Froginfog.comissa ainakin on, n.40$
E. Tai se on preorderi, eta 25.5
Printable View
Froginfog.comissa ainakin on, n.40$
E. Tai se on preorderi, eta 25.5
Joo pre orders löysin eilen, huhkikaa jos löytyy jostain ostettavaksi asti
Jos en kännissä väärin laskenut niin 25usd rahteineen kpl plus vero.
mistä noita tuohon hintaan saisi? :O
viittasin siis itse tähän:
Fogger Big Black Atomizer / Big Fogger 26650 Tank / Fogger Big Black RBA Dual Coil Tank 28 mm
Fogger Big Atomizer / Big Fogger 26650 Tank / Fogger Big RBA Dual Coil Tank 28 mm
valmistaja (yiloong) luvannut tavaran saapuvaksi 25.5.14, eli lauantaina.
hintaa siis 39,8$ eli n. 29€/kpl, minimitilaus 1kpl, posti sisältyy hintaan
Jiilunkilta kysyin suoraan
x1
:)
Jos niillä on kamaa hyllyssä ja dhl tuo, taidan pistää viis tulemaan.
Voin tosiaan yhen ottaa, jos liikenee...
Juu, pari ajattelin itselleni.
Mä voisin yhen ottaa.
Huomenna tyttö lupas lähettää kuvat dekistä.
En usko sen suhteen olevan yllätyksiä koska ns aito valmistaja
Kyllä! Nyt saa lähtä kiertoon tuo fukkeri 4. Ei kestä enää hermo eikä keuhkot!
Tuota saa edes kurlaamaan :D oon nyhtäny pumpulia vähenmäksi ja tehny vaikka mitä muttakun ei. Saatanan dryhit!!
Kuvia kehiin!
Mullo fucker v4 ostoilmoitus vetämässä..
Mua kiinnostais kans ottaa isokammioinen v4 tän originalin kaveriksi.
nyt sitä faktaa,pöytään noista fogger v4 neljä versioista!google ei ainakaan osannu auttaa.ite tilasin fasttechiltä...mikäköhän sielt tulee ?
Tässä ison fukkerin dekki:
https://www.dropbox.com/sc/3zpjhyi2g...8ifYjwtPMZAZXa
Ärrinmurrin, tällä viikolla tulee aineet taloon ja kaiketi ensiviikolla ulos.
Edit: eka pätsi valmistuu tällä viikolla kauppoihin.
Kuis raati haluaa, onko ottajia?
Tuossa alkaisi muuten olla speksit kohdillaan, mutta 28mm?!?
Istuuko tuo minkään mörön nokkaan nätisti näyttämättä tyhmältä?
Eikö se ole tarkoitettu ison 26650 nokkaan sopivaksi?
Ite ajattelin boksin päähän näyttää miltä näyttää
Miksikäs ei, jos boksi on vähintään sen 28 mm.
Eikö noi big nastyt ja muut tota akkua syövät ole tuon paksuuden suunnalla.
Kun akku itsessään on reilu 26mm paksu.
Mä voin ottaa yhden. Sopinee mukavasti hades kloonin nokkaan.
Tämmönen olis tilanne, dhl kuskaa, eli joitakin vuorokausi kun kamat työnnetty ränniin:
https://www.dropbox.com/sc/2ula5vrgm...ftH2987x_vxsva
Hyvä huomio, itse keskityin uriin.
Ja sitähän ei sitten tiedä mikä revisio V4:stä sieltä kaupasta tulee, ellei kauppias ole erikseen asiasta vaivautunut ilmoittamaan.
Ei kyllä kovin kauan kestäny Vapeon:ilta saapua. Sunnuntaina tilasin -> maanantaina postitettu ja tänään kätösissä. Jokseenkin luokaton toi AFC kylläkin tässä versiossa. Kiinni tai kokonaan auki pysyy ihan hyvin mutta puolessa välissä ei mitään toivoa. Mut toisaalta plussana voi siitä sanoa että on kyllä mahtavat kierteet? :D
Joo sanoinkin tytölle että äly hoi älä jätä.
Ehditkö maksaan jo?
https://www.dropbox.com/sc/5izd7oybj...dbSNVEOalh8g2a
Edit, en vielä, odotan huomista.
Eli toivoa on. Ja kyllähän toi messinkinen plussaposti näytti aika käsinveistetyltä, ettei tuotantomalli voi olla tommonen. Eikös tuo normikokonen ole suht laadukkaalla työstöjäljellä?
Meni kyllä Fogger mielenkiintoiseks. Sain just coilit väkerrettyä paikalleen ja huomasin yhden pienen jutun.
Liite 15104
Laiton Ectocoolerit sisään testiksi ja ei ainakaan tunnu vuotavan mistään. Pitää varmaan Vapeon:ia lähestyä viestillä ja kysyy haluaako ne ton takas.
*edit* Aloin tutkimaan paremmin asiaa, ja ilmeisesti noissa kaikissa on sama homma. Ja ei vaikuta toimintaan näköjään millään tavalla niin mitä sitä murehtimaan.
^ Mulla ihan sama homma v4 originalissa. Revin vaan ylimääräset pois. Toi kohtahan ei ole tiivisteissä tai muussakaan liitoksessa ni ei tosiaan vaikuta mihinkään.
Joo pitää kattoa kunhan saan Ecto:t höyryteltyä pois. Jos ei lähe suosiolla niin näytän sille halpis dremeliä. Ainoo tiiviste mikä siinä on edes lähellä taitaa olla ilmansäädön ja lasin välisessä palassa.
Noilla eväillä laitoin rahat sisään, yv jos tuosta kasasta haluaa omansa lunastaa.