää :) Kai tarttee koittaa saada toi Cobra taas tulille jos se on sillä tuulella...
-
Halpistankissa aplarin kuorta ja toistaiseksi kestänyt hyvin... Alkuun liian makeaa, mutta kun makuaisti turtuu, niin appelsiinin maku vaan voimistuu ja neste muuttuu aivan loistavaksi. Toivottavasti tolle nallekarkille käy sama.
-
Tämä muuten maukas neste,jota muutaman imasin ehdin maistaa,paskoi juuri uuden AGR-tankkini puolessa tunnissa..
-
Lainaus:
Alkuperäinen postaaja
tulinelisilmä
Tämä muuten maukas neste,jota muutaman imasin ehdin maistaa,paskoi juuri uuden AGR-tankkini puolessa tunnissa..
PP-muovitankit kestäneet ihan hyvin.
-
Yksi omista suosikeista. Välillä tuntuu jopa liian imelältä ja tahtoo tappaa kaikki muut maut suusta. Ei ehkä joka päivä vapeksi, mutta tällä olen maustellut niitä epämääräisen makuisia litkuja ja saanut muutamalla tipalla niistäkin höyryteltäviä ;)
-
Tänään tuli putelli Ectoplasmiccia ja pikasen vesihaudutuskypsytyksen jälkee on kyllä maukasta nestettä. Ei yhtään liian makeaa omaan makuun ja juuri sopivan kirpsakkaa. Tulee varmasti tilattua lisään. Plussana vielä toi aivan huippu väri, näyttää mahtavalta ProTankissa :)