Mä koitan antaa joka laitteelle sen viikonpäivän armonaikaa, jos ei sittenkään nappaa niin sit lähtee.
Printable View
Mä koitan antaa joka laitteelle sen viikonpäivän armonaikaa, jos ei sittenkään nappaa niin sit lähtee.
Protankit oli kyllä clearoiksi ihan kelvollisia, mutta ei ole oikeastaan mitään syytä käyttää esim. Protankkia vs KF lite ellet ole vain yksinkertaisesti köyhä. Eukolle ostin 2 protankkia ja sain pari clearoa kaverilta, ja ei noilla kyllä edes puhtaaseen tarveperusteeseen pärjäis kuin päivän pari. Jos lähdetään nyt oikein saivartelemaan aiheella niin eihän sitä tarvitse edes höyryjä, ilman on parempi :p
totta tuokin et varmaa ilmanki pärjäis :D
Heti, kun jostain löytyy tarpeeksi jäykkää valmislankaa NR-jaloilla hommaan Ithacan ja isken micron ja pumpulin kehiin ja vapottelen onnellisesti loppuikäni sillä.
Mielenkiinnosta kysyn, mutta mitä hyötyä Ithaka vs KF Lite+? Molemmissa ilmansäätö, pumpulilla melko sama onko nestesyötönsäätö, mutta KF:ään ei tartte NR-lankoja ja setupointi helpompaa?
ithaka vielä perhanan iso
Ja saahan FT:ltä ja ego2.pl noita valmiita NR-R-lankasettejä, tosin matalin taitaa olla 1.5ohm.
Itseasiassa rölli on jäljillä. Mä nyt en voi verrata ku kf 3.1-kloonia ja Magoota, mutta kyllä Magoo vei maussa ja melkein kaikessa muussakin. Tilavuus suunnilleen sama, Magoo vähän suurempi. Mutta mulla nyt ei ookaan tarvetta millekään minivekottimelle, kun kerran SVD 2x18350-moodissa kulki Magoon kanssa iloisesti mukana.
Onhan setupin tekeminen KF-tyyliseen vähemmän vaivalloista, mutta mun kokemuksen mukaan myös vähemmän palkitsevaa. Mutta makuasia?
makuasioitahan nämä.
magoota ei tullu testattua mutta eikös se ole ku ithaka?
Makuun on kyllä mahdoton ottaa enää kantaa, koska en ole omistanut Ithakaa pitkään aikaan... Taisi keväällä olla mulla se. Hyvät höyryt se tarjoili mutta KF omasta mielestä kyllä toiminut paremmin. Kyllä kieltämättä tovi sitten oli fiilis että pitäisikö se Ithakakin kokeilla taas...
Itseltä kyllä pisteet Kayfunille ja Russian 91:lle, Penelope ja Oddy ollut kokeilussa ja ei tuo hopelanka kikkailu vaan jaksa sytyttää. Nestesäädön kanssa kikkailukin onnistuu noissa kaiffari tyylisissä ilmasäädöllä pelaamalla jos se on kynnys kysymys.
Näinhän se mutta oliko muuten Penelopessa ilmansäätöä lainkaan :thinking:Ei pysty muistaa, ihan nätin näkösiähän ne GG vehkeet on mutta muuten on liikaa häsäämistä. Tietty jos sellanen vielä olis niin jonkinmoinen microcoil viritys vois senkin pelastaa mutta en tiiä stna, on van niin hieno systeemi toi Kayfun. Joka kerta jaksaa yllättää että se nesteura keksintö imee viimeisenkin pisaran tankista :eek:
Joo ei ollut vastoinkäymisiä oli vaan niin pirun matala toi pohjanlahti jasso ne uudet untuvatäkit ja satiinilakanat tuli samalla kyydillä sinne piilopirtiin muiden tuoteiden kanssa:thinking:
:D Ja virolaisia laatunai... öö juomia, sittisuutaa sun muuta :)
http://i40.tinypic.com/2lsxkyw.gif
Ei nyt rikota kulisseja meidän vastakkain asettelusta :crying:
Mikäs muuten sulla oli siinä kaiffarissa että tökki? Aku: kai muu rekvisiitta on myös ok, kissanpiiskat ja karvakäsiraudat....
Nyt on muutenkin oikeen maailmanluokan ongelma, ei löydy sopivaa tippiä ryssään :crying:
http://i44.tinypic.com/29y5q38.jpg