Tulisihan tuota pelattua jos vain sais joskus koneen korjattua...
Printable View
Tulisihan tuota pelattua jos vain sais joskus koneen korjattua...
Tulipahan kultainen klassikko bioshock alotettua taas monen vuoden jälkeen uudestaan. Onhan se ihan hiton hyvä peli :thumbup:
Onkos kukaan muu kokeillut Dying Lightiä?
On ainakin omasta mielestäni varsin asiallinen zombiesurvivalmättöpeli.
Tarina nyt ainakin alun perusteella vaikuttaa aika kliseeltä, mutta mielenkiintoisempaa tuossa onkin se itse tekeminen. Eli taistelu, parkour tyylinen liikkuminen ja yleinen hengissäpysyminen.
Jos joku muukin sattuu pelaamaan tuota Xbox Onella, niin jotain co-oppia tms. voisi viritellä.
Tuossa vähän videota pelistä (sisältää ensimmäisen varsinaisen tehtävän, eli jos ei halua spoilata sitä niin ei kannata katsoa):
https://www.youtube.com/watch?v=RLHR5smxbsc
Perjantaina tulee mulle, mutta pc:lle.
Pitihän se Steamiin tullut Homeworld Remastered ostaa, ja ennakosta tietenkin. Nyt nostalgiahuumassa taottu pari päivää classicia kun avokin läppärissä ei tuo remastered pyöri. Jos sitä sais kesälomaan mennessä oman tornin korjattua:unsure:
Hatred avain tuli murosta lahjoituksena. \o/
Vielä kun pääsee koneen ääreen kattomaan tuliko se tilillekin, kun kännykän kautta ei ainakaan löydy. :thinking:
Vielä ois Dying Lightiäkin jonkun verran jälellä (tais olla joku 12% läpi), mutta perhana kun nää duunit häiritsee pelaamista. :D
Millon se Hatred julkaistaan? Steamissa lukee vaan Q2 2015
Pelinä se ei varmasti kummoinen ole, mutta innolla odotan kukkahattujen paskamyrskyä :evil:
Eikös Postal tehnyt saman jo kauan sitten?
Postalin aikaan ei vaan ollut mielensäpahoittajia ja Social Justice Warrioreita :D
Eikös Carmageddonkin ollut ihan lupsakka koko perheen peli? En äkkiseltään muista oliko siinä joku syvempikin tarkoitus, mutta en uskoakseni paljon muuta tehnyt kuin ajellut ukkeleiden yli.
Postal ja carmageddon just parhaat :) jossain päin maailmaa se oli jopa lailla kieletty ennenku pelissä vaihdettiin ukot zombiks tms
Eikös se ollut Saksa jossa Carmageddonin ihmiset muutettiin zombeiks. Ei ole mukamas yhtä raakaa kun punaisen veren tilalla lentää vihreätä mönjää. Jossain päin aasiaahan mentiin vielä pidemmälle: ajat ihmisen päälle niin lentää vaan kipinöitä. Tosin tuottajatiimi julkisti muistaakseni aika nopeasti päivityksen jolla sai molemmista 'sensuurin' pois.
Olen pitkään ollut siinä uskossa, että League of Legends on vain joku nopeasti ohi menevä peli, jota en ole kauankaan pelannut. Kattelin tuossa sähköpostia niin kohta tulee viisi vuotta täyteen ensimmäisen tilin luomisesta. Kyllä tässä rahalle on vastinetta tullut. Parilla kympillä varmaan tota RP:tä ostanut vuosien saatossa, en tosin pitkääään aikaan. Mulla yksi brittikaveri itseasiassa tekee rahaa tällä pelillä. Vetää accot johonkin megasarjaan ja myy etiäpäin. Ite pelaan vain casual-meiningillä.
Voi ristus. Tulipa testattua World of tanksin uusia tuulia, eli tätä uutta fysiikkamoottoria. Ne sitten kuitenkin onnistui perseilemään sen vähänkin realismin koko pelistä. Vittu panssarivaunulla käsijarrukäännös. Kivaa? Ehkä. Kuseeko koko pelin? Kyllä. Ennen tässä rakkaassa pelissä oli joku strateginen pohjavire, ja jos tämä uusi testi oli tosimielessä tehty, niin siirryn lopullisesti War Thunderin pelaajaksi. Kartatkin vedetty matalaksi paskaksi jossa on kiva leikkiä turhalla fysiikalla. Se niistä hyvistä strategioista, nyt vedetään tasaisella kartalla ja ammutaan kartan toiseen päähän. Välillä vähän vedetään käspykkää ja sladitetaan satatonnisella vaunulla kivassa sivuluisussa ja ammuskellaan vähän sinne ja tänne, Luojan kiitos en tähän peliin ole sijoittanut kymppiä enempää. Vittu mitä paskaa.
War Thunder on kyllä loistava, itse siirryin wotista tähän kun saatanan grindaaminen alko vituttaa urakalla...
Samaa vikaa ei ole war thunderissa.
WoT on vähän menny siihen, et PC:llä keskityttään nerfaamaan tankkeja, jotta saataisiin jotain balanssin tuntua ja muilla laustoilla (Xbox 360 grafiikkaa ja Blitzin kanssa mobiililla toiminnallisuutta) kehitetään itse peliä. Mitä Jinglesin videon siitä uudesta fysiikasta kattosin, niin ei helvetti mitä on tulossa. IS-3 painaa sen 50 tonnia ja vaikak kuinka olis Himmelsdorffissa mukulakivi tiellä, niin se ei todellakaan liu siellä, vaan se raastaa ne kivet siitä tiestä. Toivottavasti pian tuon päivityksen jälkeen tuovat edes realistiset telat, eli kyllä sen tankin saa sivuluisuun, mutta menee hetki telojen takaisin laittamisessa ja mahdollisesti pyörien vaihtamisessa.