Vs: perfumersapprentice.com
Toscana Mall:sta olen nyt höyrytellyt Perfumers Apprenticen valmiiksi sotkettuja 18mg VG-nesteitä 60ml. Makuina Mint Candy ja Cranberry. On kuin samettia mun kurkulle, iso höyrypilvi ja hyvä maku. Mun mielestä parhaimpia hinta/laatu - litkuja nämä, koska valmiiksi sotkettunakin maksaa vain vähä yli 10€ 30ml. Juuri saapui 90ml uusia makuja kaappiin, joten kokeillaan niitäkin ja katotaan joutuuko vahvistamaan, vai perumaan puheet tuonnempana :)
Edit. Laitoin RY4 tulille ja perhanan hyvää RY4:sta. Pidän siis valmistajasta edelleen :esmoke:
Hmm....itekin pidän noista PA:n aromeista. Koitas Coffee Konaa...omasta mielestä paras maku mitä näissä litkuissa on tullut vastaan. Siitä joko pitää tai inhoaa. Itse teen noi PA:n maut omaksi niksanesteeksi...saapahan kunnon aromit aikaan ja halvalla pääsee. 20% arominesteosuutta tulee yleensä käytettyä. Tuleekohan nyt tolle vaikka 50 ml valmisteelle 24 mg niksalla hintaa jotain 8 euroa kaikkine vermeineen..voi jäädä allekin.
Lainaus:
Alkuperäinen postaaja
Moonshiners
Hemmetti noita jenkki mittoja ^-^....vielä varmaan maksuvaihtoehtonakin myös oravannahat O0
Viimeks' kelpas Majavan nahatkin :D
Gallona pitäis tilata nesteitä jenkeistä tullin ohi O0....käyköhän niillä mausteet vielä vaihtovälineenä ku siirtomaa aikoina^-^