cola on ihan jeees, tosin aika ohut maku... sais olla reilusti lisää colan makua....
Menthol on semmonen ihan ok .... aika spearmint mainen....
Printable View
cola on ihan jeees, tosin aika ohut maku... sais olla reilusti lisää colan makua....
Menthol on semmonen ihan ok .... aika spearmint mainen....
Itellä oli kans tota liquan omenaa ja oli kyllä nii hapanta et perskarvat meni kippuralle!
hmm täytyy muistaa toi. Tuskin tulee enään tilattua mut jos kokeilumielessä joskus :D
Omppu kirpakkaa vihreää omenaa, maku aika lähelle samaa kuin hapokkaat vihreät omenat on oikeastikin, ei yhtää paskempaa sopivilla volteilla hyvinkin maukasta.
Citrus Mix täysin identtistä maultaan mitä Vermillion River Florida Citrus Explosion. Liquan versio ehkä vieläpä parempaa.
Oli kans pullo tota Cuubalaista joskus taannoin, maistui ja tuoksui etäisesti lähinnä joltain popcornin kaltaiselta.
Parasta ikinä oli tuo Grape, aivan perfect höyry jos tykkää juuri näistä hedelmäisistä ja marjaisista karkkimauista.
7 pulloa eri Liquan makuja tilattuani ja niitä kulutellessa päätin jättää tämän marjamaisen hedelmän viimeiseksi, sillä kyseinen aito tavara ei ole koskaan ihmeemmin hetkauttanut tv-pöydän kulhossa viikonpäivät terttuna makoillessaan, väärässäpä olin! Haastan kaikki ostamaan Grapea.
liquan nesteet eivät ainakaan allekirjoittanutta ole miellyttäneet hirveästi. liian laimeita.
Mulla on ollu pari kertaa liquan tiramisua tarpeeks vahva maku ni voi lantraa niksalla! Ei tukkinut bogeja tai muitakaan höyrystimiä :D
lavatubella itekin pääsin aivan uuteen maailmaan :esmoke: mut silti tulee palailtua vanhaa egoon, yksinkertaistettuun nautintoon -- puhdas ato+tankki ja pätkis ;)
niin, itse asiaan... liquan nesteet on juu ollu iha hyviä, vanilja, usa blend/american blend, cola, traditional tobacco ja menthol :)
Liquan omena toimi itsellä. Ja kahvi tietenkin.
Liqua Grape on tällä hetkellä omassa tankissa ja ei vaan millään kyllä tunnu makua löytyvän.
Testattu niin twist + kanger t3 plus provari+karto+tankki.
Noh höyrystellään pois mutta laitoin tämän maun "ei hyvää" listalle. Liquan suklaa taasen on ihan mukiinmenevä. Ensi viikolla pitäisi sitten tulla VR:ää sekä fsusaa :)
Ei noi VR:ät ja FSUSA:t myöskään mitään takuuvalmistajia ole, monet pettymykset kokenut sieltäkin suunnalta, FSUSA Vanilla aikoinaan ei maistunut miltään myöskään (maistu puhtaalta baselta), Vermillionin Citrus Explosion ei ollut muuta kuin äklömakea tuhnu, parit uusimmat satsit Applewoodia ja Maplewoodiakin ihan turhaa tavaraa (ennen oli kaikki paremmin :D). Koht saa vielä nähdä, että onko Fruit Stripe Illusions VR:ltä yhtä huonoa kuin monet kertovat (jotkut puolestaan hypettävät).
Eli todennäköisesti jokainen erä on erilainen. Sillä muistaakseni Liquan nesteistä tuo Grape oli juuri kaikista maukkain ja paras.
Joskus myyjällä lorahtaa makua nesteitä sekoitellessaan vähän enempi, joskus vähän vähempi :( Tiesit varmaan että yleensä noi Usa-nesteetkin oikeasti sekoitetaan vasta myyjällä, esim Ecigwizardin tai Liberty-flightsin tiloissa jenkkilästä tulleista makuaineista :)
Ei meillä ainakaan. Pullotetaan kyllä gallonan kanisteresta pienempiin pulloihin, mutta valmiiksi tehtaalla sekoitettua tavaraa. Tuo tasalaatuisuuden tavoittelu lienee syynä siihen, että FSUSA ei enää myy nollanesteita extra flavorilla jälleenmyyntiin. Ehkä se "basen lorahtelu" ei olekkaan aina vahinko...
Libertystä ainakin kuulin sellaista legendaa ja oletin saman wizardin osalle. Mikä järki tässä lainsäädännössä taas, että Brittien kautta saa kyllä myydä Suomeen jenkkien niksaliemet, mutta jenkeistä ei saa ostaa suoraan Suomeen. Huoh.
