Hangsenin Vanilla Custardia tulee vedettyä päivittäin. Purkista vedettynä itelle ihan liian imelä (siis oikeesti hampaat murenee suuhu), heitän yleensä noin 10-15% puhdasta VG:tä sekaan ja eiku menoX.
Printable View
Hangsenin Vanilla Custardia tulee vedettyä päivittäin. Purkista vedettynä itelle ihan liian imelä (siis oikeesti hampaat murenee suuhu), heitän yleensä noin 10-15% puhdasta VG:tä sekaan ja eiku menoX.
Bargainvapour. 14 €/100 ml pottu on niin hyvä hinta ettei voi vastustaa. Kiinan tavaraahan se on, mutta ei kuitenkaan mitään skeidaa ja budjetti merkitsee etenkin opiskelijalle. Viimeksi tilasin 2 pottua sekä pari neulapulloa, halvimmalla postilla kesti 5 päivää.
Hangsenin Red Cola on hyvä, sopii myös ADV-käyttöön. Spearmint oli laimean makunsa puolesta hienoinen pettymys, joten seuraavaksi tilaukseen menee Triple Menthol Strong.
No bargainin 100ml on kyllä halpoja mutta se maku katoaa niistä melko nopsaa
Evaper tuolta ny on tullu nesteet hommattua. tupakka maut rupeaa kyllä tökkimään jo, mettoolit on hyviä ja osasta hedelmä maut. Ittellä kuluu vesimeloonia, mustikkaa ja mustaa viinimarjaa.
itekin Evaperilta tilannu suht nopee toimitus ja edulliset hinnat :thumbup:
HangsenShop.eu <==== Tuolla on Hangsenin nesteet 11.68€/100ml + postikulut 6.41€
Egokakkoselta nikotiinit ja pohjat, ja makuja vähän sieltä sun täältä.
vapeonilla on halpoja nesteitä :D
Alt i e-cigaretter & rygevæsker | Europas største udvalg | pink-mule.com
täältä ite tilannu.
Suosittelen kaikille DIY-hommia eli siis tiiviste pulloon ja nikotiini samaan pulloon. Valmis neste 1/4 hinnalla mitä joutuisit maksamaan!
Esim. PSV litkut n. 5e tiiviste + 40 ml niksa n. 2e (12mg). Tekee 7-8e yhteensä ja 50 ml valmista nestettä!
Fasttechiltä oon tilannut n.1,60-1,80$ hintaan per 10ml
:facepalm:
Ihan vinkkinä, että nikotiininesteiden tilaaminen ETA-alueen ulkopuolelta on laitonta ja EU:n alueelta löytyy kyllä myyjien lisäksi myös kohtuuhintaisia nesteitäkin. Itse olen aika skeptinen kaikkeen Kiinasta tuleviin sisäisesti nautittaviin aineisin (paikalliset wokkiyrittäjät sitten erikseen :D), joten sikäläiset nesteet olen jättänyt suosiolla väliin.
ei kannata ottaa parin taalan takia salakuljetus syytettä, vaikka olisi saanut yhdellä sentillä per 10 ml puteli, kuten oli gigabuy:llä viikko pari sitten....
Yli kaks vuotta ketjussa hiljaista mutta nyt lävähti! :laugh:
Jos suht koht edullista Dekangia etsii, ainakin tuolta tsekin maalta sitä saa... Esim. putiikista nimeltä YourCigarette, linkki löytyy kun Googlaa...
"Suomi"kauppoja, jotka myyvät niksapohjia ovat ainakin Vapetalo ja Happyjuice. Lainausmerkit siksi, että kumpikin firma on kirjoilla toisessa EU-maassa (Ruotsi ja Viro) ja voivat näin ollen myydä niksapohjia, joiden myynti Suomessa on vielä toistaiseksi kielletty.
Mentholin sopivuus muihin makuihin on sitten täysin makuasia ja suosittelen lukemaan tuota forumin DIY-nesteille omistettua osioita. Itse en niin mentholista välitä, mutta sain varsin raikkaan liemen aikaiseksi sekoittamalla mentholia, Fuji Applea, päärynää ja hieman makeutusainetta. Tosin seuraavassa satsissa korvasin mentholin eukalyptus/minttu-tiivisteellä ja tuli vielä parempaa :D