Onko joku niin pälli ettei osaa ajatella yhtään sitä että täällä forkalla saattaa liikkua muitakin kuin höyryttelijöitä?
Printable View
Eiköhän täällä varmaan kaikki saa kirjoittaa mielipiteensä.
en tiedä mistä paskasateesta puhut, olen vain mies jolla on e-nestettä varastossa.
Pitäisi olla ihan perus oikeus.
Ei ilmeisesti Suomessa.
:popcorn:
No kertokaa toki mikä se teidän suunnitelma on?
Totella ja olla hiljaa?
Huippu suunnitelma.
Katsokaa Ruotsia, EU uhkas kieltää nuuskan, kansa nousi ja nuuska jäi.
Tämä tottelevaisuuden kulttuuri Suomessa on aivan käsittämätöntä.
Ei oo suunnitelmissa höyryttelyä lopettaa vaikka EU päättäis mitä. Jos sitä varten tulevaisuudessa alkavat tekemään ratsioita niin sitten varmaan käry käy välillä ja hommat jatkuu. Alunperinkin oma tarkoitus ei ollut leikkiä luuposta eikä sättiä ketään vaan herättää ajatuksia siitä, että suomalainen journalismi on niin kelvotonta että se varmasti ottaa tällaisesta keskustelusta uutisen ja julkaisee sen dramatisoidulla otsikolla. Tälläisen tapahtuminen ei ole tietenkään ainakaan yhtään kenenkään höyryttelijän etu.
No tulihan hiljasta.
Tässä on nyt kyse siitä, että EU ei kieltänyt.
Meidän sekamelskauskovaishippi hallitus on kieltänyt.
Ei se miksikään muutu jos ihmiset ei ala vaatimaan jotain oikeuksia.
Jenkeissä laillistetaan ruohoa, Suomi pohtii sähköröökiä.
Vittu mikä hevonperse tästä maasta on tullu.
Kyllähän sitä voi vaatia oikeuksiaan ja ajaa asiaansa,
mutta en usko, että täällä huutelu siitä kuinka monta litraa kukin on saanut nikotiininesteitä tullista läpi on mitään asian ajamista.
Niin kauan kun on nuo rajoitukset "voimassa", niin ei kannata minun mielestäni julkisesti huudella hirveästi noista määristä.
Riittää, että joku Tullin esimies tai "journalisti" löytää tänne, niin johan ruvetaan tarkastamaan kaikki nestelähetykset.
Mä en ymmärrä, miksi niitä nesteitä pitäisi tilata enemmän kerralla kun se 3kk:n käyttöä vastaava määrä. Kyllä sitä hamstrata voi ihan rehellisestikkin, jos maailmanloppua pelkää. Mä en todellakaan usko, että tietoisesti ehdoin tahdoin lain rikkominen tulee edistämään kenenkään oikeuksia tässä asiassa.
Voi helvetti.
Aivanku jotain huumeita oltas salakuljettamassa. Tullimiehillä ja poliisilla on parempaakin tekemistä kuin napata pari desiä nicotiini basea.
jeesus sentään
https://lh6.googleusercontent.com/-W...neyNo1curr.gif
Äkä-Eki :D
Minä uskon, että voin tehdä ihan mitä huvittaa, mutta kärsin myös seuraukset.