Näinhän se taisi olla :D
Edit- perkelen tapatalk!
Printable View
Hei mutta meneeköhän tuo neme takuuseen alta kuukauden vanha ja laitoin uuden akun sisään ja taas vittu kierteet jumissa vaikka rasvasinkin... Ja siis yritin kaikki pakastamiset ja lämmittämiset ja teipillä ja kumihanskoilla jne ja ei auennut muuta kuin voimalla...
:thinking:
Voihan sitä koittaa takuuseen saada, mutta kannattaa kenties vähän siistiä tuota ulosantia kaupan kanssa kommunikoidessa. Ei kai nyt laatuvehkeestä kierteet pitäis korkata normaalilla käytöllä. Sitä en sitten tiedä mitä täällä on touhuttu!
PS. Kantsu tarkoittaa Kannelmäen ghettoa!
Ei mene, koska käyttäjän vika. Vapeheadilla on kukkaa kaikille, mä soitan vaan tätä skebaa älä musta välitä.
Joo mutta kun voimalla käänsit irti. Mulla on kanssa mennyt kerran clooni nemesis lukkoon. Aukesi kun otti aton irti ja löysäsi plussaa.
Menikö ne jengat totaalisesti vituiksi vai kiertyykö vielä takaisin? Vai onko ne vielä korkkaantuneena?
tuliko mieleen laittaa nemppu pakastimeen kun metalli kutistuu kylmetessään ittellä parista kierteet lukittunut niin olen laittanut pakastimeen ja antanut olla siellä noin pari päivää ja kumihanskoilla kiini ja auennut kuin uudet kierteet :)
WD40 the yleisavain, mitä se ei aukaise on tarkoitettu kiinni olevaksi.
Käytin pakastimessa muutaman tunnin kyllä ja ei auennut ja lämmöllä kokeilin ja kaikella muulla, siis kyllä kiertyy edelleen mutta huonosti.
Kaikenlaista vittua on tullu lähempääkin tarkasteltua, mutta kierteitä ei oo vielä ollu yhdessäkään. Ilmeisesti sekin on sitten mahdollista.
Mitä ihmettä? :confused::eek:Liite 15254
"Ei vittu, ei tää oo vielä tarpeeks kireellä" "Ei viiielä" "Eeeeei" "No nyt!"