.
.
Nyt jonkun pitäs pakottaa järkee myös intasten päähän.
.
Itelläkin olisi intastelle asiaa..
.
Pitänee tilata uke:lta yks 30w liposharkki mini serpentin kaveriksi, kunhan toimitus taas toimii.
.
Yritin jo! Mulla oli oma taistelu saada oikea tuote väärän tilalle jonka tilasin 19.5. Taisin kirjoittaakin muutaman viestin tonne rage-ketjuun.
Eikä auttanu vaikka direktiivi ei meillä vielä voimassa ole, heillä kuulemma on.
e. Ja kyse top capistä, ei edes nikotiineista. Eikä auttanu sekään että muut toimittaa edelleen.
ee. Loppuviimeks osan lähettivät monen mutkan kautta.
.
Ehkä vapersin pitäs kokeilla, tuntuu ettei yksityistä ihmistä uskota.
Ei tietoa kuuluuko varsinaisesti aiheeseen, mutta tuota tsekin maalta ainakin saa jotain vielä hankittua...
.
Itse olen ostellut tuolta sellaisesta putiikista kun vazecigareta/yourcigarette.. joku saksan kielinenkin sivu on... voipi olla kallis, tarvikkeissa, eikä 100 mg niksaa ole, mutta jotain jos jotakuta kiinnostaa... postit ei mahdottomat...
.
.
Just tilasin UKE:lta modin ja tuli kyllä luvattu ale..
Onko ne ilmottanu kauanko koodi voimassa?
Ite en löytäny ostettavaa rautaa, mutta valmisnesteitä kyllä.
.
Ei lähe 20% ainakaan nesteistä; eilen vielä lähti, mutta postitus ei onnistunut, pitäkööt tunkkinsa.
Saksasta onnistui juuri äsken Vapor Giant Mini BSM-meksun tilaus ja myyjänä oli royalvapor.de. En tilannut mitään muuta, joten en tiedä toimittavatko niksapohjiakin. Tosin heillä on myynnissä vain max 18 mg/ml-pohjaa, joten kandee tilata vielä muualta kun voi.
Toimituskuluiksi tuli DHL:llä 15 euroa. Ei siis halpaa, mutta pitäis sitten tulla kotiovelle ja "vähän" nopeammin kuin Kiinasta :D
Mites toi Greyhaze? Päästää ainakin maksuun saakka.
Koodi GH10
e. Oho olikin toi nikotiiniraja!
Custom Vapes, (UK). Ei ongelmaa tilatessa.