OP as in Original Poster. Ja Kasarilapsi täälläkin.
Okei viisastuin taas hieman lisää...
Joskus vierestä seurannut kun avokki surffannut vauvafoorumeilla, sanoinkin että tuo AP on kyllä joku 20 lapsen äiti ja imettäjäguru, kun aina sen kirjoituksiin viitataan... siellä se AP taisi tarkoittaa "alkuperäistä postaajaa" tjsp! :D
Kävin sitten vielä jälkikäteen kattomassa niitä foorumeja ja siellä oli vaikka kuinka monta lankaa aiheesta: Kuka on AP?!
No kysympä nyt sitten hieman aihetta hipoen että mikäs tää IMHO sit on,sekin joidenkin viesteissä tuntuu olevan niin voimakkaasti ja isolla kirjoitettu.
In My Humble Opinion, eli nöyrä mielipiteeni (asiaan)...
Näin on vähän helpompaa kun viesti ei ole lainauksen sisällä kiinteänä osana toisen tekstiä.
"No joskuson kivasaada palautetta myös , en ole mikään pihtaaja jne... pistin tämänkin aiheen heti esille, kun niitä ko. laitteita on saatavana.TIEDÄN MYÖS AIEMPIEN KOKEMUSTENI PERUSTEELLA ETTÄ JOS ON TIETOA SE TÄYTYY PISTÄÄ KIERTOON.En anna mitään rippeitä kenellekkään vain pistän kyllä asian heti esiin foorumilaisten käytettäväksi,koska kuitenkin hyvin monet täällä osaavat monet asiat mitä itse en!(Osaan palojonkin asioita muttailmeisestienkirjoittaa)Täytyy huomenna yrittää pistää yhden uuden box modin testauksesta omamielipide ja mistä niitä on mahdollista hankkia. Täytyy vain luoda uusi aihejakirjoitettavaseymmärrettävään muotoon kunhuomauteltiin edellistäkijoituksistasitäsun tätä. Kiitos kun pistit palautetta Parhain Terveisin Tommy Vapeman@"
Kiitos sinulle on hyvä saada" joiltakin kivaa palautetta",eikä aina samaan tapaan: Tuohan on jo vanha juttu (vaikka kyseessä olisi jotain uuttakin)
Kunnon reilu meininki ja vapottelu kunniaan ps minä en paljon tuollaisista asioista kiusaannu.Minun mielestäni tällaisen Foorumin pitäisi kuitenkin olla ystävällistä niin kuin sanoit! Parhaimmat terveiset kaikille Tommy Vapeman@ :antismoke:
Voisitko Tommy nyt kertoa kansalle mitä uutta ja mullistavaa VVPV-laitteen elektroniikassa on mitä ei notnigsin sivuilla kerrota...
Notcigs.com julkaisee tekniset tiedot itse (7 days after release) expected release time/ date get start 18.01.2012 Ajankohtana kun toimitukset aloitetaan ja tuote vapautuu myyntiin ,mutta siitä ei ole kellään muilla kuin laitteen valmistajalla varmaa tietoa nyt vain mitä ne sen edellisistä vaiheista kertovat Usan alan foorumeilla n 50 sivua ! Varmaankin jotain uutta kun ne sille patentinkin hakivat ! Hieno oli edellinenkin versio tämä on kaiketi parempi? kun ne ei suostu edes pistään kuvia siitä sisältä? Sen kertiovat että kyseessä ei ole se niiden putkimodi tekniikka vain eri kuorissa (suoritus arvot samat),eihän niille mitään patenttia tai tuotesuojaa ollut hakusessakaan.Toivotaan parasta ja pelätään pahinta :D TV@
:antismoke:
Mua ei henk.koht. kiinnosta toi vehje kyllä ollenkaan, lähinnä kiinnosti se top-secret laite mistä puhuit siellä toisessa topicissa, missä enemmän tehoja kun darwinissa ja jotain mullistavia ominaisuuksia?
Jos sellaisen omistat niin mikset voi kertoa mikä se nyt on ja mistä niitä saa? :D
No sehän on tässä ,virtaa piisaa niin paljon kuin Imatran voima työntää :D :D :D
- Jyrki
Tämä ketju alkaa pahasti olla täynnä Ad hominemia ja metaa. Vanha slogan "homostelu privana" voisi tehdä tennaria vaikka meneekin aasinsillan kautta.
