Noh... viikonhan se siellä on jo ollut mutta ei kai lisä-aika mitään haittaa. :(
Printable View
maistuu mukavasti tosiaan Vikcs kurkkupastillile ja kuten edellä mainitusti mukavan mieto kurkkutuntuma niksoihin nähden..en ole mikään tosi makeiden litkujen ystävä mutta tämä kyllä menee...jotenkin jumiutunut näihin VR;n nesteisiin..ettei muut maistu oikein miltään...sitrus tuntuu mukavalta vaihtelulta nuiden VR "tupakka" kentucky nesteiden välissä.
Tätä maisteltu tässä pari päivää ja oikein hyvää on. Jostain syystä mulle tulee eniten mausta mieleen Bacardi Breezer ???
Yksi juisseista mitkä saapui tänään Liberty Flightsin http://www.liberty-flights.co.uk/product.asp?id=141 Florida Citrus Explosion.
Oikein kiva, ei yhtä kova ja "raaka" kun saman valmistajan Hard lemonade. Menee vaikka koko päivän, harmi vaan kun ei taaskaan tajunnut tilata tätäkään tarpeeksi...
http://www.freeimagehosting.net/t/c5lmx.jpg
Melkonen sitruunaräjähdys todellakin, mutta ei kyllä itelle sovi päivittäiseen käyttöön makeutensa vuoksi. Muutaman drinkin jälkeen baarissa tää kyllä menetteli :)
Pakkohan tätä ketjua on nostaa kun tätä jumalaista nektaria saapui minulle ensimmäisen kerran.
Aivan mahtavaa kyllä ja suosittelen kokeilemaan.
Testit vetäny igo-l drippiatosta jossa 0.7ohm setuppi, Puffin hienosyistä silicaa vaimitäsenyoli.
Volttia töötätään Naturalista. Kestää kyllä hienosti tehojakin tämä neste, mitähän tuolle menee joku 20w+ täydellä akulla.
Hard Lemonadeakin tuli mutta siitä ei oikein selkoa saanut, pitänee antaa kypsyskellä jonkun aikaa.
Tämä tuli ECW:ltä siis. Onko noissa litkuissa joku tietty kk määrä best before päivään, mietiskelin vain että koskahan noi on pullotettu, FCE:n BB päiväys oli jonnekin ens vuoden kesäkuuhun ja HL:n BB päiväys taas reippaasti jonneki 2015 puolelle.. varmaan HL pullotettu hiljattain ja selittänee ensi makusteluni tuloksen kun jos FCE on seisonu hyllyssä kauemmin? Who knows and who gives a flying fuck :D Antaa seisoa kaapissa muutama viikko..
Tämä on todellakin Jumalten neste. Harmi että koko kroppa kukkii kuin takapiha kesäisin kun FCE:tä imuttaa. Melkein kuulee naamasta ja muualta "plop" "plop" kun finniä pukkaa.. :(
Tää oli mun suosikki sitrusmaku kunnes tutustuin Atmos Labin Lemonadeen ja Ectoplasmiciin. Eli top 3:ssa edelleenkin.
Hyi helvetti että on pahaa. Tätä tuli juuri puteli postista, ja ei voi muuta sanoa että jossei maku tuulettamalla lähde, niin roskiin menee. Hyi. Maistuu saippuaiselta limeltä.
Huumorilla tämä sitten, mut sun muutama posti on makuasioissa osunut muutenkin eteen, niin en ihmettele tätäkään. Toki järkytyin silti tästä, mutta... :D
Ei tämä ehkä paras neste ole kuitenkaan. Lafkan Havajin ananas lykkää edelle vaan. Ihan mieletön kesäneste etenkin, täytyy ens kerralla ettiä saippuaa.
Nyt kyllä pitää sanoa että perun sanani. Pari-kolme päivää tuulettelua tolle litkulle, ja NYT maistuu se sitruuna. Enää ihan pikkuriikkinen saippua taustalla, mutta se on niin pieni että sitä tuskin huomaa. Hyvä neste. Latela vei voiton :D
Edit: Tuntuu siltä että alan perumaan kaikkia sanojani näistä nesteistä, aina kun pistää steeppaantumaan ja testaa uudestaan, maku on täysin erilainen ja puhtaampi. o_o
Edit2: Puolen millin jälkeen alkaa itkettämään. Ei kiitos enempää :/
Tää oli suuri pettymys silloin ku tätä aikoinaan testailin. Tuulettelun jälkeenki oli se wc-ankka explosion maku.
ei jatkoon
2 viikon tuulettelun jälkeen:
Paras "karkkineste" mitä olen ikinä maistanut. Kyllä se tuulettaminen auttaa, ei voi muuta sanoa :D Herrrkullista.
Tätä tuli imettyä huolella monet putelit, taisivat olla tosin "vain" 20 mg versiota. Ensimmäisenä tuli mieleen keltaiset Mynthonit, ei kuitenkaan liian karkkimainen, joten sopii ADV:ksi.
Tuli tilattua kyseistä nestettä Wizardilta 15mg variaationa. Lopputuloksena pääsin itse nautiskelemaan yhden tankillisen jonka jälkeen kauniimpi puoliso ryöväsi itselleen loput. Ainakin Aga T2 mesh setupilla kyseinen neste karstaa vastukset alta aika yksikön ja puolikkaan tankillisen jälkeen neste alkaa värjäytymään todella voimakkaasti. Maku on kuitenkin erinomainen.
Tahtoo tota nestettä mut wizardita näytti olevan loppu..itkuhan tässä tulee.No ootellaan että hyllyt täyttyy ni sillon mä isken.:evil:
ite tykkään tästä todella paljon,kuin myös suurimmasta osasta vr nesteitä.
Parikymmentä milliä kymppivahvuisena napsahti kotiin, ja heti testiin. Hyvä makuneste, maistuu eniten limetiltä. Hyvä kurkkutuntuma ja höyryntuotto, silti sopivan mieto.