Onnittelut puolivuotiaille, taas hieman vähemmän aikaa perseen irtoamiseen!
Printable View
Onnittelut puolivuotiaille, taas hieman vähemmän aikaa perseen irtoamiseen!
Puoli vuotta lähestyy, niksavahvuudet pudonnu 18-24mg - 6-8mg :esmoke:
Tänään paukahti tasan 6kk täyteen. Aika jeba!
yli puoli vuotta takana ,kerrasta jäi anaalilogiset, 18-24mg vahvuisilla nesteillä mennään edelleen :D
- JJ
n. 4 viikon päästä tulee vuosi täyteen ja hairahduksia ei ole ollut...täysin tyytyväinen olen ollut höyryttelyyn :)
Neljä kuukautta ilman tupangia. Yhtään kokonaista en ole polttanut ja vain pari kertaa maistanutkin jonkun toisen tupakasta parit savut. :)
Alla näkyy kokonaisaika, mutta alkuun oli laiteongelmia sun muuta, eikä motivaatiokaan ollut ihan paras joten välillä tuli analogisia vedeltyä. joskus yhden viikossa ja joskus pari päivässä. mutta seitsämän viikkoa sitten päätin että
nyt ei enää analogisia ja se päätös on pitänyt ::)
Laitteet tuli hankittua n. 2kk sitte. Ilman röökiä näkyy alla
Jaa kuinka pitkää? No pisin tainnu olla n. 23 cm. putkimodi mdcc kartolla... Haaskaa wappuwa!
Eipä muuten ole tullut mitatuksi, no laitetaan lisää jatkoja jos ei muuten piisaa :D
Mittaan kun ehdin...
helmikuun puolella alkoi höyryttely joten suht tuore höyryttelijä vielä...
Jos olen oikein laskenut, niin 5kk tulee kohta täyteen :)
Puolivuotis synttäri kahveet kohta tippumaan.
.
Nelisen kuukautta, mutta vasta äskettäin jättänyt pikku startteri egot sun muut taakse ja siirtynyt parempiin laitteisiin. :esmoke:
Kolmatta viikkoa mennään. Yks repsahduspäivä on välissä ollut kun nesteet loppu ja nikkikset tuli ja voitti henkisen kynnyksen ostaa tupakkaa. :esmoke:
Näköjään +5 kuukautta :o
3kk!!!! yhtään analogista menny :esmoke:
7. kuukausi tulee kohta täyteen, tupakit jäi samana päivänä kun eka höyryvehje tuli postiluukusta. Eikä oo paluuta.
3 tuntia sitte tuli 7kk täytee.
Kohta kolme kuukautta höyryttelyä.
5kk napsahti poikki :)
Juuri tulee täyteen pelkkää höyryttelyä yhdeksän kuukautta.Melkoisen hyvin pääsin tupakista eroon.Ehkä pikkuhiljaa tulee ajettua höyryttelykin alas,kun vaan tulee tarpeeksi päättäväinen olo.
Tuossahan se allekirjootuksessa seisoopi. 9kk taitaa kohta napsahdella, kun 23.8.2011 nakkasin askin nurkkaan, josta sen vaimo sitten poltteli pois. Kerran poltin humalassa analogisen, kun ato simahti kesken baari-illan. Oli sen verran kammottava kokemus, että soitin kaverille, jolle maksoin hyvät rahat siitä, että toi erikseen mulle autolla uuden atomisoijan.
Hmm.. Viime syyskuusta eli noin 8 kuukautta olen höyrytellyt. Välillä jaksoja on eletty analogisten voimin lähinnä heikon varustuksen vuoksi.
Vuosi tuli viime viikolla täyteen :esmoke:
Eilen 6 kk täyteen
Enneksi ei näitä tarvi itse laskea, tästä näkee http://banner.innovapetion.com/ProVapeSig_387.jpg
yhtään repsahdusta ei ole (backupeista pidetään hyvää huolta)
Muutama repsahdus on tullut, mutta nyt jo viimeiset 3kk ilman tupakkaakin ;)
eilen tuli 3kk täyteen...
2kk 8)
Helmikuun 2. päivä kun sain aloituspakkauksen ja litkut käyttöön, niin yhtään savua en ole ottanut. Nyt tätä kirjottaessa on 23.elokuuta, eli olen höyrytellyt 6kuukautta 3viikkoa. :esmoke:
Vuosi tulee pian täyteen. Tupakki on jäänyt ihan tyystin pois, mutta höyryäminen jatkuu. Ei ole tarkoituskaan lopettaa höyryämistä.
Sigu puhukoon puolestaan, jotain 8kk taitaa olla nytten :esmoke: eikä tee kyllä yhtään mieli palaa analogisiin! ja höyryämistä en lopeta! :D
ens kuussa tulee vuosi täyteen :)
Ihanan pitkään!
Joka aamu taputan itseäni olalle ja onnittelen savuttomasta eilisestä.
Höyryttelyä takana nyt noin 10 kuukautta ja siitä viimeiset 8 ja puol kuukautta on menty ilman ensimmäistäkään henkosta ilman norttia,hyvä minä :D
Aina joskus tulee mieleen että voisi koittaa perinteistä tupakkia,mutta sitten tulee mieleen ne kaikki yskimiset ja muut mukavat lieveilmiöt... ei suatana en kyllä ole nyt koittamassa kuitenkaan :antismoke:
Tasan kuukauden päästä tulee vuosi täyteen