Vvpv kuitenkin ON venäläisen sputnikin kanssa höyryvuoden 2012 kuumottavimpia uutuuksia tähän mennessä.
Luin tota ECF foorumia kun rupes vituttaa tää Tommyn "maailman mullistavin tekniikka, mistä kukaan ei tiedä mitään tieto"
Vehkeessä on täysin sama suorituskyky kuin muissa Notcigsin modeissa... Omistaja itse sanoo: Yes All Pro line products will use the same pot and controller etc, so they will ALL have the same performance.
Eli suomeksi ja varsinkin Tommylle: Kaikki Pro sarjan tuotteet käyttävät samaa tekniikkaa ja omaavat saman suorituskyvyn...
Jos Tommy jaksat lukea tuota ECF:n ketjua kyseisestä vehkeestä, huomaat että tää kehitystyö on kulunut tuohon kuorien muotoiluun ja paranteluun...
noh.itellä oli tuo kyseinen box ennakko tilaukses jo 3kk sitte nyttemmin peruin sen ylihintainen,saman tasoisen vehkeen saa 20e.ei niin mitään tekemistä DARWININ tekniikan kanssa.varmaan ihan ok box-modi mut hinta ihan törkee.kyllä varmaan jossain vaiheessa tulee darwinin tasoinen ja parempikin laite sitä odotellessa :D
oisko aika laittaa ketju lukkoon :police:
jos tästä vielä jotain irtois?
http://25.media.tumblr.com/tumblr_lx...1xxfo1_250.gif
::) Kyllä täällä vielä muutamat "pikakakat" käydään pulisemassa, se on varma... :laugh:
http://pics.kuvaton.com/kuvei/poop_time.gif
Oliko Tommyllä muuten heittää linkkiä johonkin keskusteluun siitä Darwinin korvaajasta, eli uudesta mallista?
Jos toi tarjous on voimassa [shadow=red,left]muillekin[/shadow], niin pitääkin laittaa google tehokäyttöön... ::)
Käviskö toi Darwin 1 sulle?
Enemmän tehoa kuin Darwinista, muunneltavissa eri modeiksi, VW-valintamahdollisuus jne.
http://savepic.su/1074718.jpg
Speksit:
•Supply voltage - 3.2 B-4, 2B (one Li-battery).
•Output voltage range - 3.0 V-6 is 0V.
•The maximum supported output - 15W.
•Minimum supported by the atomizer resistance - 1.0 ohms
•Indication - two-digit seven-segment display and an external LED. When using the board, equipped with additional protection functions against reverse power indication by optional LED.
•Management - external button.
•Voltage stabilization mode - Yes, the menu is selected by the user.
•Selection step voltage - 0.1 V.
•Power stabilization mode - Yes, the menu is selected by the user.
•Selection step of power - 0.2 watts in the range 3,0-10,0 W 0.5 W in the range of 10,0-15,0 Tues
•Protection against unauthorized inclusion - Yes, on / off three short bursts.
•Low battery - Yes, four gradations of the battery condition.
•Ability to change the brightness of the main display - Yes, the menu, the five grades.
•Timer operating time heating mode - Yes, accumulating to 99ch.59min., Reset the timer from the menu.
•Ohmmeter - Yes, in the menu.
•Limiting the time of heating at a constant touch of a button in the operating mode - Yes, the heat - 15 seconds. When you press the button for more than 30 seconds, the device goes into standby mode.
•Protection against overheating of the power components - Yes, 60 ° C, with the indication.
•Short circuit protection on output - Yes, with the indication.
•Blocking of the cliff at the heater atomizer - Yes, with indication.
•Lock work if you can not maintain the specified voltage, or power - Yes, with the indication.
•Protection against reverse polarity of power supply - Optional, with an additional indication of tripping the LED.
Se on muuten totta, en ole ikinä saanu Darwinia kuumaks... O0
Tosta VVPV:n hinnasta...Otetaan pohjaksi Buzzin teknologia ja heitetään noi lisukkeet päälle, niin en kyllä pitäisi tuota pyyntiä mitenkään kohtuuttomana, pelkkä vv Buzzin teknologialla kun tekee helposti jo sen 100 taalaa ja ei, EI kannata vetää vertausta Lavan hinnasta, koska Buzz ja Lava nyt ovat periaatteessa samoja, mutta eroa on kuin yöllä ja päivällä. Vertailiu Ladan ja mersun välillä olisi suht lähellä totuutta.
