Alkuperäinen postaaja
tsukutsuku
Aamulla korkattu käyttöön. Melkoisen noviisi olen ja nyt tuli hommattua kaiketi laitteet kerralla kuntoon. Uusi Siegelei 150w, uudet akut ja tämä kaveriksi.
Tähän asti ollut Vamo V5, Protank ja Aerotank ja toki aluksi ne ego, karto, clearojutut.
Onhan tämä tosiaan hurja hyppy noiden jälkeen. Olen vaihdellut tehoja välillä 30-45w ja se tuntuu kyllä riittävän 0,5ohm päällä (oli suoraan paketissa kiinni) ja olevan jo kenties enemmän, kuin itse edes kestää.
Maganus lähtee rohisemaan pian laukaisun jälkeen kuin pieni raketti ja höyryt iskee keuhkoille, ennenkuin kerkeää edes "poskien" kautta niitä kuljettamaan, kenties tuon suuren suuholkin takia. Höyryt potkaisevat melkoisesti, kurkku kuivaa nopeasti ja toisinaan tulee tarve köhäistä. Makua on kyllä reippaasti ja tuntuu, että hyvät hatsit sai, mutta silti suusta ei tule juurikaan höyryä uloshengittäessä. Maku tuntuu painottuvan melko makeaksi helposti. En ole aivan varma räkiikö tuo ihan järjettömän pientä nestepisaraa höyryttäessä suuhun. Huulille jää ainakin lähes aina selkeästi nesteen maku, kun höyryt on imaistu. Laitos myös kuumenee huulien kohdalta todella lämpimäksi jo muutamalla lyhellä imaisulla jo näissä teholuokissa.
Nopsaa tällä ainakin kovemmatkin niksat taltuttaa, mutta en tiedä onko tästä nautintovälineeksi juurikaan. Tuntuu, että jo muutaman imaisun jälkeen tulee vähän ilmapäinen olo ja tekee mieli lopettaa höyryttelyt siltä erää. Vanhalla setillä diggailin kovastikkin leffankatselun ja pelailun ohella imutella ns. jatkuvasti.
Nesteiden suhteista en ymmärrä mitään. Bargainvapourin 100ml/12mg puteleita on tullut kulutettua jo useampi vuosi.
Pitää nyt vielä muutama päivä ainakin testailla tämän kanssa, josko tähän tottuisi tai pidempi käyttö parantaisi atopäätä - tuotetta.