Olin muuten aika lähellä teidän päämajaa/tukikohtaa viime Fuengirola-reissulla. 2.5km eikä raaskinnu tulla, piti olla kuormajuhtana noille naisille Myramareissa sun muissa pitkät päivät ;<
tuli tilattua tollanen 10 pullon valikoimalaatikko
liquan berry mix maistuu mun suussa vanhalle halvalle punaviinille...
vanilja ja kahvi on oikein mukavia, vielä 7 makua kokeilematta :)
Liquan Menthol on omalla tavallan pirun hyvä, mutta hieman "rajun" makuinen. Peittää miksattuna makuja todella hyvin!
Plandasin 100ml dekangin yrjöttävia :antismoke: minttu (50ml spear mint/50ml green mint) makuja ja 50ml Liquan 0mg mentholia, ja lopputuoksesta vain 20ml odottellee hätävaroina.
Vanilja oli alkuun hyvää, pitkässä juoksussa aika tylsä maku.
BerryMix on aivan huikeaa tavaraa. Vielä paranee kun antaa vähän aikaa ja enemmän voltteja! Sitä onkin nyt tullut semmoiset 100ml/kk vauhdilla.
Itse kokeilin myös tuota grapea, mutta ei omasta mielestä mikään järisyttävä maku elämys.. niinkuin ei myöskään tuo mansikka.
omena ROCKS :esmoke:
Classic (traditional) oli sellainen puhtaan perustupakan maku,aika onnistunut juissi.Tosin kun karto alkoi vanhentua,makukin alkoi jotenkin hiipumaan.Puhtaalla kartolla erinomaista.
Mul oli joskus ensimmäisten nesteiden mukana joku 24mg liquan traditional tobacco. Se oli sellaista punertavaa ja maistui mun makuun täysin joltain väkevältä kaneli/cinnamon-tyyppiseltä nesteeltä.
Puolet pullosta meni väkisin kiskoen ja loput ihan ok kun hommaan tottui.
Tästä tosin on aikaa ja nykyinen traditional on varmaan erilaista tavaraa.
Häätynee sitä berrymixiä kokeilla itelläki tulevaisuudessa. Mentholia vois kyllä kanssa testata. Eipä Liquan nesteistä juuri pahaa sanottavaa ole, siihen cuban cigar tobaccoonki totuin ku annoin sen ensin kypsyä ja löin sitte parin viikon päästä kartoon ja tankkiin. Ainoa sellanen mistä en perustanu juurikaan, oli mansikka, jotenki niin mautonta. Nyt kun oon näitä laitteitaniki pistäny uusiksi ja käytössä on lavatube, noi nesteet saattais maistua ihan eri lailla kun mitä sillon alussa perus 900mAh egoakuilla.
Igo-L dripillä liquan colaa mennyt jo 10ml. 3ml kengänlankaa ja pieni palanen meshiä coilien alle ja kyllä tärisee. Mukava kokiksen maku jää suuhun ja jos liikaa imeskelee, niin hampaissa samanlainen sokerinen olo. Vähän kun olisi päivässä sen 2x1,5l kokista kiskonut. Ton jälkeen ei tosin coca-cola juotavaksi maistu mulle ainakaan >_>
Mikä on näiden nesteiden pg / vg suhde? En löytänyt finnvapen sivulta.
Taitaa olla 70/30.
Pikainen kysymys: Mitkä Liquan nesteistä ovat kokeilemisen arvoisia? Kaikki menee paitsi sitrus.
^ Berrymix ja cola parhaimmat, omaan makuun ainakin :D
Liquan omppupomppu 9mg testissä..Harvinaisen hedelmällisen makuinen omppu..ei maistu millekkään omppukaramellille vaan todella aidontuntuinen maku..pitänee kokeeksi sekoittaa jotakin perustupakkamakua pieni siivu sekaan..pääsi perhana tuo traditionelli tupakkimaku loppumaan..mikä ei ollut hassumpaa sekään.
Kyllähän tästä ompusta rupeaa karkkikauppa ja synteettisyys maistumaan kun tarpeexi imeskelee ensipuraisun jälkeen..pieni ripaus tupakkamakua laatikonpohjilta..tälläkertaa TW:n vanhaa Red Label tobaccoa 24mg ihan pieni siivu sekaan ja pahin makeus hävisi..ihan hyvää..
Vanilja on toiminu itellä tähän mennessä, ei mikään yltiömakea, vähän savuinenkin. kurkkutuntumaakin on 18mg vahvuudella. mielellään päivän imaillu!
Ootteko maistellu noita Liquan tupakkamakuja? Mietin että vois tilata testiin muutaman putelin. Alkaa olla noita hedelmä- ja marjamakuja niin paljon, että pakko kokeilla välillä jotain muutaki. Tupakkamauista oon maistellu vain Dekangin TAB:ia ja RY4:ää.