Katellaan miten tilanne kehittyy. Mulla on vasta 3-4kk takana. Jotain kuntoa kasvattavia harrasteita on mieleen jo tullut kuitenkin vanhoista peruista. Tuliskohan ajan kanssa vähän punttia kaupan päälle?
Printable View
Katellaan miten tilanne kehittyy. Mulla on vasta 3-4kk takana. Jotain kuntoa kasvattavia harrasteita on mieleen jo tullut kuitenkin vanhoista peruista. Tuliskohan ajan kanssa vähän punttia kaupan päälle?
PEF-mittarit mie oon aina puhaltanu pohjaan. Nyt vielä vähän peruskuntoa ylös ja kevyt puntti päälle, niin nelikymppisenä voi mies olla parhaimmillaan.
butthurt! voi sitä ulinan määrää tänään valtion päätöksistä johtuen... :laugh:
Onpas jänskä miten näissä clearoissakin voi olla näin isoja eroja, Aspireiden jälkeen tää Aerotank pistää vähän köh köh köh välillä :thumbsup: Mutta eiköhän sitä pian totu :esmoke:
Mie sain ekan EN TYKKÄÄN! Juhla!
ps. butthurt :laugh:
Sä oot vielä nuori, kyllä se siitä.
Pitäiskö meidän ruveta jakelemaan kaleppon kanssa ihan hyvin vuoksi toisillemme alapeukkua?:D
Mistä viestistä? :o
e: Jaha, löysinkin jo: http://www.e-savuke.com/vb/e-savuke-...tml#post374561
Kaikilla ei vissiin huumorintaju riitä :rolleyes:
Sanasta miestä, sarvesta här...
Eikun viddu, eihän TapaTalkilla voi näyttää peukkua!:(
Periaatteesta annoin toisen, ei pidä olla sen yhden yksin :D
Naurattaa nuo äitylit jotka inisee kun 7e lähtee kuussa tuista niin nyt ovat köyhyyden partaalla. Kyllähän kaikki kouluja käyvät saisivat olla vaikka ilman tukia mutta kun meidän lääkkeisiin ja maidon korvikkeisiin menee niin vitusti rahaa että me sitä tarvittais sitä 7 euroa(jotka kela/vakuutus yhtiö sitten maksavat kumminki takaasi).
Opintotukikin on tippunut huomattavasti enemmän kun tuon 7e sinä aikana kun mä oon ollu koulus eikä se oo ketään kiinnostanu.
Samaa asiaa kun smami olin tulossa kirjottamaan.
Lähinnä huvittaa se, että tuo kaikki ininä just sen 7e takia. Äsken hetken laskutoimituksella laskin, että ne ketkä tupakoivat, polttasivat yhden savukkeen päivässä vähemmän, ja samalla jättäisi yhden kaljan tilaamatta siinä lähikuppilassa. Siinä on jo 10e, tai jopa suurempi säästö. :D Vittu ihan oikeesti. Siis onhan toi nyt tottakai väärin että tollasesta leikataan. Noitten päättäjien palkoista joutas kymmeniä tai satoja kertoja suuremmat summat pois, mutta ei siitä tarttis tommosta paskamyrskyä nostaa... :rolleyes:
Luulen että aiheutin tuossa ihan ite melkosen paskamyrskyn, kun sanoin tutulle naishenkilölle kellä on yksi lapsi, että polta kuukauden ajan yks vähemmän ja jätä vaikka ensalkuun yks kalja tilaamatta.
Vertailun vuoksi. Lapsen laitospaikka maksaa about 270 vuorokausi. Perhesijoitettu 60 euroo vuorokausi. Mitäs se lapsilisä nykyään on? 104 euroa kuukaudessa! No tuo ei itseä koske enää, mutta muut kohdat verojen nousussa syö aika lailla. Tässä on menossa kilpailu valtion ja minun välillä. Kuinka siis kompensoin veronkorotusten ostovoiman vähenemisen. Viinakset olen hakenut virosta jo vuosia. Oluen juonnin lopetin kokonaan kaksi vuotta sitten kun silloinen veronkorotus katkaisi kamelin selän. Jos tupakoisin, niin tupakkaa saa 20 euroa kartsa ja jne. Taidan hommia viisumin kesällä ja sen jälkeen valtio ei saa polttoaineveroa senttiäkään. Vielä kun tuosta alkavat veroruuvia kiristämään, niin lyön hanskat tiskiin ja siirryn kunnan elätiksi. Jämpti on niin, erkele.
Mitä enemmän tekee mörkönä, sen parempi. Jää itellekin käteen jotain.