Luonnollisesti hinta olisi eri, jos tämä tulisi kiinalaiselta hikipajalta.
That s right! Tuo on juuri oikeaa puhetta ja minun mielestäni tuo VV PV taitaa kuitenkin olla aika mukan oloinen ja kiinnostava laite
eikä myöskään yli hinnoiteltu ,kun ainakin varmaa on että viimeistelyyn on panostettu rankasti ja kokonaisuudessaan kiinnostava paketti.Mitä laitteen tehoon tulee niin minulle(Henkilö kohtaisesti) kyllä ovat riittävät.Hyvät Troat Hitit löytyy leveliltä 4.2-5.0V(riippuu tietenkin minkä ohm attya tai cartoo käyttää ) Monilla taitaa olla vain se teho tärkeintä, ei laitteen toimiva kokonaisuus.Noita tehoja kaipaan moottori urheilijana tietenkin, mutta vain eri laitteissa kuin vapotteluun tarkoitetuissa nautiskelu välineissä. Hyvä asenne sinulla on asioihin
Mulla itse asiassa on tässä tälläkin hetkellä testissä pari eri modia tuosta toisesta jo julkaistusta pistän tänne kaupalliset akkumodit osioon vinkin mistä saa todella hyvän laatuisen Box modin, mutta varmaankin heti ensimmäiset viestit on jotakin" bull shittiä" että toihan on jo vanha juttu ym.mutta kyseisistä laitteesta ei paljon jutustelua ole näkynyt tälläkään foorumilla!
Ei hirveästi huvita laittaa edes vinkkejä uusista laitteista ennen kuin olen itse ne testannut ja hyväksi todennut!toinen syy asiaan voi olla että joku" ISMO LAITELA" tietää asiasta jo kaiken ............. ps en viitsi laittaa mistään paskoista purkeista edes mainintaa foorumille,ettei vain kukaan osta vahingossa.En myöskään Kiinaisista hikipajalla valmituista modeista NIIN KUIN SANOIT MYÖS !
KIITOS PALJON,ETTÄ EDES JOKU ON KIINNOSTUNUT LAADUSTA EI VAIN HINNASTA JA SIITÄ MONTAKO LAVA TUBEE ON HYLLYSSÄ ps jos minun jokainen teksti lukitaan jonkun molopään vuoksi sitten muutetaan linjaa ja jäädään vain tutkimaan toisten juttuja kun ne tietävätkin jo kaiken niin pärjätköön itsekseen siitä eteen päin Parhain Terveisin TV@ :antismoke:
PIIPAAPIIPAA!!! poliisiedit : älä kirjoita lainatun tekstin sisään vastaustasi!!! :police:
Se on hienoa Tommy että tutkit noita laitteita ja kannustan täysin rinnoin, että jatkat niistä kirjoittelua tänne foorumille. Sillä ei ole merkitystä onko laite uusi, vai vanha, linkkejä vaan tänne jos ei ole ennen täällä edes keskusteltu. Toki silloin voi tulla kommenttia, jos samasta laitteesta on jo entuudestaan ollut ketju olemassa, mutta hakua osaat varmaan käyttää erittäin hyvin, koska näitä modeja löydät maailmaltakin kiitettävästi, joten ei pitäisi olla tätä vaaraa sinulla.
Lupaan ettei kukaan mollaa mitään, kunhan vaan kertoo olemassa olevat faktat faktoina. Esim. tilasin tämän laitteen (linkki), speksien mukaan kuulostaa todella lupaavalta. Tätä hehkutettukin jo paljon tuolla ECF:n foorumilla (linkki ketjuun). Enempää en osaa vielä kertoa, kun ei ole omakohtaisia kokemuksia, mutta lisää tulee kunhan saan laitteen hyppysiini ja on ensimmäiset testit tehty.
Tuolla tavalla ja big respect! ::)
Kerroit, että sulla on tälläkin hetkellä testissä "pari eri modia", niin voitko suoraan kertoa mistä modeista on kyse ja mielellään vielä linkit kauppapaikkoihin?
