Jesh, näillä näppäimin näyttää siltä, että uus modi + clearo kerkee tulla :). Ottakaa drippereitä matkaa ketkä semmosia omistelee, en ole koskaan kokeillut :D.
Printable View
Jesh, näillä näppäimin näyttää siltä, että uus modi + clearo kerkee tulla :). Ottakaa drippereitä matkaa ketkä semmosia omistelee, en ole koskaan kokeillut :D.
Katsotaan jos aikataulut täsmää niin mulla mukana pari dna40 ja sx boksia, useampi dripperi ja varmaan inaxin genny
Iteltä tulee pari dripperiä ja setupointikamoja sekä Subtank Mini ja pari nestettä testiin
Ja teekkistä ei tarvi näkyä...
Minkä verran tulossa porukkaa ja mihin aikaan?
Ite ainaki rupeen kulkeutuu paikalle siinä klo 19.00 aikaan, tiedä häntä milloin muut sinne eksyvät sitte :D
Koitan ite saapua paikalle 19 aikoihin
Kävikös sielä kukaan ilmoittamassa tulostamme? Huomennapas nähdään. Tulipas uus boksi ja atlantis sopivasti. Jos jollain on jo delta 2 nii ois kyllä kiva vertailla
oisko kukaan korkkisvaaran suunnalta liikahtamassa paikalle, saattasin tarvita kyytiä...
Mie olen lanttotieltä
no perkkale, ite asun täs sudentie 6ssa nii jos kehtaat napata kyytiin, monelta oot menos?
Jahas ollaanpa kuulolla huomenissa
montakos meitä on ny tulossa huomenna?
huikee MIITTI
Ihan sama vaikka oisin kahdestaan jonkun kans. Tipaton loppuu ja olut maistuu. Höyryt päälle vielä :)
Doddi, eli se ois sitte pari tuntia enää miittiin. Oisko kellää tuua mukaa vanhoja ego-akkuja tms ku kihlattu ei tykkää modeista vaa haluaa käyttää egotikkuja nii arvostaisin ihan helvetin paljon jos jollakulla ois lahjoittaa tai vaikka myyä laatikon pohjalle jääneitä egoakkuja tai vastaavia :)
Njoo puol seittemän on kyl liian aikasin itselle, kun vasta niihin aikoihin ruoka. Pyrin puoli kahdekaksi tulemaan paikalle omin kyydein. Upatkaa tänne jos päätättä jostain ihmeen syystä feidaa ennen sitä :D
Itse en pääsekään paikan päälle mut pitäkää mukava ilta.
meikä hyppää lova pihalle puolelta niin näemmä sit
Tulukaahan paikalle...
Tuloilla ollaan elekää hoppuilko :)
10min ja siellä
Millai miitti oli? Ottiko kukaan kuvia yms? :)
Mitään muistiKUVIA ei porukalla varmaan ainakaan ole? :D
Mukava meininki oli
Mukavaahan siellä oli, eiköhän sieltä isommasta miitistä tuu otettua sit kuvia :)
Tämäpä siinä olikin ideana, soittelen sinne ounasvaaran mökkien vuokraajalle varmaankin ensi viikolla ja kysyn hintaa sille aikavälille, en usko että hirveitä hintoja kuitenkaan niillä on, päivitän tietenkin hintatietoja tänne ketjuun ja voidaan etsiä halvempaakin paikkaa :)
ota sit mökin luovutus siivouksella ja viivästetyllä luovutuksella....
Olishan se lysti istahtaa tuntemattomien NAAMOJEN kans iltaa, monenkans kauppoja tehny postin kautta. Itellä nuo työt mennee vähä
miten sattuu, mutta kunnon rähinät rollossa kuulostais pitkästä aikaa hyvältä t:og from 90s
Hymiö... :facepalm:
Nyt on 14.-15. päivä vapaata. Onko joku muu menossa Oulusta päin? Mulla on auto johon mahtuu 5 ja kauko-ohjattu webasto, mutta mankka ei toimi :( Toki onhan tässä vielä reilu kk aikaa korjata se. Eriasia onko motivaatiota tehdä se :)
Miten tämä edistyy?