^ Onkohan kukaan ensikertalainen koskaan mitenkään muuten käyttänyt pohjanappillisia? :D Tulipa tuosta mieleen, että yleensä ne ensikertalaiset myös tukkii sen ilmareijän jos se on aton alaosassa..
Ei se varmaan se lapsilisän lasku pelkältään ketään köyhyyteen tiputa. Siltikin tuon lapsilisämenojen vähennyksen toteutus on todella epäoikeudenmukainen ja yksi päätös muiden joukossa lisäämässä aina vaan kasvavia tuloeroja.
Mieletön kevätfiilis, aurinko paisto koko päivän, shoppailukierros Sokoksella, Stockalla ja Ideaparkissa, arvonnan kunniamaininta odotti postilaatikossa joten eCom suupielessä ja kesäistä musaa kuunnellen menee tää ilta! :esmoke: :wheee:
Shoppailukierros kuulus enemmänkin tuonne ärsytysketjuun :p
Ahh mulla olis taas vaihteeksi navankaivuuta koko vk-loppu. Akkeli lähti jo tänään koulutukseen ja menee vklopuksi taas töihin. Kohta alkaa taas kesä ja vkloppu vapaat vaihtuu viikko vapaiksi.
Tänään pitäis porukoilla kävästä katsomassa jos äitee olis tuonu töistä tuliaisia niin ei tarvis tänä vkloppuna turvautua siihen beefeetteri piimä comboon :D
ken muistaa; Porkani
Aku Ankassa oli joskus Porkani. :unsure:
Mielenkiintoista. Pitäis kantakodin kirjahyllystä vielä löytyä vinopino taskareita, jotka saatu sukulaisilta yms. Ties vaikka ensipainoksia. Voishan ne muuttaa vaikka vapovermeiksi.
E: Tossa vähän aikaa sitten tuli luettua jotain uutta Aku Ankkaa ja siinä veteli edelleen gangsteri sikaria?! EIKÖ KUKAAN AJATTELE LAPSIA KYSYN MINÄ??
Mä olen rakastunut!! :love: Esa vuke :love: Kiitos! :love:
Paketti saapui postilaatikkoon, mut kerkeen tarkemmin tutkailemaan vasta ehkä huomenna. Kiireistä tää yh:n elämä :D
Esa vuke on höyryritari! :D Oon muuten höyrynny koko illan tällä eComilla, pieni mutta pippurinen! :love:
Kaikkien naisten sankari <3 Ihanan pikkunen pötkylä, osaankohan ees pitää sitä kädessä ;)
Paljonko olet valmis maksamaan lapsuusajan muistoistasi?
https://dl.dropboxusercontent.com/u/...%20XII/wtf.gif
Itse varasin juuri £150 lelubundlen.
- Rocksteady
- Bebop
- Foot Soldier
- Shredder
- April
- Splinter
- Leonardo
- Michaelangelo
- Donatello
- Raphael
- säilytys case 12hahmolle
Vuosimallia 1988
Olen myös viime vuosina tunkenut huomattavia summia vanhoihin Nintendo peleihin (ja lista ei vain pienene millään).
Liite 13719
Voi kuule... :rolleyes: Haettiin pari viikkoa sitten äitin serkulta meidän kaikki vanhat figuurit jotka oli niiden lapsilla lainassa periaatteella "sitten kun niitä ei enää kiinnosta, ne tulee meille takaisin" :D
Ja juurikin noita 1988 vuoden jälkeisiä eikä näitä nykyajan romuja. Mitähän kaikkea siellä olikaan, eri turtles, prätkähiiri, spiderman, jurassic park ynnä muiden eri sarjojen figuureja. Toki pari juttua sieltä puuttui mm. prätkähiirien tulostaulu sekä se peräkärry. Olis meillä kans kaksi vanhaa NESsiä peleineenkin yhdessä varastossa. Pitäiskööhän käydä pelastamassa ne...
T. Ikuinen lapsi :D
Jahas viimeinenkin Caravela lähtee huomenna purjehtimaan uudelle omistajalle, lievää nostalgia fiilistä. Eka kunnon HE-höyrytin kuitenkin itsellä. Jää hyvästit:
https://www.youtube.com/watch?v=PZfYtCLA23s
Ja tiedän, se on Portugalista eikä Espanjasta mutta riittävän läheltä :D
Mehun tilalle vaan höyrytin ;)
http://i1.ytimg.com/vi/6opnM-9X_lM/hqdefault.jpg
Mä en edes ennen oo tienny että näitä säädettäviä on saatavilla näin siroina kun tää! :love:
https://dl.dropboxusercontent.com/u/...XII/NTENDO.jpg
Jos sieltä varastoista löytyy joku näistä niin hihkase ;)
Spoileri!