Ei muuten, mutta kyllä suakin ketuttais, jos kirjoittelisin että vapottelen tässä juuri "paria uutta maailman parasta e-nestettä", niin ja onhan näitä saatavilla ihan ETA-alueelta. Maut on kuin suoraan taivaasta, vajoan euforiaan ja unohdan jopa syödä, koska nämä maut vievät kielen kirjaimellisesti mennessään... haluisit varmaan, että olisin tekstissäni kertonut mistä nesteistä on kyse?
EDIT: sanoit ettet hirveän mielelläsi edes laita tänne vinkkejä uusista laitteista, joita et ole vielä testannut, niin miksi sitten niin hirveän mielelläsi kuitenkin puhut niistä täällä kaikissa eri sivulauseissa?
?
Täytyy kyllä sanoa kaiken tämän ihmetyksen keskellä, että oot sä kyllä Tommy @ :smoke: :antismoke: O0 :Dkyllä melkonen lainaaja.
Mitään et tee kyllä muille helpoksi.
Ja sitten niitä käyttökokemuksia itse modistakin. :D
Eli VVPV kolahti perjantaina laatikkoon ja viikonlopun höyryttelyt alkavat olla nyt takana joten jonkinlaista arvosteluakin voisi pukata.
Eli itselle tuli mustakylkinen malli messinkipäädyillä 510-liittimellä, kuvia löytyy kuvaketjusta. Peruslootan lisäksi, johon siis sisältyy itse boksi, feederi ja seinälaturi, sekä kaksi 900 mA liekkikylkeä ja Torxisetti, itselläni tuli mukana myös toi kuvassa näkyvä drippitippi sovitin, jolla tipiksi saa jonkun muun, kuin perusfeederissä tulevan whistlerin.
Käyttöönotto oli astetta hankalampi, koska betavaiheessa havaittiin, että on parempi toimittaa akut irrallaan ja antaa asiakkaan laittaa ne itse paikoilleen. Ongelmaksi muodostuivat luokattoman huonot mukana tulleet torxit, koska pohjaruuvit OVAT tiukalla. Aikani kiroiltuani sain akut kuitenkin paikoilleen ja vekottimen lataukseen.
Koska VVPV on yksi harvoista PT-modeista ei lataus ollut ongelma testihöyryjen kannalta, mutta koska NotCigs ei toimita latureita EU-adaptereilla, joutui moisen romulaatikosta kaivamaan.
Nestepullon täyttö oli helppoa, korkki pois ja litkut sisään, mutta paikat ovat suht ahtaita, joten voimaa joutuu käyttämään hitusen. Ulkomaiden foorumeilta opitusti pullo laitettiin paikoilleen letku sisällepäin ja kansi kiinni.
Sen jälkeen pumpattiin nestettä sen verta letkuun, että jäi hitusen vajaaksi atosta. Pumppu ON jäykkä, joten sitä saa painaa kunnolla ja tästä johtuen sopiva asento kourassa hakee vielä paikkaansa.
Elektroniikkahan tässä on sama, kuin Buzzissa eli tuttu kolmivärinen säätörulla ja maksimiwatit 15, amppeerirajat eivät ainakaan 1,5 306lla ja 4 voltilla vielä paukkuneet.
Mitä haluaa laittaa jatkoksi on aikas pitkälti mieltymyskysymys, mutta 306 tai Io6sia ei saa topfeederin takia toimimaan ilman joko DCAta tai sopivaa sleeveä, Safercigsiltä löytyy molemmille sopiva sleeve, jonka päähän feederin tippi sopii. Itselläni oli käytössä 306DCA ja rosteri-Mingi, mutta kuten kuvista näkyy, ei oikein ole enää taskuystävällinen.
Itse laitteen toimintaan. Nestesyöttö toimii loistavasti jaksaen siirtää Purosta atolle huolettomasti ja höyryttely on kivaa. Ongelmia ei ole ilmennyt viikonlopun aikana satunnaista kurlausta (=ylitäyttö, käyttäjäerhe) lukuunottamatta, joten varma tämä on.
Mutta sitten se oleellisin, haukkuuko VVPV suht suolaisen hintansa edestä? Itse sanoisin kyllä, halvoilla atoilla pääsee makuelämyksiin, joihin kartotankit eivät vain pysty ja laite on todella jämerä kädessä erona halpoihin muovibokseihin.