Tähän ei ole pakko osallistua jos tuntuu ettei pysty ;)
Printable View
Kostetaan sit Helmikuussa :laugh:
Eikö alunperin ollu tarkotus vetää ego+boge linjalla tammikuu?
Onhan tää sama ku tipaton tammikuu...
Mä ainakin vedän ihan samaan malliin nätisti niinkuin aina ennenkin. Tipattomat+ostamattomat on ongelmaisille rangaistus, helmikuussa juodaan ja ostetaan sit kaksin käsin [emoji6]
Ota välillä muumia :)
.
Ostin rdna40 noin.5min sitten :)
Taisin kans tilata eilen, ku Hanski pähkäili myykö vai ei.:)
Eee hemmetti nyt hokasin, mä voin olla teijän kaikkien osallistujien tukihenkilö. Eli kun tulee kamala himo ostella niin ETTE soita mulle vaan siirrätte samaisen summan millä ostelisitte tilille FI28...............
:laugh:
Pistettiin kimpassa tolle tilille rahaa. Loppunumeroita kun joutui arvailemaan , niin sorry jos meni väärin. :unsure:
Olis nytkin tulossa 11 pakettia maailmalta... Jos nuo tulisi tipoittain tammikuun aikana, voisi pärjätä.
Mutta vieroitusoireet varmaan olis kovat viimeistään helmkuussa kun ei ole tilannut mitään ja paketteja ei tupsahtelekaan tasaisin väliajoin...
Mulla taitaa olla tällä hetkellä 4 pakettia tulossa, osa tarpeellisia ja sit Marquis :D
Ei vielä näkyny tilillä. Oottelen kolme päivää jos sattus eri pankki oleen :) .
Kannattaakin odotella. Pelkän Teron aamuostoksista kertyi 1750€ ja minulta hiukan lisää.:)
5 pakettia matkalla, joulunpyhinä on liikaa aikaa istua koneella :crying:
Ryhmässä niin mukana! Jos feilaan, niin mörökölli minut vieköön ja egolla höyryttelen lopputammikuun.
Rikkooko sääntöjä jos tilaa toiselle? :DD ja siinä samassa vähän itsellekkin eikäku.. ;D
Egotikku kutsuu silloin :teaching:
Minä kyllä hyppään tähän remmiin vaikka tuo Hanskin hanamodi kiinnostais, en perkele osta enää mitään :D
Pffff. Ei mitään ostettavaa.:crying:
Hahaaa dibsit sulle jos en tykkää...
Varmaan haluut sen kaiffari 4 kokeilla?
Taidan jättää väliin tässä vaiheessa, ei oikein innostanut... Vähän sama kun keksittäis pyörää uudelleen.
Ja on melkein yhtä ruma kuin Squape.
Ilmoittaudun ihan sen takia et kerkeen Genen pajalle vaikka väkisin vielä tänä vuonna :D
Ja saan päätettyä minkä 26650 dripperin tilaan... Yhtä ja toista pyörinyt ostoskorissa, mut mitään ratkaisevaa ei oo saanut aikaiseksi.
Rankkaa. Löysin muutaman katiskan sentään.:laugh:
Alan kallistua tähän teidän leikkiin mukaan.. :(
Suzuki PV Fail Compilation: http://youtu.be/Twm01xLntvk
On se hyvä ettei kuulu mihinkään Lätäsguadiin. Ei pörssi kestäis sitä.:mellow: